دانلود و خرید کتاب راهنمای زنان پرکار پاملا آلاردیس ترجمه نادیا مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای زنان پرکار اثر پاملا آلاردیس

کتاب راهنمای زنان پرکار

معرفی کتاب راهنمای زنان پرکار

«راهنمای زنان پرکار» نوشته پاملا آلاردیس سی‌ونهمین کتاب از مجموعه زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه انتشارات کهکشان دانش است که به راه و رسم زندگی زنان موفق می‌پردازد. پاملا آلاردیس در این اثر از اصول اولیه زندگی زنان موفق مثل، توانایی نه گفتن به‌موقع، کنش‌گرا بودن، مراقبت از خود، پرهیز از افکار منفی و... شروع کرده و در فصل‌های بعدی درباره تعیین هدف زندگی و دلنشین کردن آن، به نتیجه رسانیدن کارها، اهمیت سلامتی، سیستم کاری موثر در موفقیت، موفقیت در امور خانه و منزل و... سخن گفته است. او تقریبا درباره تمام ابعاد درونی و بیرونی زندگی یک زن در کتابش حرف زده و توصیه‌هایی به بانوان کرده است. خواندن این اثر برای نظم دادن به ذهن و زندگی خوب است و کمک می‌کند تا شما به جنبه‌های دیگری از زندگی خود هم توجه کنید و آن جنبه‌های زندگی‌تان را که تابه حال مغفول مانده اند، دوباره بازبینی و بررسی کنید.

نظرات کاربران

takhtary
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

کتاب، کتاب خوبیه ظاهرا، ولی ترجمه خیلی ضعیفه و جمله‌بندی‌ها افتضاحه. یه جاهایی اصلا متوجه نمی‌شویم از چی داره حرف می‌زنه.. دیگه هیچ کتابی از نادیا مرادی نخواهم خوند

اعتدالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

به نظرم میتونست ترجمه خیلی بهتری داشته باشه.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۹)
می‌توانید دنیا را بدون مردان تصور کنید؟ دنیایی بدون گناه و پر از خوش‌حالی، و همین‌طور زنان چاق! نیکول هولاندر، نویسنده
نسا
کمال‌گرایی، کد دستوری اضطراب، افسردگی و استرس است.
نسا
این‌که در بدنی که دارید شاد باشید، بهتر از بدنی است که شما را جوان نشان دهد!
takhtary
آرامش بافتنی، از ریتم مکرری که از میل بافتنی، نخ بافندگی، و دست‌ها حاصل می‌شود، و ترکیبی از بازخورد ریلکسیشن کلاسیک را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند موجب تنظیم فشار خون و همین‌طور ضربان قلب گردد. در حقیقت، هر حرکتی که مکرر صورت بگیرد، همین تاثیر را می‌گذارد. این حرکت می‌تواند پیاده‌روی، ذکر تسبیح و یا دیگر موارد این‌چنینی باشد.
نسا
هر مادری یک مادر شاغل است. تنها تفاوت آن‌ها در دریافت حقوق‌شان است. مارگارت کلی، نویسنده
نسا
التیام دستان زبر: پیش از خواب، به دستان خود روغن بادام بمالید و سپس دستکش پنبه‌ای به دست کنید و با همان‌ها به خواب روید. هنگام صبح، دستانی مانند دستان نوزاد، نرم و لطیف خواهید داشت.
takhtary
«تنفس آتشی» یکی از روش‌های قدیمی در یوگاست، که به پاک شدن ریه‌ها کمک بزرگی می‌کند. اول، تنفس عمیقی از بینی خود داشته باشید؛ سپس با استفاده از ۱۵ تا ۲۰ ضربهٔ کوتاه، سعی کنید عضلات شکمی خود را به‌صورت گره کرده در آورید و بعد از آن نفس‌تان را به بیرون هدایت کنید. این عمل را سه مرتبه تکرار نمایید.
takhtary
تمرین، تمرین، تمرین: تکرار ارائه و یا سخنرانی که در پیش دارید، می‌تواند به شناخت هرچه بیش‌تر کلمات و موضوع توسط شما منجر شود. از دیگر ترفندها این است که صحبت‌های خودتان را ضبط کنید، و بعد از به اتمام رسیدن به آن گوش دهید؛ با انجام این کار، می‌توانید نقاط ضعف خود را شناسایی، و روی آن‌ها کار کنید.
takhtary
یک سرگرمی داشته باشید. کاری که از انجام دادن آن ذوق خاصی دارید را انجام دهید؛ این کار می‌تواند دوزندگی، بافندگی، و حتی تماشای پرندگان باشد. سرگرمی‌ها به اطمینان به خودتان کمک می‌کنند و شما را با افرادی که این علاقه‌مندی‌ها را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، ارتباط می‌دهد. بنابراین تعداد زیادی از افرادی که از افسردگی رنج می‌برند نیز می‌توانند بدین وسیله حال بهتری داشته باشند.
نسا
از احساسی که به شما مشغلهٔ زیادی را می‌دهد، اما درحقیقت هیچ کاری انجام نمی‌دهید که بتوانید آن را نام ببرید، اجتناب کنید.
takhtary

حجم

۳۱۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۳۱۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان