دانلود کتاب صوتی چگونه خدا مغز شما را تغییر می ‌دهد؟ با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه خدا مغز شما را تغییر می ‌دهد؟ اثر آندرو نیوبرگ

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه خدا مغز شما را تغییر می ‌دهد؟

معرفی کتاب صوتی چگونه خدا مغز شما را تغییر می ‌دهد؟

کتاب صوتی چگونه خدا مغز شما را تغییر می ‌دهد؟ اثری از اندرو نیوبرگ و مارک رابرت والدمن با ترجمه شهناز رفیعی است. این کتاب با ترکیب علم نوروفیزیولوژی و تجارب معنوی، به بررسی این موضوع و تاثیرات آن بر اعتقادات دینی می‌پردازد. 

این اثر را می‌توانید با صدای گرم شهره روحی و هوتن شاطری‌ پور بشنوید.

درباره کتاب صوتی چگونه خدا مغز شما را تغییر می ‌دهد؟

نوروفیزیولوژی، در میان تمام رشته‌های علم طب، یکی از مشکل‌ترین مباحثی است. این موضوع را به سختی می‌توان ساده کرد و درباره‌اش در یک گفتگوی روزانه سخن گفت. این موضوع، به خصوص زمانی که بخواهیم موضوعاتی مانند آگاهی، منطق، پردازش احساسات و مکانیسم‌های پردازش واقعیت در مغز را بیان کنیم، سخت‌تر هم می‌شود. اما اندرو نیوبرگ و مارک رابرت والدمن در این اثر، این موضوعات را بررسی کرده‌اند تا پاسخی برای سوال چگونه خدا مغز شما را تغییر می ‌دهد؟ پیدا کنند. 

اندرو نیوبرگ و مارک رابرت والدمن در کتاب صوتی چگونه خدا مغز شما را تغییر می ‌دهد؟ تمام اطلاعاتی را که با علم نورولوژی و تجارب معنوی و دینی مرتبط است، به شما توضیح می‌دهند. علاوه بر این شما را با ساز و کارها و حالت‌های مختلف مدارهای عصبی آشنا می‌کنند، به ویژه در زمانی که به موضوعاتی مانند خداوند، دعا کردن، رابطه میان انسان و خالق و ... فکر می‌کنید. علاوه بر این به شما نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید با تفکر درباره خدا و به جا آوردن آیین‌های دینی و مذهبی، آرامش جسمی و ذهنی را به خود هدیه کنید. 

کتاب صوتی چگونه خدا مغز شما را تغییر می ‌دهد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر در زمینه‌های روان‌شناسی و عصب‌شناسی پژوهش می‌کنید یا دوست دارید درباره مباحث مرتبط با آن بیشتر بدانید، کتاب صوتی چگونه خدا مغز ما را تغییر می‌ دهد؟ می‌تواند به شما کمک کند. 

درباره شهری روحی 

شهره روحی صداپیشه، گوینده و دوبلور ایرانی است. او در دوبله فیلم‌های مداد شمعی‌ها و شازده کوچولو نقش داشته است. او همچنین در زمینه تولید کتاب صوتی فعالیت می‌کند و برای کتاب‌های بسیاری، که عموما در زمینه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و ادبیات داستانی هستند، گویندگی کرده است. 

کتاب‌هایی را که با صدای شهره روحی منتشر شده‌اند می‌توانید از طریق اپلیکشن طاقچه دریافت کنید. 

درباره هوتن شاطری پور 

هوتن شاطری پور یکی از گویندگان توانای ایرانی است. صدای او را در کتاب‌های صوتی بسیاری می‌توانید بشنوید که بازه وسیعی از کتاب‌های حوزه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و داستانی را شامل می‌شوند. هوتن شاطری پور همچنین در سال ۱۳۹۵ در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به ایفای نقش پرداخت.

بخشی از کتاب صوتی چگونه خدا مغز شما را تغییر می ‌دهد؟

شنیدن قصه می‌تواند تخیل بچه‌ها را درباره خدا عمیق کند؛ اما آیین‌ها به عقاید مذهبی معنایی شخصی می‌دهند. به همین دلیل، والدین متدین از بچه‌هایشان می‌خواهند که عبادت کنند و یا آن‌ها را با خود به مراسم و رویدادهای مذهبی می‌برند. آن‌ها را به معابد، کلیساها و مساجد خود می‌برند ـ یعنی اماکنی که حس‌های آن‌ها از نور و صدا و رایحه میراث معنوی و اعتقادات والدینشان اشباع می‌شود. بچه‌ها به پنجره‌های با شیشه‌های رنگین خیره می‌شوند سرودهایی را با الفاظ بیگانه می‌خوانند، شمع روشن می‌کنند، موقع عبادت تعظیم می‌کنند و تکه‌ای از تبرک را می‌خورند. آن‌ها خواه ناخواه وارد دنیای دیگری می‌شوند. خدا، بزرگ‌تر، اسرارآمیزتر و گاه ترسناک‌تر می‌شود و بخش‌های « جدید » مغزشان مانند آتش‌بازی روشن می‌شود. 

آیین‌ها به محتوای اعتقادات ما می‌افزایند و هرچه این آیین‌ها پرشورتر باشند، امکان داشتن تجلی معنوی یا دینی ما بیشتر می‌شود. بنابراین، انجام فرایض معنوی، کلید معنابخشی شخصی و حقیقی خداست؛ ولی برای یک محقق، بررسی ساده‌ترین این آیین‌ها نیز مشکل است، زیرا متغیرهای زیادی در این مطالعه دخالت می‌کنند؛ مثلاً اگر بخواهیم روی رفتن به کلیسا مطالعه کنیم، گفته می‌شود اعتقادات مذهبی و عمل به آن‌ها به طول عمر و سلامت انسان می‌افزاید..

نظرات کاربران

حسین
۱۴۰۰/۰۱/۱۸

مبحث جالبه فقط این بنده خدا برای اینکه روشن فکر باشه حرفهای احمقانه میزنه گاهی مثلا میگه خیلی خوبه که کلیسا کشیش های همجنس گرا رو پذیرفته و باز رفتار می‌کنه مسیح (ع) رو یک لحظه تصور کنید با این طرز فکر بیماری

- بیشتر
علی سرخه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷

بسیاراموزنده،عالی ،عالی ،واقعاخیلی برایم اموزنده وجالب وجداازمباحث شیرین وشنیدنی ،باگویندگی اقای شاطری باصدای رساو

Hooman Mb
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

کتاب ایده های خوبی رو ارایه میده ولی نسخه صوتی کتاب رو تا یک جایی میشه گوش داد بمرور تکراری میشه و یکسری اطلاعاتی میده که بدرد بخور نیست

زمان

۱۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۴۱۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۴۱۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۳,۵۰۰
تومان