دانلود کتاب صوتی رازهای فروتنی با صدای آسمان مصطفایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای فروتنی اثر محمود دانایی

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای فروتنی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی رازهای فروتنی

کتاب صوتی رازهای فروتنی نوشته محمود دانایی است. کتاب صوتی رازهای فروتنی به شما کمک می‌کند وجود خودتان را بهتر بشناسید و با تمرین راهی برای درک بهتر جهان اطرافتان پیدا کنید. پس از شنیدن کتاب رازهای فروتنی شما نگاه بهتری به زندگی خواهید داشت.

درباره کتاب رازهای فروتنی

کتاب صوتی رازهای فروتنی می‌خواهد برای روح شما خوراک بسازد، به نوعی کتاب رازهای فروتنی تغذیهٔ معنوی به همراه تأمین آسایش و آرامش در زندگی ظاهری و اجتماعی. این کتاب‌ها هر کدام برای یک صفت اخلاقی و سی روز طراحی شده است تا هر روز یک صفحه از آن مطالعه و به آن فکر شود.

انسان موجودی دوبعدی و اجتماعی است که برای رسیدن به هدفی که برای آن خلق شده است باید نگاه خود را به هر دو بعد خود معطوف دارد، یعنی همان‌طور که متوجه بعد ظاهری و مادی خود است و دقت می‌کند که چه بخورد و چه بپوشد تا بتواند از زندگی‌اش لذت ببرد و در جامعه‌ای که زندگی می‌کند مقبول واقع شود، به همان اندازه (بلکه بیشتر) باید مراقب بعد معنوی خود هم باشد. این بعد معنوی انسان، مانند بعد مادی او، نیاز به غذا و نگهداری دارد.

کتاب رازهای فروتنی به شما کمک می‌کند روحتان را زنده نگه‌دارید.

شنیدن کتاب رازهای فروتنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شادتر و موفق‌تر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رازهای فروتنی

یازدهم

شاید سعی کنیم با تمام این دیدگاه‌های فلسفی بزرگ فاصله بگیریم. دیدگاه‌هایی که به انسان یادآوری می‌کنند که به نیستی‌اش بازمی‌گردد. در صورتی که اگر دقت کنیم درمی‌یابیم که این کار تدبیری برای انکار است. می‌دانم که میرا و ناچیزم و نمی‌توانم آن را انکار کنم، زیرا از بدیهیات است.

دوازدهم

این امر بدیهی، یعنی مرگ و ناچیزی، باعث دلواپسی‌ام می‌شود. چون نمی‌توانم آن را بی‌اثر کنم با تمام نیرویم سعی می‌کنم آن را انکار کنم. با این حقیقت زندگی می‌کنم، ولی طوری وانمود می‌کنم که گویی وجود ندارد و نمی‌گذارم تأثیری بر روش زندگانی‌ام بگذارد.

سیزدهم

حاصل پس زدن « ناچیز بودن » این است که با خوشحالی زندگی روزمره‌مان را مطابق الگوی « من روانی اجتماعی » سپری می‌کنیم و از « منِ متافیزیک » مان غافل می‌شویم. در حالی که در حقیقت این بُعد متافیزیکی به اندازهٔ « منِ روانی ـ اجتماعی » مان بخشی از وجود ماست و با فکر نکردن به آن نمی‌توانیم آن را کنار بزنیم.

چهاردهم

با پس زدن ایدهٔ مردنْ ابدی نخواهم شد. این واقعیت، بخشی از من است. اگر آن را انکار کنم، بخشی از خودم را جدا کرده‌ام، من ناکاملم و چیزی را گم کرده‌ام.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان