دانلود و خرید کتاب روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید (۲) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید (۲)

کتاب روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید (۲) نوشته پگی پست و دیگران اولین جلد از مجموعه روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید است که اطلاعات دقیقی درباره مراسم ازدواج در اختیار شما می‌گذارد.

درباره مجموعه کتاب روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید

این مجموعه برای کسانی که در شرف مراسم ازدواج هستند نوشته شده است و کمک می‌کند بتوانند درست انتخاب کنند و درست تصمیم بگیرند. کتاب روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید راهنمایی برای آرامش شما است.

خواندن مجموعه روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در آغاز زندگی هستند و قصد برگزاری مراسم ازدواج دارند پیشنهاد میکنیم.

بخشی از کتاب روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید (۲)

همه سر جای خود

والدین داماد وارد می‌شوند. پدر و مادر داماد جزو آخرین کسانی هستند که قبل از نشستن مادر عروس و آغاز مراسم می‌نشینند. بعد از نشستن آن‌ها، مادر عروس تا جایگاهش همراهی می‌شود.

مادر عروس وارد می‌شود. این نشانهٔ آغاز مراسم است. بعد از آنکه مادر عروس همراهی شد و در جای خود نشست هیچ مهمان دیگری نباید برای نشستن وارد راهرو شود. اگر مهمانی بعد از ورود مادر عروس رسید، باید یا در انتهای راهرو بایستد، یا به بالکن برود، یا از راهروهای کناری وارد یکی از ردیف نیمکت‌ها شود. راهنماها باید به او کمک کنند.

فرش راهرو. در صورتی که قرار است فرشی در راهرو انداخته شود این کار باید بعد از نشستن مادر عروس انجام گیرد. دو تن از راهنماها فرش را برمی‌دارند، آن را در انتهای راهرو قرار می‌دهند و رها می‌کنند تا باز شود و کل مسیر را بپوشاند.

شمارش معکوس آغاز می‌شود. عروس و پدرش (یا هر همراه دیگری) دقیقاً در لحظهٔ آغاز مراسم می‌رسند و آمادهٔ حرکت در انتهای راهرو یا در ورودی می‌ایستند. به محض اینکه همراهان در جاهای خود قرار گرفتند علامتی داده می‌شود ـ معمولاً قبل از آغاز مارش ازدواج ـ و متصدی و به دنبال او به ترتیب داماد و ساقدوش اصلی وارد می‌شوند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان