دانلود و خرید کتاب تعریف و تمجید در ارتباطات فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تعریف و تمجید در ارتباطات اثر فرشید نادری نژاد

کتاب تعریف و تمجید در ارتباطات

معرفی کتاب تعریف و تمجید در ارتباطات

کتاب تعریف و تمجید در ارتباطات نوشتهٔ فرشید نادری نژاد است و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. این کتاب جلد ششم از ستاره ارتباطات شو است.

درباره کتاب تعریف و تمجید در ارتباطات

آیا تا به حال شده افرادی که به نظر می‌آید همه چیز دارند را تحسین کنید؟ آیا آن‌ها را دیده‌اید که با اعتماد به نفس بسیار در جلسات کاری صحبت می‌کنند، و یا در مهمانی‌های مختلف به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند؟ آن‌ها کسانی هستند که بهترین شغل‌ها، زیباترین همسران، خاص‌ترین دوستان، پر پول‌ترین حساب‌های بانکی و بهترین منازل شهر را در اختیار دارند.

اما یک لحظه صبر کنید! آن‌ها از شما باهوش‌تر نیستند، از شما تحصیلات بالاتری هم ندارند، حتی خوش‌تیپ‌تر از شما هم نیستند! پس ماجرا چیست؟ (بعضی از افراد می‌گویند که آن‌ها این موارد را به ارث برده‌اند، بعضی‌ها می‌گویند آن‌ها با افرادی خوبی ازدواج کرده‌اند و یا خوش شانسی آورده‌اند. به آن‌ها بگویید «بهتر است بیشتر فکر کنید» پاسخ این موارد، مهارت آن‌ها در ارتباط با دیگر افراد است.

این جمله را همیشه شنیده‌اید، «هیچکس به تنهایی نمی‌تواند موفق شو»، در طول سال‌ها، افرادی که به نظر می‌آید «همه چیز دارند» قلب و ذهن صدها نفر دیگر را تسخیر کرده‌اند تا به آنان نیرو بدهند و باعث شوند که ریشهٔ آنان قوی‌تر شده و به بالای هر نردبانی که می‌خواهند برسند.

افرادی که قصد دارند به این مرحله برسند، همیشه در پایین نردبان هستند و به افرادی که در آن بالا هستند نگاه می‌کنند و به آن‌ها توهین می‌کنند. و وقتی که افرادی که در بالای نردبان هستند، به آن‌ها عشق محبت و یا کار نمی‌دهند، فکر می‌کنند که عضو گروهی خاص هستند و یا به آن‌ها تهمت می‌زنند که عضو یک شبکه مخفی هستند و با این کار سر خودشان را به سقف شیشه‌ای بالا سرشان می‌زنند.

افراد پایین نردبان، هیچوقت متوجه نمی‌شوند که این طرد شدن، به دلیل اشتباه خودشان بوده است. آن‌ها نمی‌دانند که خودشان روابط را تخریب کرده‌اند. از بین رفتن دوستی و یا هر چیز دیگری تنها به دلیل اشتباهات ارتباطی آنان بوده. در حالی که افراد محبوب، کیسه‌هایی از ترفند، یا عصایی جادویی به همراه دارند که به هر چیز برخورد کند، آن را تبدیل به موفقیت می‌کند.

اما در این کیسهٔ ترفند چه چیزهایی است؟ چیزهای زیادی را پیدا می‌کنید، یک ماده که باعث قوت دوستی می‌شود، یک جادو که باعث غلبه بر ذهن‌ها می‌شود و یک حقه که باعث می‌شود افراد عاشق‌شان شوند؛ همچنین قابلیتی دارند که باعث می‌شود مدیران آنان را استخدام کنند و سپس ارتقا شغلی بدهند. شخصیتی دارند که باعث می‌شود مشتریان پیش خودشان برگردند و توانایی دارند که باعث می‌شود مشتریان فقط از آن‌ها خرید کنند و نه از رقبای‌شان.

هر کدام از ما چند تا از این تکنیک‌ها و ترفندها را در کیسه‌هایمان داریم، اما بعضی از ما بیشتر از بقیه کیسهٔ خود را پر کرده‌ایم. آن‌هایی که تعداد زیادی از آن‌ها دارند، برندگان واقعی زندگی هستند.

سری کتاب‌های «ستارهٔ ارتباطات شو» به شما ۹۱ عدد از این ترفندها را که افراد موفق هر روز از آنان استفاده می‌کنند یاد می‌دهد. تا شما هم بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و به همه خواسته‌های زندگی‌تان دست پیدا کنید.

در ششمین جلد از این سری کتاب، در خصوص اینکه چطور از دیگران تعریف و تمجید کنید صحبت می‌کنیم و تکنیک‌هایی را برای موفقیت در این زمینه با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خواندن کتاب تعریف و تمجید در ارتباطات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید روابط عمومی قوی‌تری داشته باشید این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب تعریف و تمجید در ارتباطات

«شما از کسی تعریف می‌کنید، لبخند می‌زنید و منتظر می‌مانید احساسات خوب از آن فرد سرازیر شوند. شاید نیاز باشد که شما مدت زیادی منتظر بمانید!

اگر آن فرد شک داشته باشد که تعریف و تمجید شما، به علت کمک به خودتان است، اثر تعریف کردن شما برعکس است. اگر تعریف و تمجید شما بی‌مهارت و بدون راست‌گویی باشد، این کار می‌تواند شانس‌تان برای اعتماد مجدد آن فرد به شما را نابود کند. حتی می‌تواند قبل از اینکه رابطته‌تان آغاز شود، آن را نابود کند.

اما، تعریف و تمجید با مهارت داستانی دیگر است اگر به خوبی انجام شود، رابطه‌تان را فورا ارتقا می‌دهد. شما می‌توانید فروش‌تان را انجام دهید، دوست جدیدی پیدا کنید، به ازدواج خودتان جلا ببخشید و یا با کسی که دوست دارید ازدواج کنید.

اما تفاوت بین تعریف و تمجیدی که باعث ارتقا رابطه می‌شود، و چاپلوسی که رابطه شما را از بین می‌برد در چیست؟ عوامل زیادی در آن دخیل هستند، از جمله صمیمیت شما، زمان‌بندی شما، انگیزه شما و کلمات استفاده شده. علاوه بر این‌ها، تصویر فردی کسی که از او تعریف می‌کنید، سمت شغلی‌اش، تجربه او از تعریف‌های پیشین، و قضاوت او نسبت به درک شما در این معادله تاثیر دارند. مطمئناً چیز دیگری که در این رابطه تاثیر دارد، نوع رابطه شما و مدت زمانی که یکدیگر را می‌شناسید است. اینکه شما از طریق تلفن، ایمیل و یا نامه از آن فرد تعریف می‌کنید و یا اینکه رو در رو هستید هم از دیگر عوامل تاثیرگذار هستند.

گیج کننده است، مگه نه؟ تحقیقات جامعه‌شناسان نشان می‌دهد که:

۱ – تعریف و تمجید از شخصی که به تازگی با او آشنا شده‌اید تاثیرگذارتر از تعریف از کسی است که او را از قبل می‌شناخته‌اید.

۲- تعریف از فردی که جذاب نیست و یا فرد جذابی که تا به حال صورتش را ندیده‌اید، تاثیر بیشتری دارد.

۳- اگر نظرتان را به شکلی بگویید که خودتان در آن نقشی نداشته باشید، جدی‌تر گرفته می‌شوید. – البته تنها اگر شنونده شما، شما را در سمتی بالاتر از خودش ببیند. اما اگر شما از او پایین‌تر هستید، اینکار باعث کاهش اعتبار تعریف و تمجید شما می‌شود.

تعریف و تمجید از دیگران، فرایندی پیچیده است.

به جای اینکه خودمان را با آمار مطالعات پیچیده مشغول کنیم، بهتر است که از کیف ترفندهای‌مان، تکنیک‌هایی را در بیاوریم و از آن‌ها استفاده کنیم. هر یک از این تکنیک‌ها با یافته‌های دانشمندان علوم اجتماعی مطابقت دارند. در این بخش ۹ تکنیک موثر برای تعریف و تمجید از افراد در هزارهٔ جدید خواهیم داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه

حجم

۳۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان