دانلود کتاب صوتی تکنیک هفت مرحله ای تنفس که هر استرسی را از شما دور می کند با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تکنیک هفت مرحله ای تنفس که هر استرسی را از شما دور می کند اثر وبسایت سوخت جت

دانلود و خرید کتاب صوتی تکنیک هفت مرحله ای تنفس که هر استرسی را از شما دور می کند

امتیاز:
۳.۷از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تکنیک هفت مرحله ای تنفس که هر استرسی را از شما دور می کند

کتاب صوتی تکنیک هفت مرحله ای تنفس که هر استرسی را از شما دور می کند اثری از وبسایت سوخت جت است که با صدای عطیه بادامچی می‌شنوید. این کتاب تکنیک‌های تنفسی آرامش‌بخش را به مخاطبان آموزش می‌دهد. 

درباره کتاب صوتی تکنیک هفت مرحله ای تنفس که هر استرسی را از شما دور می کند

نفس کشیدن یکی از کارهایی است که به صورت کاملا ناخودآگاه انجام می‌دهیم اما اگر در شرایطی قرار بگیریم که حتی برای چند ثانیه احساس کنیم نمی‌توانیم نفس بکشیم، متوجه کار بزرگ مغز در ایجاد هماهنگی برای تنفس می‌شویم. اگر اهل انجام ورزش‌های هوازی باشید، حتما دیده‌اید که حین دویدن یا پیاده‌روی کردن و کارهای مشابه آن، ریتم تنفسی بدن تغییر می‌کند. از طرف دیگر هنگام انجام ورزش‌هایی مانند یوگا و ... با انجام تمرینات تنفسی می‌توانیم بدن را به آرامش و تعادل برسانیم. 

در کتاب صوتی تکنیک هفت مرحله ای تنفس که هر استرسی را از شما دور می کند با تکنیک‌هایی آشنا می‌شویم که به ما کمک می‌کند تا ریتم تنفسی بدن خودمان را با ریتمی آرامش‌بخش هماهنگ کنیم و به واسطه عمل به تمرین‌هایی که در این کتاب بیان شده است، با اضطراب و استرس خداحافظی کنیم. حتما دیده‌اید که در موقعیت‌های مختلف، مانند زمانی که شوکی بزرگ به ما وارد می‌شود، یا هنگام عصبانیت و ترس، چطور می‌توانیم با کمک نفس‌های عمیق خودمان را آرام کنیم. 

این کتاب نیز تکنیکی هفت مرحله‌ای را بیان می‌کند که برای رساندن بدن به احساس آرامش، لازم و مفید است. 

کتاب صوتی تکنیک هفت مرحله ای تنفس که هر استرسی را از شما دور می کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی تکنیک هفت مرحله ای تنفس که هر استرسی را از شما دور می کند را به تمام کاربران طاقچه پیشنهاد می‌کنیم. چرا که هیچکسی دوست ندارد استرس و اضطراب را تحمل کند. تمام افرادی که دوست دارند با استرس و اضطراب خداحافظی کنند، می‌توانند از تکنیک‌های پیشنهاد شده در این کتاب استفاده کنند.  

بخشی از کتاب صوتی تکنیک هفت مرحله ای تنفس که هر استرسی را از شما دور می کند

هر چند روزانه حدوداً بین بیست هزار بار نفس می‌کشید، احتمالاً خیلی به تنفس کردنتان فکر نمی‌کنید. مغزتان به صورت خودکار، نفس کشیدن‌تان را با نیاز بدنتان هماهنگ می‌کند. وقتی از پله‌ای بالا می‌روید یا می‌دوید، به خودتان نمی‌گویید:«بهتر است عمیق‌تر نفس بکشم تا اکسیژن بیشتری به عضلاتم برسد». این کار، خود به خود انجام می‌شود.

شاید توجه زیادی به تنفس و حالت بدن‌تان نداشته باشید،

ولی اگر فقط بتوانید نسبت به نفس کشیدنتان آگاه‌تر شوید،

می‌توانید وضعیت آرام‌تری برای بدن و ذهن‌تان به وجود آورید.

حسگرهای موجود در مغز، رگ‌ها، عضلات و شش‌ها تنفس‌تان را بر اساس نیازهای متغیر بدنتان تنظیم می‌کنند. با این حال اگر بخواهید به نفس کشیدنتان مسلط شوید، قدرت انجام این کار را دارید. می‌توانید نفس کشیدنتان را آرام‌تر کنید، از قفسه‌ سینه یا شکم نفس بکشید یا حتی نفس‌های‌تان را عمیق‌تر یا کوتاه‌تر کنید.با استفاده از روش ساده ای که در این مقاله خواهید آموخت می توانید به سادگی از شر تمام استرس ها خلاص شوید.

نظرات کاربران

ارام
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

بد نبود توی اینترنت سرچ کنید و تصویری آموزش تنفس شکمی رو ببینید و یاد بگیرید تنفس شکمی برای سلامت روح و همینطور جسم بسیار مفید و ضروریه بسیاری از سموم از طریق تنفس از بدن خارج میشند و علت

- بیشتر
💍
۱۳۹۹/۱۲/۱۱

جالب و کاربردی بود، ممنونم از طاقچه

کاربر ۳۰۲۵۳۰۸
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

اطلاعات ساده و عادیی بود ، صدای گوینده خوب بود و غلط خوانش داشت

gityasadi
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

خوب بود،اگر به توصیه ها عمل کنیم

Mojtaba Shirani
۱۴۰۰/۰۴/۰۳

خیلی مطالب عمومی و کم کیفیتی داشت

فرشاد طاهری
۱۴۰۲/۰۷/۰۴

برای من واقعا عالی بود

زمان

۹ دقیقه

حجم

۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱,۵۰۰
۱,۰۵۰
۳۰%
تومان