دانلود کتاب صوتی شاهزاده و گدا با صدای لیا عرفانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شاهزاده و گدا اثر مارک تواین

دانلود و خرید کتاب صوتی شاهزاده و گدا

معرفی کتاب صوتی شاهزاده و گدا

کتاب صوتی شاهزاده و گدا داستانی بی‌نظیر و جذاب از مارک تواین است که با صدای لیا عرفانی می‌شنویم. این داستان درباره پسر فقیری به نام تام است که برای چند روز جایش را با ادوارد که شاهزاده  است عوض می‌کند.  

شاهزاده و گدا اولین بار در سال ۱۸۸۱ منتشر شد و در سال‌های ۱۹۱۵، ۱۹۲۰، ۱۹۳۷ و ۱۹۷۷ مورد اقتباس‌های سینمایی تلویزیونی و انیمشینی قرار گرفته است. 

درباره کتاب صوتی شاهزاده و گدا

شاهزاده و گدا را یکی از آثار جاودانه مارک تواین می‌دانند. داستان از این قرار است که تام، پسرکی فقیر که هر روز برای گدایی به خیابان می‌رود، روزی به قصر ولیعهد می‌رود و آنجا با ادوارد آشنا می‌شود. ادوارد ولیعهد و تام بسیار شبیه همدیگر هستند. آن‌ها با هم صحبت و گفتگو می‌کنند. تام از زندگی خودش می‌گوید. از اینکه روزها را مجبور است در خیابان همراه با دوستانش بگذراند و گدایی کند، از اینکه به همراه همه اعضای خانواده‌شان در یک اتاق زندگی می‌کنند و ... 

ادوراد بعد از شنیدن این داستان‌ها حسابی تعجب می‌کند و با آهی غم‌انگیز می‌گوید ای کاش من هم می‌توانستم روزی را مانند تو همراه با دوستانم بازی کنم اما پدرم اجازه نمی‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا فکری در ذهن ادوارد جرقه بزند. او به تام پیشنهاد می‌دهد تا یک روز لباس‌هایشان را با هم عوض کنند. به این ترتیب تام شاهزاده می‌شود و ادوارد لباس‌های فقیرانه تام را می‌پوشد. وقتی ادوارد با لباس‌های تام به دروازه قصر می‌رسد، نگهبان‌ها فکر می‌کنند که او فقیر و بی‌سر و پا است و او را از قصر بیرون می‌اندازند. او به خیابان می‌رود و ماجراهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد. تام هم در قصر پادشاه، روزهای عجیبی دارد و تجربه‌های جالبی را کسب می‌کند. ... 

مارک تواین با نوشتن این داستان انتقادش را به دربار و فساد درباری نشان می‌دهد. او در ضمن تعریف کردن ماجراهایی که تام در قصر پادشاه و ادوارد در خیابان‌ها پشت سر می‌گذارد، از فساد درباری می‌گوید که مردم را به فقر رسانده است.

کتاب صوتی شاهزاده و گدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی شاهزاده و گدا را به تمام دوست‌داران آثار ادبی بزرگ جهان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره مارک تواین

مارک تواین نام مستعار و هنری ساموئل لنگهورن کلمنز است. او نویسنده آمریکایی است که ویلیام فاکنر به او لقب پدر ادبیات آمریکا را داده است. 

مارک تواین ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در فلوریدا به دنیا آمد و  ۲۱ آپریل ۱۹۱۰ از دنیا رفت. پدرش قاضی بود اما در دوازده سالگی او از دنیا رفت. ساموئل به کار در چاپخانه‌های محلی مشغول شد و کمی بعد به نوشتن مقالات طنز برای روزنامه‌ها مشغول شد. او همچنین مجوز ناخدایی کشتی گرفته بود و مدتی را هم در معدن طلا کار می‌کرد. او با اولیوه لنگدن دختر یکی از صاحبان صنایع ثروتمند نیویورک ازدواج کرد و در طول این سال‌ها آثار بسیاری را آفرید. از میان کتاب‌های او ماجراهای تام سایر، هاکلبری فین و شاهزاده و گدا معروف‌ترین آثارش هستند. آثار او به زبان‌های بسیاری از جمله فارسی ترجمه شده‌اند. 

معرفی نویسنده
عکس مارک تواین
مارک تواین
آمریکایی | تولد ۱۸۳۵ - درگذشت ۱۹۱۰

ساموئل لنگهورن کلمنس یا در واقع همان مارک تواین معروف، یکی از مشهورترین نویسندگان اخلاق‌گرای آمریکایی است. داستان‌ها و رمان‌های او به دلیل داشتن جزئیات جذاب، طنز گیرا و شخصیت‌های به‌یادماندنی، در سراسر جهان فراگیر شده‌اند. آثار تواین طی سال‌ها تبدیل به برخی از تاثیرگذارترین آثار تاریخ ادبیات کلاسیک آمریکا شده‌اند.

نظرات کاربران

fti
۱۴۰۰/۰۱/۱۸

داستان با نمکی داره. برای گوش دادن توی یک فرصت کوتاه مناسب و جالبه.

💍
۱۳۹۹/۱۲/۱۱

👌👌👌👌

کاربر ۲۲۸۱۱۰۲
۱۴۰۰/۰۲/۲۳

برای زمان کم کتاب خوبی هست

سپیده دم اندیشه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷

داستان زیبایی دارد کنار هم قرار گرفتن فقر و ثروت و حس کردن تلخی این تضاد وارونه شدن جایگاه افراد و........ داستان شیرینی دارد

Tina.sh26
۱۴۰۰/۰۳/۱۲

خوب بود👍👍👍

Setayes writer
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

کتاب خوبیه و ماجراهاش خیلی هیجان انگیزه. در کل دوست داشتم ممنونم از تاقچه.

ن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶

من اینقدر از این کتاب خوشم اومد که در یک نشست همشو گوش کردم من حتما حتما توصیه میکنم

کاربر ۳۳۵۱۱۰۰
۱۴۰۰/۰۴/۲۰

👌👌

محسن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴

خوب بید

Amir Abbas Karami
۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عالی ترین

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶,۹۰۰
۴,۸۳۰
۳۰%
تومان