دانلود کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید با صدای نوید پدرام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید اثر چارلی مکسی

دانلود و خرید کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید

معرفی کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید

کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید نوشته چارلی مکسی است و با ترجمه نوید پدرام و صدای نوید پدرام و ویکتوریا براری و رضا بصیری و معین وصال در انتشارات خانه‌ی رود منتشر شده است.

درباره کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید

این داستان به زیبایی از رابطه دوستی سخن می‌گوید که بین یک پسر، موش‌کور، روباه و اسب شکل می‌گیرد. این کتاب در سال ۲۰۱۹ عنوان کتاب سال واتر استونز را از آن خود کرد. علاوه بر این در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز (New York Times) ، وال‌استریت ژورنال (The Wall Street Journal) و یو اس ای تودی (USA Today) هم قرار دارد.

چارلی پسرک کوچک و تنهایی است که در مسیرش با یک موش‎ کور آشنا می‌شود که کیک را از هرچیزی در دنیا بیشتر دوست دارد. چارلی و موش کور باهم دوست می‌شوند. چارلی از ترس‌هایش برای موش کور می‌گوید و موش کور مانند یک راهنما در کنار او می‌ماند و کمکش می‌کند. کمی بعد به روباهی می‌رسند. روباه در یک تله اسیر شده است و چارلی و موش کور او را آزاد می‌کنند و او را هم به جمع دوستانه‌شان راه می‌دهند. در ادامه هم اسبی را می‌بینند که همیشه استعدادهایش را از دیگران پنهان کرده است. همه آن‌ها باهم در مسیر تغییر قرار می‌گیرند و هرکدام دانسته‌هایشان را با هم شریک می‌شوند. 

شنیدن کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره چارلی مکسی

چارلی مکسی (Charlie Mackesy) در سال ۱۹۶۲ متولد شد. او هنرمند انگلیسی و نویسنده کتاب پرفروش پسر، موش کور، روباه و اسب است. این کتاب موفق شد تا بیش از ۱.۴ میلیون نسخه بفروشد و برای ۵۵ هفته متوالی در فهرست پرفروش‌های ساندی تایمز (Sunday Times) قرار داشت.

چارلی مکسی کاریکاتوریست و تصویرگر دانشگاه آکسفورد است و با همکاری ریچارد کورتیس برای کار بر روی پروژه وحدت نلسون ماندلا انتخاب شد. همچنین اولین نمایشگاه او برای کتاب معروفش در نوامبر سال ۲۰۱۹ در لندن برگزار شد.

نظرات کاربران

roshan
۱۴۰۱/۰۹/۲۰

کوتاه ساده پر مفهوم و دلنشین بود.

Hrezapour.ir
۱۴۰۲/۰۷/۲۱

اگه تفاوت داده، اطلاعات، دانش و خرد رو بدانیم این کتاب در سطح خرد صحبت کرده که اگه بخوایم به سطح دانش یا اطلاعات بود هزار صفحه شاید حجم داشت

کاربر 4433007
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

بسیار ساده و روان و لذت‌بخش. بسیار بسیار لذت بردم . سپاس❤️

zari
۱۴۰۲/۰۳/۲۶

کتاب بسیار خوبی‌ست.

کاربر 8530571
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

بسیار کوتاه است همراه با صدا منن ندارد و این بد است نسبت به قیمت کثاب های صوتی دیگر ، گران است سطح کتاب اگر برای کودکان باشد، سنگین است ا و اگر برای بزرگسال این موسیقی و … جز اتلاف وقت سود دیگری

- بیشتر
کاربر 7482855
۱۴۰۲/۱۱/۲۶

آموزشی.انگیزشی هدایتگر.

سارا فرشباف
۱۴۰۲/۰۵/۲۵

من لدت بردم و جملاتش برام دلنشین بود اما آهنگی که وسط کتاب پخش میشد خیلی طولانی بود و گاهی حوصله ام رو سرمیبرد

ممد د وایز من
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

نویسنده این کتاب در واقع فروشنده اینترنتی و این کتاب هم در واقع هدیه هست که وقتی کسی عروسکی های داستان از اون سایت خریداری می‌کنه بهش داده میشه. درکل نه ارزش ادبی داره نه خوندن و اینکه تبدیل به

- بیشتر
soes
۱۴۰۲/۱۰/۱۹

گروه سنی کودک و نوجوان

farahbod
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

یه کتاب بی سر و ته زرد با جمله های انگیزشی اینستاگرامه. جالبه که نویسنده با همچین کتابی کسب درامد کرده 😳

زمان

۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۶۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۶۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان