دانلود کتاب صوتی کنت کارلشتاین با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنت کارلشتاین اثر فیلیپ پولمن

دانلود و خرید کتاب صوتی کنت کارلشتاین

نویسنده:فیلیپ پولمن
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۷از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کنت کارلشتاین

کتاب صوتی کنت کارلشتاین داستانی از فیلیپ پولمن نویسنده پر افتخار کودکان و نوجونان است که با ترجمه فرزاد فربد منتشر شده است. داستانی ترسناک با پایانی غافلگیر کننده در انتظار شما است.

این داستان صوتی را با صدای جمعی از گویندگان توانای کشور بشنوید و از یک داستان بی‌نظیر و پرماجرا و کمی ترسناک، لذت ببرد.

درباره کتاب صوتی کنت کارلشتاین

کنت کارلشتاین با اهریمن شکار که نامش زامیل است، قراردادی بسته است: مردم دهکده باور دارند که در شب عید آمرزش ارواح، اهریمن شکار، برای شکار بیرون می‌آید برای همین مردم آن شب هرگز از خانه‌هایشان بیرون نمی‌آیند. حالا کنت کارلشتاین شرور با اهریمن شکار قرارداد بسته تا ده سال، شب عید، قربانی برای او ببرد و تا ثروت زیادی نصیب خودش شود. درست زمانی که تصمیم می‌گیرد دو دختر بی پناه را که برادرزاده‌هایش هستند، به اهریمن شکار هدیه کند، اتفاقی می‌افتد. 

هیلدی شانزده ساله که خدمتکار قصر کنت کارلشتاین است، به کمکشان می‌آید تا اجازه ندهد کنتب به هدف شوم و شیطانی‌اش برسد.

هر فصل داستان را یکی از شخصیت‌ها روایت می‌کند و با ماجرا از منظر او آشنا می‌شویم. علاوه بر این، داستان چنان پرکشش است که مخاطب را میخکوب خود می‌کند و تا انتها همراه خود می‌کشاند... در این داستان دو نیروی خیر و شر مقابل هم قرار می‌گیرد و مانند همیشه مبارزه برای پیروزی خیر اتفاق می‌افتد. مبارزه‌ای که اهمیت تلاش‌ها و توانمندی‌های نوجوانان را به خوبی نشان می‌دهد.

کتاب صوتی کنت کارلشتاین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن نسخه صوتی کنت کارلشتاین را به تمام نوجوانان و دوست‌داران داستان‌های فانتزی و ترسناک پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فیلیپ پولمن 

فیلیپ پولمن ۱۹ اکتبر ۱۹۴۶ در نوریچ، نورفک انگلستان متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته‌ زبان انگلیسی از دانشگاه کالج اکستر در آکسفورد است. نویسندگی حرفه‌ اصلی اوست. شاهکار او ،مجموعه «نیروی اهریمنی» پولمن، یکی از مهم‌ترین آثار تاریخ ادبیات فانتزی و ادبیات جهان است. این اثر سه گانه به نام‌های سپیده شمالی (در آمریکای شمالی با عنوان قطب‌نمای طلایی)، خنجر ظریف و دوربین کهربایی منتشر شد است.

 سپیده شمالی مدال کارنگی را به‌خاطر بهترین رمان کودک در سال ۱۹۹۵ در بریتانیا به فیلیپ پولمن دارد و خنجر ظریف توانست دو جایزه Whitbread Prize را برای بهترین کتاب کودکان در سال ۲۰۰۱ و Whitbread Book of the Year در سال۲۰۰۲ به خود اختصاص دهد، جالب است بدانید که این اثر نخستین کتاب کودکی بود که توانست این جایزه را بدست آورد. این مجموعه  همچنین در سال ۲۰۰۳ محبوبیت فوق‌العاده‌ای را کسب کرد و در بزرگترین نظر سنجی کتاب بی‌بی‌سی موفق شد تا جایگاه سوم را به دست بیاورد.

درباره فرزاد فربد

فرزاد فربد در سال ۱۳۴۷ در کرمانشاه زاده شد. او در دانشگاه در رشته مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کرده است و اولین اثر ترجمه شده‌اش، شعری از جبران خلیل جبران. این ترجمه در مجله مترجم چاپ شد.

ترجمه مجموعه محبوب و پرفروش هنک؛ سگ گاوچران، سه‌گانه ادی دیکنز و نیروی اهریمنی‌اش، همکاری با مجله فیلم و دنیای تصویر و مدیریت انتشارات پریان و مدیریت کلاس‌های ترجمه موسسه زبان سفیر از جمله فعالیت‌های فرزاد فربد است. او در سال ۱۳۸۶، به عنوان مترجم برتر، جایزه هنر و ادبیات گمانه‌زن را از آن خود کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۸۵۲۱۵۵
۱۴۰۲/۰۲/۳۰

دختر من ۷ سالشه و این کتاب رو گوش داده میگه بابا تو نظرات بنویس عالیه🥰😁

کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

از هر لحاظ کتاب متوسطی بود.نه خیلی خوب بود و نه بد. یه مقدار داستان رو کشدار کرده بودن که باعث میشد گاهی حوصله آدم سر بره. البته متن داستان روان بود. راویان جز راوی اصلی خیلی تعریفی نداشتند. یه مورد هم

- بیشتر
sh davar
۱۳۹۹/۱۲/۰۷

بسیار زیبا بود و اما هیجان انگیز. ♥️♥️♥️

جواد پناه
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

مخاطب این کتاب کودکان و نهایت نوجوانان هستند داستان خیلی سرراست و خالی از هر پیچش داستانی است بعید می دانم هنگام خواندش هیجان را تجربه کنید و ...

بهزاد
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

داستان نجات دو دختر از دست عموی پلیدشون هست.داستان با زاویه دید سوم شخص پیش میره. با اینکه در روستایی اتفاق می افته ولی با توصیف هاش دنیای بزرگتری رو برای مخاطب به تصویر میکشه.اثر پیچیده ای نیست و مخاطبش

- بیشتر

زمان

۶ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان