دانلود کتاب صوتی اژدهای دگراندیش با صدای موژان محقق + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اژدهای دگراندیش اثر موژان محقق

دانلود و خرید کتاب صوتی اژدهای دگراندیش

نویسنده:ری آلیسون
گوینده:موژان محقق
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۹از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اژدهای دگراندیش

کتاب صوتی اژدهای دگراندیش مجموعه داستان‌های مدرن جن و پری است که ری آلیسون گردآوری کرده است. نویسندگان این داستان‌ها همگی از دوران معاصر هستند ولی این داستان‌ها را با الهام از فضای فانتزی افسانه‌های کلاسیک نوشته‌اند. 

این اثر در سال ۱۹۹۴ نامزد جایزه جهانی کتاب فانتزی در بخش گلچین ادبی شد. نسخه صوتی داستان‌های اژدهای دگراندیش را با ترجمه حسین یعقوبی و صدای موژان محقق می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی اژدهای دگراندیش

اگر اژدهایی داشتید که بر خلاف باقی اژدهایان علاقه‌ای به کشتن، آتش زدن و خونریزی نداشت و در عوض اهل مطالعه و بحث و گفتگو بود، با او چه می‌کردید؟ احتمالا نامش را می‌گذاشتید اژدهای دگراندیش و حواستان بود کتاب‌های خوب به دستش برسد و  چند نفری دور و برش باشند که بتواند صحبت کند. مگر نه؟ 

خب این دقیقا همان چیزی نیست که در این داستان اتفاق می‌افتد! اتفاقا این اژدها وجود دارد و زندگی خودش را هم دارد اما مردم به سنت جرج اژدهاکش فشار آورده‌اند تا او را از بین ببرد. راستش خود سنت جرج هم علاقه‌ای به این کار ندارد اما به خاطر فشار مردم مجبور شده است تن به چنین کاری بدهد. باید دید که در نهایت کدامشان پیروز می‌شوند؟

ری آلیسون با گردآوری مجموعه داستان‌های مدرن جن و پری موفق شد تا کتاب اژدهای دگراندیش را بیافریند. این اثر مجموعه‌ای از آثار نویسندگان معاصر انگلیس است که همگی با الهام از داستان‌ها و افسانه‌های کلاسیک نوشته شده‌اند. برخی داستان‌ها با فضای طنز خود و برخی دیگر با همان درونمایه داستان‌های پریان نوشته شده‌اند. این اثر هرچند داستان‌های به ظاهر فانتزی دارد، اما همگی پیامی در دل خود دارند. پیامی که می‌تواند هم برای مخاطبان نوجوان و هم برای بزرگسالان جذاب باشد.

ریچارد کندی، برنارد مالامود، ریچارد هیوز، جولایانا هراتیا اوینگ، تنیت لی، فیلیپ کی دیک، ال. اف. باون، جی. ویلیامز، مارک تواین، جیمز تربر، اورسولا لگویین و.... از جمله نویسندگانی هستند که در آفریدن این مجموعه داستان جذاب نقش داشته‌اند.

کتاب صوتی اژدهای دگراندیش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اژدهای دگراندیش مجموعه داستان‌هایی جذاب برای تمام علاقه‌مندان به فانتزی است. اگر از طرفداران افسانه‌های کلاسیک هستید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است.

بخشی از کتاب صوتی اژدهای دگراندیش

«... داشتم مکاشفات ذهنیم رو سر و سامون می‌دادم. خوشحالم که دوستی رو با خودت آوردی. آقای محترم که نمی‌شناسمتون از ملاقات شما خیلی خوشبخت و خرسندم. لابد شما هم موافقید که امروز هوا خیلی خوبه.»

پسرک درنگ نکرد و به سرعت مراسم معرفی را به جا آورد. «لطفا آشنا بشید، سنت جورج، اژدها؛ اژدها، سنت جورج. خواهش می‌کنم چند دقیقه‌ای دور از تعصبات نژادی و تاریخی پهلوی هم بنشینید تا بلکه بتونیم کنار هم برای معضل موجود چاره‌ای پیدا کنیم.»

اژدها با صدایی لرزان و عصبی گفت: «بله سنت جورج، گفتم از آشنایی با شما خیلی خوشبختم. برای شما احترام خیلی خاصی، احترام فوق العاده خاصی قائلم چون شما جنگاوری بزرگ و متفکری ارزشمند هستید. شنیدم... یعنی به من گفتن که شما جهانگردید یعنی برخلاف من که همیشه خونه نشینی رو ترجیح می‌دم.»

نظرات کاربران

غزاله رفیعی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸

هنوز هفته ی نمایشگاه کتاب هست چرا اینقدر زود تخفیفات کتابهای صوتی کودکان رو برداشتید!!؟؟ لطفا دوباره بگذارید ۴،۵ تا بخریم ممنون

کاربر 2637127
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

اگه به خواندن داستانهای کوتاه علاقه مندید میتونه کتاب خوبی باشه

mojiii
۱۴۰۲/۰۲/۱۲

این کتاب رو هم شنیدم. همزمان با کار پای سیستم واقعاً شنیدن کتاب لذت‌بخشه. داستان ها اکثراً خوب بودند و نویسنده های جدید و شناخته شده کنار هم قرار گرفته بودند. نکته ی مهم کتاب ترجمه‌ی واقعاً بی‌نظیر حسین یعقوبی

- بیشتر
عمه جون یویا
۱۴۰۱/۰۴/۲۶

کتاب درباره‌ی آشنایی اعضای یک خانواده با اژدهایی فرهیخته است. مشکل اساسی کتاب ترجمه‌ی واقعاً ضعیف آن است.

زمان

۵ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۴۴۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۴۴۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان