دانلود کتاب صوتی بخش گمشده با صدای سورنا حدادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بخش گمشده اثر کریستین بوبن

دانلود و خرید کتاب صوتی بخش گمشده

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بخش گمشده

کتاب صوتی بخش گمشده اثری از کریستین بوبن با ترجمه فرزانه مهری است. بوبن در این اثر نیز مانند آثار دیگرش، جسم و جان کلام را سرشار از معنا می‌کند و اندیشه‌های عمیقش را درباره بخش‌های گمشده وجود انسانی به کلام درمی‌آورد. 

نسخه صوتی این اثر را با صدای گرم و زیبای سورنا حدادی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی بخش گمشده

آثار کریستین بوبن مانند قطعه‌هایی از یک پازل هستند و باید آن‌ها را در کنار هم گذاشت تا به یک تصویر کلی دست پیدا کرد. هرچند هر کدام از اثار این نویسنده به صورت جدا هم چنان سرشار از معنا هستند که خواندنشان روح را تازه می‌کند و شنیدنشان، حالی خوش را به شما هدیه می‌کند. 

بوبن در کتاب صوتی بخش گمشده هم مثل آثار دیگرش از زندگی و تنهایی آدم‌ها حرف زده است. او اندیشه‌های معنوی‌اش را درباره زندگی با کلامی شاعرانه و لطیف به مخاطبانش هدیه کرده است. بوبن را می‌توان مانند کسی دانست که با نگاه تیزبین خود به عمیق‌ترین ابعاد و بخش‌های وجود انسان سرک می‌کشد و تمام آن بخش گمشده را دوباره می‌یابد. در قالب کلمات به آن شکل می‌دهد و با واژه‌های زیبا، متن دلنشین و شاعرانه خودش را می‌سازد. 

کتاب صوتی بخش گمشده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام دوست‌داران آثار کریستین بوبن از شنیدن کتاب صوتی بخش گمشده لذت می‌برند. اگر به آثاری که از معنا و مفهوم زندگی صحبت می‌کنند علاقه دارید، این کتاب یک انتخاب عالی برای شما است. 

درباره کریستین بوبن

کریستین بوبن ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در فرانسه متولد شد. آثار او عموما درباره‌ی عشق و تنهایی هستند. بوبن بیش از شصت اثر دارد که همگی آن‌ها به شناخت بهتر افکار او کمک می‌کنند. اگر آن‌ها بخوانیم و مانند قطعات پازل در کنار یکدیگر قرار بدهیم، به منظری کلی از آثار او دست پیدا می‌کنیم. زبان و سبک نوشتاری او بسیار لطیف و شاعرانه است.

کریستین بوبن در ایران با کتاب غیرمنتظره شناخته و مشهور شد. برخی از آثار بوبن عبارتند از: فرسودگی، ژه، دی‍وان‍ه‌ب‍ازی‌، دی‍وان‍ه‌وار،(همان اثر با ترجمه‌ای متفاوت) ابله محلّه، زن آینده و دلباختگی.

بخشی از کتاب صوتی بخش گمشده

وقتی مردان منتظرند منتظر چیز به خصوصی هستند. وقتی چیزی را از دست می دهند فقط همان چیز را از دست می دهند. زنان آرزومند همه چیزند و چون دستیابی به همه چیز امکان پذیر نیست به ناگاه همه چیز را از دست می‌دهند.

با آمدن فرزند تنهایی زن‌های جوان شروع می‌شود. فقط آن‌ها می‌دانند چگونه او را میان بازوان رازآلود خود بگیرند. فکرشان مدام و بی وقفه متوجه کودک است. مراقب سلامت جسم و کلام او هستند. همانگونه از جسم او مراقبت می کنند که طبیعت از خداوند مراقبت می کند، همان گونه که سکوت برف را احاطه می کند. غذا، مدرسه، بوستان سر خیابان، خرید، پختن سبزیجات. هیچ کس از تمام کارهایی که می‌کنند قدردانی نمی‌کند. مادران جوان با چیزهای غیرقابل رویت سروکار دارند و به خاطر سر و کار داشتن با چیزهای غیرقابل رویت خود نیز ناپیدا و نامرئی می‌شوند. همه کاره و هیچ کاره می‌شوند. 

کتاب خواندن یعنی زندگی بدون تضاد، زندگی معاف از مشکلات. کودکی مانند جریان عمیقی است که در رودخانه روزگار جاری است اغلب به آن باز می‌گردید. روشنایی را فقط در سیاهی می‌توانیم ببینیم .

معرفی نویسنده
عکس کریستین بوبن
کریستین بوبن

کریستین بوبن نویسنده فرانسوی در ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در شهر لوکروزو، در فرانسه به دنیا آمد. شهری که آن را عاشقانه دوست دارد و از آن خارج نشده است. در رشته‌ فلسفه تحصیل کرد و پس از به پایان رساندن تحصیلاتش، مشغول به کار در یک روزنامه‌ محلی شد. او علاوه بر روزنامه‌نگاری شغل‌های دیگری را هم تجربه کرده است. از کار کردن در کتابخانه و موزه گرفته تا گذراندن دوره‌های مددکاری روانی. اما از آنجایی که مطالعه و نوشتن علاقه اصلی او بود، دوباره به ادبیات روی آورد.

نظرات کاربران

نیما
۱۴۰۲/۱۲/۰۳

کتاب های کریستین بوبن همگی سبکی شاعرانه و پر عمق دارند. این مجموعه هم که تقریبا شبیه به چند داستان کوتاه هست ما رو با عمیق ترین و اصیل ترین جنبه های زندگی آشنا می‌کنه. خوندن کتاب های بوبن همیشه

- بیشتر
کاربر ۲۴۲۲۳۷۶
۱۴۰۱/۰۸/۱۹

چقدر گوینده کتاب زیبا کتاب و روایت می کرد! جذاب و با آرامش ... ممنون

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۶,۵۰۰
۳۹,۵۵۰
۳۰%
تومان