دانلود کتاب صوتی دختر بخت با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دختر بخت اثر مریم پاک‌ذات

دانلود و خرید کتاب صوتی دختر بخت

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دختر بخت

کتاب صوتی دختر بخت نوشته ایزابل آلنده است که با ترجمه اسدالله امرایی مترجم مشهور کشور و صدای مریم پاک ذات منتشر شده است. این کتاب اولین بار در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و داستان زندگی دختری به نام الیزا سامرس است.

درباره کتاب دختر بخت

کتاب دختر بخت داستان دختری به نام الیزا سامرس است که کودکی بی سرپرست بوده است. زنی مهربان و ثروتمند  او را به خانم رز و برادر سختگیرش، جرمی می‌دهد. الیزا در یکی از مستعمرات بریتانیا، شهر والپاراسیو در شیلی بزرگ می‌شود. او در جوانی عاشق یکی از کارکنان جرمی، مردی به نام خواکین آندیتا، می‌شود و با او ارتباط برقرار می‌کند و باردار می‌‌شود، همان زمان خبر می‌آید که در ارتفاعات کالیفرنیای شمالی، طلا کشف شده و خواکین برای کشف طلا می‌رود. 

خواکین به سمت سان فرانسیسکو می‌رود و الیزا به دنبالش روانه می‌شود، او در کشتی با یک طبیب چینی همراه می‌شود و طبیب برای امنیت الیزا به او یک دست لباس مردانه می‌دهد و او را دستیارش معرفی می‌کند، الیزا از طبیب جدا می‌شود و با لباس مردانه به دنبال خواکین می‌رود اما این مسیر بسیار دشوار است.

شنیدن کتاب دختر بخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان مخصوصا داستان‌های پراتفاق پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ایزابل آلنده 

ایزابل آلنده متولد دوم اوت ۱۹۴۲ در شهر لیمای پرو است. پدر او توماس آلنده پسر عموی سالوادور آلنده، رئیس‌جمهور مشهور شیلی بود. پدر ایزابل سفیر شیلی در پرو بود. ایزابل ۳ ساله بود که به همراه مادرش به سانتیاگو مهاجرت کردند و تا سال ۱۹۵۳ در آنجا زندگی کردند. مادر ایزابل با یک دیپلمات دیگر ازدواج کرد، خانواده به ناچار به بولیوی و سپس بیروت رفتند. ایزابل در بولیوی در مدرسه خصوصی آمریکایی‌ها و در بیروت در یک مدرسه انگلیسی درس خواند.

ایزابل آلنده را پر خواننده‌ترین نویسنده اسپانیایی زبان می‌دانند و او او در سال ۲۰۱۰ جایزه ملی ادبیات شیلی را دریافت کرد و در سال ۲۰۱۴، باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، نشان افتخار آزادی رئیس‌جمهوری را به او اهدا کرد. 

رمان‌های ایزابل آلنده اغلب در مکتب رئالیسم جادویی هستند، مکتبی که زادگاهش آمریکای جنوبی است و گابریل گارسیا مارکز را آغاز کننده‌ آن می‌دانند. در این سبک همه چیز واقعی است و یک عنصر غیرواقعی وجود دارد، این عنصر غیرواقعی می‌تواند ریشه در افکار عمومی داشته باشد. در سال ۱۹۸۱ زمانی که پدربزرگ ایزابل بسیار بیمار بود ایزابل نامه‌ای به او نوشت که بعدا دلیلی برای نوشتن رمان بزرگ خانه ارواح شد. پائولا نام دختر او است که پس از تزریق اشتباه دارو به کما رفت. ایزابل رمان پائولا را در سال ۱۹۹۱ به صورت نامه‌ای خطاب به دخترش نوشته‌است. رمان‌های آلنده به بیش از سی زبان ترجمه شده و نویسنده جوایز ادبی بسیاری گرفته است.

از کتاب‌های او می‌توان به خانه ارواح، از عشق و سایه‌ها، داستان‌های اوالونا مجموعه‌ای شامل ۱۹ داستان، پائولا، دختر بخت، پرتره به رنگ سپیا، زورو، اینس روح من، تصویر کهنه، منهای عشق، حاصل روزهای ما، سرزمین خیالی من، جزیره زیر دریا، شهر جانوران، سرزمین اژدهای طلایی، جنگل کوتوله‌ها و گلبرگی از دریا نام برد.


معرفی نویسنده
ایزابل آلنده

ایزابل آلنده نویسنده و روزنامه‌‌نگار شیلیایی در روز دوم آگوست سال ۱۹۴۲ در لیما پایتخت پرو به دنیا آمد. مادر ایزابل، فرانسیسکا یونا و پدرش توماس آلنده هستند. از ایزابل آلنده به عنوان یکی از برجسته‌‌ترین نویسندگان زن آمریکای لاتین نام برده می‌‌برند که در آثارش نگاهی تازه به ادبیات فمینیستی دیده می‌‌شود. او را در محافل جهانی با اولین و پرفروش‌‌ترین رمانش یعنی «خانه‌‌ی ارواح» می‌‌شناسند با این حال آلنده تاکنون بیش از بیست و پنج رمان نوشته است که به ۳۵ زبان ترجمه شده است. بیش از ۷۰ میلیون نسخه از رمان‌‌های ایزابل آلنده تاکنون در بازارهای جهانی به فروش رفته‌‌اند.

نظرات کاربران

s.h
۱۳۹۹/۱۱/۲۵

دوست داشتم خیلی خوب و پر کشش بود.

کتاب خوان
۱۴۰۲/۱۱/۲۳

کتاب در مورد داستان زند گی افراد مختلفی است که شخصیت های کتاب را تشکیل می دهند ، دختری که ناخواسته حامله می شود و مسیری که خود و فرزندش طی می کنند و زندگی پسربچه چینی،که خانواده اش از

- بیشتر
کاربر ۷۷۰۹۹۰
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

فارغ از اشکالاتی که در ترجمه وجود داشت و به روان بودن داستان گاهی صدمه می زد ولی داستان جذابی بود. گویندگی هم عالی بود

zz8588
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

سر از داستان در نیاورم و ادامه ندادم

Sima
۱۴۰۰/۰۲/۱۶

متاسفانه خوانش کتاب و صدای گوینده مناسب نیست و دارای اشکالاتی در خواندن بعضی کلمات است ولی ناچارم گوش کنم تا تمام شود

سارا
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

بسیار زیبا .هم موضوع و هم خوانش زیبا بود.لذت بردم.

معصومه پاکروان
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

من نسخه متنی را خوندم و خیلی لذت بردم، دختره بعد از باردار شدن بدون اطلاع و تک و تنها پا میشه میره آمریکا و زندگیش به کل متفاوت به زندگی قبلش میشه، اون حس ماجراجوییش خیلی خوب منتقل شده

- بیشتر

زمان

۱۶ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۸۸۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۸۸۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۳,۰۰۰
۷۹,۱۰۰
۳۰%
تومان