دانلود کتاب صوتی کمبود با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کمبود اثر سندهیل مولاینیتن

دانلود و خرید کتاب صوتی کمبود

معرفی کتاب صوتی کمبود

کتاب صوتی کمبود اثر سندهیل مولاینیتین و الدار سفیر است. آن‌ها در این کتاب نگاهی به کمبودهای فردی و اجتماعی می‌اندازند و این مساله را از زوایای گوناگون بررسی می‌کنند. علاوه بر این راهکارهایی عالی هم پیشنهاد می‌کنند. 

 این کتاب را با ترجمه حسین علیجانی رنانی و صدای گرم رضا عمرانی در اختیار دارید. 

درباره کتاب صوتی کمبود

سندهیل مولاینیتین و الدار سفیر در این کتاب نگاهی به کمبودهای فردی و اجتماعی انداخته‌اند، عمق این مساله و تاثیرگذاری آن را در بسیاری از تصمیمات مهم زندگی، بررسی کرده‌اند و در انتها راهکارهایی پیشنهاد کردند که برای مبارزه با کمبودهای فردی و اجتماعی به ما کمک می‌کنند. 

به طور کلی کمبود به معنای پیشی گرفتن نیازها و خواسته‌ها بر داشته‌ها است. همه افراد و تمام جوامع کمبودهایی دارند که باعث می‌شوند تا مسیر زندگی متفاوت شود. این کمبودها اجازه نمی‌دهند به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. اما در عین حال اگر به بررسی خاطره‌های زندگی فردی و اجتماعی افراد بپردازیم، متوجه می‌شویم که همین کمبودها می‌توانند جرقه اندیشه‌هایی متفاوت را بزنند. نگاهی متفاوت که ما را به درک عمیق‌تری از کمبودهای اقتصادی و اجتماعی برساند و کمکی در راستای رفع آن باشد. 

کتاب صوتی کمبود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب اثری مفید و تاثیرگذار هم برای متخصصان و سیاست‌گذاران است و هم به علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های روان‌شناسی و اجتماعی پیشنهاد می‌شود. 

نظرات کاربران

Amir
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

این کتاب در واقع همان کتاب فقر احمق می‌کند است که با این ترجمه و این صدای خوب قابل فهم تر و دلچسب تر شده. پیشنهاد می‌کنم تهیه کنید.

حمید روشندل
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

بیشتر به خودشناسی و بررسی ویژگیهای فرد میپردازه بنظرم خوبه این کتاب

a_y
۱۴۰۰/۰۵/۲۴

این کتاب همان فقر احمق میکند است با ترجمه بهتر. حتی عنوان کتاب هم به عنوان اصلی کتاب نزدیکتر است. به خصوص انتخاب کلمات کلیدی کتاب بسیار خوب انجام شده است. صدای آقای عمرانی هم بسیار عالی است و باعث شد

- بیشتر
حسین
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

ممنون که صوتیش رو درست کردید، واقعا کتاب با ارزشی هستش

Mahtab Noedoost
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

وقتی یه چیزی رو ندارین، چه بلایی سر طرز فکرتون میاد؟! این دقیقاً چیزیه که کتاب با بررسی آزمایش های مختلف و جذابی بهش پاسخ میده. در نهایت برای کنترل تاثیر کمبود پیشنهاداتی میگه که قطعا قدم اول، آگاهی از

- بیشتر
Mo
۱۴۰۰/۰۸/۱۱

نمی دونم این کتاب به چه هدفی نوشته شده! که فقرا فقر رو بهتر بشناسن یا قرار به ثروتمندان و ثروت اندازان کمک کنه که فقر رو بهتر بشناسن؟ فکر نمی کنم هردو دلیل موجهی باشه چرا که هیچ کس

- بیشتر
RezaBabaei3939
۱۴۰۲/۰۶/۲۷

کتاب از هر نظر خوب بود فقط آهنگ متن یکم تو مخیه ولی در کل از هر نظر عالیه 👌🏼

زمان

۱۱ ساعت

حجم

۶۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت

حجم

۶۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان