دانلود کتاب صوتی در راه ویلا با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در راه ویلا اثر فریبا وفی

دانلود و خرید کتاب صوتی در راه ویلا

معرفی کتاب صوتی در راه ویلا

کتاب صوتی در راه ویلا، ۹ داستان از نویسنده توانای معاصر، فریبا وفی است. در این داستان‌ها هم مثل داستان‌های دیگر وفی، قهرمانان زن هستند. مضمون داستان‌ها هم اجتماعی و روانشناختی و درباره تنهایی انسان است.

درباره کتاب در راه ویلا

هرکدام از زنان داستان‌های وفی با مشکلات و مسائل بغرنج روحی و خانوادگی دست به گریبانند. این زنان خودشان را ضعیف می‌بینند و از خود ناراضی‌اند. روایط عاطفی خوبی با خانواده و والدین خود ندارند و مدام از دست آنها دلگیر می‌شوند.

مثلا داستان دوم «هزازان عروس» درباره تازه‌عروسی است که با بی‌اعتنایی و رفتارهای سرد خانواده همسر روبه‌رو است و تلاش‌هایش برای تغییر نظرات و دید خانواده همسر بی‌نتیجه می‌ماند و داستان اول «در راه ویلا» ماجرای زنی است که همسرش مدام در ماموریت است و زن مجبور است با تنهایی و مشکلات زندگی و دو فرزندش کنار بیاید.

زنان داستان‌های وفی در این مجموعه دلشان تغییر می‌خواهد اما فداکاری مانع از این می‌شود که به تغییر خود و سبک زندگی‌شان فکر کنند، در نتیجه از خواسته‌هایشان دست می‌کشند و کوتاه می‌آیند.

فریبا وفی تاکنون مجموعه داستان‌ها و رمان‌های زیادی نوشته و جوایز ادبی معتبری هم گرفته است. او یک نویسنده واقع گرا است که در داستان‌های «در راه ویلا» سعی دارد با زبانی ساده و گیرا آیینه‌ای باشد برای بازتاباندن مشکلات و رنجش‌های روحی زن ایرانی است.

شنیدن کتاب در راه ویلا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

درباره فریبا وفی

فریبا وفی نویسنده رمان‌ها و داستان‌های کوتاه موفق ایرانی در سال ۱۳۴۱ در تبریز چشم به جهان گشود. او داستان‌نویسی را از سنین نوجوانی آغاز کرد و تاکنون در این راه موفق عمل کرده و توانسته است جوایز زیادی را کسب کند.

شخصیت اصلی همه داستان‌های او زنانی از بطن جامعه هستند با درگیری‌های ذهنی و تلاش برای تغییر شرایط زندگی خود.

دریافت جایزه بهترین رمان سال برای کتاب پرنده من، جایزه ادبی هوشنگ گلشیری برای کتاب‌های پرنده من و رویای تبت، جایزه ادبی یلدا برای رمان پرنده من، جایزه ادبی مهرگان برای کتاب پرنده من و... .

کتاب‌های او تاکنون به زبانه‌های زیادی ترجمه‌شده است. از آثار او می‌توان به رمان پرنده من، رویای تبت، ترلان، ماه کامل می‌شود، مجموعه داستان‌های حتی وقتی می‌خندیدیم، در راه ویلا، بی باد بی پارو، همه افق و... اشاره داشت.

معرفی نویسنده
عکس فریبا وفی
فریبا وفی

فریبا وفی یکی از نویسندگان معاصر و مشهور زن ایران است که رمان‌هایش در خارج از مرزهای ایران هم خواننده و مخاطب پیدا کرد و به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی ترجمه شده‌اند. اغلب رمان‌ها و داستان‌ کوتاه‌های فریبا وفی به چاپ‌های بالا رسیده‌اند و جز آثار پرفروش ادبیات معاصر ایران هستند.

نظرات کاربران

𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

لعنت به پایان باز...!

m.dehnavi
۱۴۰۲/۰۸/۲۱

به نظر من پایان داستان‌ها باز نبودند و این موضع گیری به خاطر اینه که خواننده فقط یک چیزی شنیده و مدام برای هر پایانی تکرار می‌کنه. این داستان‌ها برشی از زندگی هستند، غالبأ داستان کوتاه چنین خاصیتی داره. در

- بیشتر
پناه آورده به کتاب از پایان نامه
۱۴۰۱/۰۳/۰۷

من عمیقا دوست داشتم داستان اول ادامه داشته باشه و زن حداقل به تعاول برسه...پایان باز بودن داستان ها طوری بود که اذیتم میکرد و باعث شد بعضی داستانهارو حتی گوش هم نکنم.و خوب...مقداری هم از رفتارهای نادرست زن های

- بیشتر
فهیمه نیکوگفتار
۱۴۰۲/۰۷/۲۵

پایان باز داستان هارو دوست نداشتم داستان ها هم برای کسانی که تحلیل روان شناسی رفتاری وتیپ شخصیتی واختلالات وطرحواره ها رو بلد باشن خوبه چون همه داستان ها زندگی های روزمره بدون پایان ودراثر ناآگاهی بودن برای اوقات بیکاری دوست داشته

- بیشتر
sofi
۱۴۰۲/۰۲/۱۲

جالب بود ، داستان خانمهایی که با اینکه شاید دورشون شلوغ باشه و مشغول کار و زندگی و خانواده هستن اما در عین حال تنها و سرخورده با دنیایی از نداشته ها و حسرت ها ، که توی ذهنشون و

- بیشتر
سایه
۱۴۰۲/۰۲/۰۸

در همه ی داستان هاش آدمو تو یه تعلیقی نگه میداره.. با این حال شنیدنش خالی از لطف نیست

نسیمِ شمال
۱۴۰۱/۰۸/۰۷

من این کتاب رو در بی نهایت خوندم.سبک و سیاق داستان رو دوست داشتم.موضوعی که نویسنده پرداخته بدیعه اما به نظرم این قیمت برای سه ساعت محتوا زیاده کتابهای بهتر و فاخر تری میشه با این قیمت در طاقچه خرید و

- بیشتر
p.kh
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

همه داستان‌ها رو دوست داشتم ومشکلات زنان رو خیلی خوب گفته بود ،فقط اگر داستان‌ها طولانی تر بودند بهتر بودند بعضی جاها داستان خیلی نیمه کاره تمام می‌شد

زمان

۳ ساعت

حجم

۱۲۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت

حجم

۱۲۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان