دانلود کتاب صوتی تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم با صدای بابک قهرمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم اثر آنتونی دوئر

دانلود و خرید کتاب صوتی تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم

معرفی کتاب صوتی تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم

تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم نوشته آنتونی دوئر، نویسنده آمریکایی برنده پولیتزر ۲۰۱۵ است. تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم رمانی تخیلی و پیچیده با الهام از وقایع وحشتناک جنگ جهانی دوم است.  دوئر در این کتاب باظرافت خاصی طبیعت انسانی و قدرت ضد و نقیض فناوری را در رمان خود به تصویر کشیده است.  ۱۰ سال طول کشید تا نویسنده این داستان را تمام کند.

 درباره کتاب صوتی نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم

داستان درباره یک دختر فرانسوی نابینا و یک پسر آلمانی است که هر دو سعی دارند بر فراز ویرانه‌های جنگ جهانی دوم زنده بمانند و زندگی کنند. ماری با پدرش در پاریس زندگی می‌کند و در سن ۶ سالگی نابینا می‌شود اما از روی مینیاتوری که پدرش ساخته و با دست کشیدن روی آن، راه خانه را می‌یابد. از سوی دیگر ورنر یتیم نیز در یک شهر معدنی در آلمان با خواهرش زندگی می‌کند. 

این داستان روایت غم‌انگیز زندگی، لذت زیبایی و انسانیتی که حتی در بدترین شرایط هم دیده می‌شود اشک را بر چشمان خوانندگان این رمان می‌آورد. جنگ چیزی جز خشونت، رنج و اندوهی بی‌پایان نیست. اما فقط یک نویسنده است که می‌تواند با کلماتش از دل جنگ و بر خرابه‌های آن، روزنه‌ای از امید خلق کند و به روایت عشق بپردازد.

کتاب صوتی تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببنیم روایتی متفاوت و کمترشنیده‌شده از جنگ جهانی دوم و کشور اشغال‌شده فرانسه است. درون‌مایه کتاب تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم، امید و تلاش این دو نوجوان برای رسیدن  به زندگی از دل تاریکی‌هاست. 

ورنر و ماری صرفا دنبال زنده‌ماندن نیستند. آن‌ها می‌خواهند راه و رسم زندگی را بیابند و از دل جنگ و ناملایمات زندگی منبع نور و امید را بیابند. آن‌ها می‌خواهند تمام نورهایی را که نمی‌توانیم ببینیم را کشف کنند.

شنیدن کتاب تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست داران ادبیات داستانی به ویژه داستان‌هایی درباره جنگ جهانی دوم.

نظرات کاربران

Mr.horen~
۱۳۹۹/۱۱/۰۸

تجربه جدیدی بود به نوجوان اا بیشتر پیشنهاد میکنم

زینب K
۱۴۰۲/۰۴/۲۷

داستان بسیارخوب وجذابی دارد که دنیاراهم از دید که دخترنابینا و هم از دید یک راوی بی طرف وهمزمان زندگی چندشخصیت متفاوت که همه درجریان یک جنگ اتفاقات و رخدادهای مختلفی راپشت سرگذاشته اند روایت میشود .بعضی از قسمتها تااواسط

- بیشتر

زمان

۱۵ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۶۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۶۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۱۰,۰۰۰
تومان