دانلود کتاب صوتی تیز هوش با صدای امید تقوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تیز هوش اثر امید تقوی

دانلود و خرید کتاب صوتی تیز هوش

نویسنده:هرمان هسه
گوینده:امید تقوی
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تیز هوش

کتاب صوتی تیز هوش نوشته‌ی هرمان هسه و ترجمه محمد بقایی داستانی از زندگی پسرکی باهوش و پرتلاش است که بسیاری آن را زندگینامه‌ی خود هرمان هسه می‌دانند. 

نسخه صوتی کتاب تیز هوش را با صدای امید تقوی بشنوید و با زندگی هانس و اتفاق‌هایی که برای او می‌افتد آشنا شوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی تیز هوش

وقتی هرمان هسه کتاب تیز هوش را منتشر کرد، بسیاری از مردم آن را بخشی از زندگی‌نامه‌ی خودش دانستند. بهرحال این نظریه، چه صحیح چه غلط حالا در میان مردم بسیار پر طرفدار است. هرمان هسه در کتاب تیز هوش داستان پسر بچه‌ای باهوش و پرتلاش را بیان می‌کند. او در تلاش است تا رفتار و افکار اطرافیانش که بر او تاثیر‌گذار بودند، به همراه نقدی بر شیوه‌ی تربیت و روابط خانوادگی، دوستانه و حتی مربیانش که در شکل‌گیری شخصیت او نقش داشتند، را بنویسد. قهرمان داستان تیز هوش، هانس است که از تلاش و تیزهوشی خود استفاده می‌کند و در مراحل زندگی خود در سطح بالایی قرار می‌گیرد تا این‌که....

کتاب صوتی تیز هوش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از علاقه‌مندان به آثار هرمان هسه هستید، از شنیدن کتاب صوتی تیز هوش لذت می‌برید.

درباره‌ی هرمان هسه

هرمان هسه در ۲ ژوئیه ۱۸۷۷ در آلمان متولد شد. پدرش مدیر انتشارات مبلغان مذهبی بود و مادرش فرزند یک هندشناس معروف. او تحت تاثیر این دو نفر، یعنی پدر و پدربزرگش، به ادبیات علاقه‌مند شد. هرمان هسه زندگی پر فراز و نشیبی را از سر گذراند. او به دلیل تضادهایی که با خانواده و محیط مدرسه‌اش احساس می‌کرد از آنجا فرار کرد. مدتی افسردگی داشت و یکبار دست به خودکشی زد. مدتی او را به آسایشگاه مراقبت از کودکان عقب‌مانده‌ی ذهنی فرستادند. بعد از ان کارهای مختلفی مثل کتاب‌فروشی، باغبانی، نقاشی با آبرنگ و ... را انجام داد. هرمان هسه در سال ۱۹۴۶ نوبل ادبیات را از آن خود کرد. از مشهورترین آثار هرمان هسه می‌توان به دمیان، سیدارتا و گرگ بیابان اشاره کرد.

هرمان هسه در ۹ اوت ۱۹۶۲ در سوئیس چشم از دنیا فروبست.

بخشی از کتاب صوتی تیزهوش

کفاش کلاهش را عقب زد و پیشانی پهنش را که حالتی متفکرانه داشت درهم کشید. آه عمیقی سرداد و با صدای ملایمی گفت: «هانس، مدتی است که می‌خواستم موضوعی را به تو بگویم، ولی با توجه به امتحانت جلوی زبانم را گرفتم. حالا باید تو را از آن آگاه کنم. این کشیش یک کافر است. سعی او بر این است تا ثابت کند کتاب مقدس دروغ است، اگر نزد او انجیل بخوانی بی‌آن‌که بدانی چرا، ایمانت را از دست خواهی داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۴۳۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۴۳۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان