دانلود کتاب صوتی بی‌باد، بی‌پارو با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بی‌باد، بی‌پارو اثر فریبا وفی

دانلود و خرید کتاب صوتی بی‌باد، بی‌پارو

نویسنده:فریبا وفی
گوینده:مریم محبوب
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۳.۹از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بی‌باد، بی‌پارو

کتاب صوتی بی‌باد، بی‌پارو نوشته فریبا وفی، مجموعه داستان‌های خواندنی او است که عنوان برگزیده نخستین دوره «جایزه ادبی احمد محمود» را از آن خود کرده است. 

نسخه صوتی کتاب بی‌باد، بی‌پارو را با صدای زیبای مریم محبوب بشنوید و از بعد از ظهری آرام لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی بی‌باد، بی‌پارو

کتاب صوتی بی‌باد، بی‌پارو داستان‌هایی خواندنی از فریبا وفی دارد. نویسنده‌ی که با نگاهی عمیق و ریزبین می‌تواند از دل اتفاقات به ظاهر ساده‌ی روزمره، داستان‌هایی خارق‌العاده و باورنکردنی خلق کند. داستان‌هایی که شما را به داشتن روزی بی‌نظیر دعوت می‌کنند. فریبا وفی در کتاب صوتی بی‌باد، بی‌پارو از زنان می‌گوید. محدودیت‌هایی که دارند، رنج‌هایی که می‌کشند، دلخوشی‌های ساده‌ای که زندگی آن‌ها را شکل می‌دهد و روزهایی که از سر می‌گذرانند. شخصیت‌های داستان‌های او به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که مخاطب با روبه‌رو شدن با آن‌ها احساس همذات‌پنداری قوی می‌کند. نویسنده همواره با شخصیت‌های کتابش آشناست و تمام حرکات و رفتارهای آنان را می‌شناسد. چنین آگاهی و دانشی نسبت به کاراکترها، در سرتاسر کتاب، عینا در شنونده نیز منعکس شده است.

کتاب صوتی بی‌باد، بی‌پارو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی از شنیدن کتاب صوتی بی‌باد، بی‌پارو لذت می‌برند. اگر دوست دارید یک نمونه داستان کوتاه خوب ایرانی بشنوید، کتاب صوتی بی‌باد، بی‌پارو انتخابی عالی برای شما است.

درباره‌ی فریبا وفی

فریبا وَفی ۱ بهمن ۱۳۴۱ در تبریز متولد شد. او رمان‌نویس و نویسنده داستان کوتاه ایرانی است که برای آثارش جوایز معتبری را از آن خود کرده است. داستان‌های او به زبان‌های روسی، سوئدی، عربی، ترکی، ژاپنی، انگلیسی و آلمانی ترجمه شده‌است و در نشریات معتبری مانند داستان همشهری به انتشار رسیده است. از میان رمان‌های او می‌توان به پرنده من، رویای تبت و ترلان اشاره کرد. مجموعه داستان‌های کوتاه او نیز، بی‌باد، بی‌پارو، همه‌ی افق، در راه ویلا نام دارند. 

معرفی نویسنده
عکس فریبا وفی
فریبا وفی

فریبا وفی یکی از نویسندگان معاصر و مشهور زن ایران است که رمان‌هایش در خارج از مرزهای ایران هم خواننده و مخاطب پیدا کرد و به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی ترجمه شده‌اند. اغلب رمان‌ها و داستان‌ کوتاه‌های فریبا وفی به چاپ‌های بالا رسیده‌اند و جز آثار پرفروش ادبیات معاصر ایران هستند.

نظرات کاربران

Goli
۱۴۰۱/۰۸/۱۲

بعضی داستانهایش را خیلی دوست داشتم. مثلا غشاء نازک

mobina
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

کتاب خیلی قشنگ بود و گویندگی حرف نداشت صعود رو خیلی دوست داشتم و داستان نویسی خانم وفی واقعا منو حیرت زده کرد باورم نمیشه در عین سادگی انقدر جذاب و گیرا بود

m.dehnavi
۱۴۰۲/۰۸/۲۰

صدای گوینده خیلی خوب بود اما بعضی از کلمات رو اشتباه تلفظ می‌کرد. سطح داستان ها معمولی به بالا بود، از دل زندگی

sh kh
۱۴۰۲/۰۶/۱۵

خیلی وقت بود دنبال یک نویسنده هم‌وطن میگشتم که از نسل خودمون باشه و دردهای خودمون رو کشیده باشه و بله خانم وفی رو پیدا کردم. داستان کابوس شناور داغونم کرد

مادر پسرک
۱۴۰۳/۰۱/۰۷

تک تک داستان ها رو دوست داشتم، یک جور شرح جز به جز زندگی ها از زاویه ای که هیچ وقت ازشون صحبت نمیشه. . شاید اگر ده سال قبل یا حتی پنج سال قبل می خواندم اینقدر برام جذاب نبود،

- بیشتر
کاربر 7518873
۱۴۰۲/۱۲/۱۹

نصف و نیمه ولش کردم

سایه
۱۴۰۲/۰۲/۰۸

قایق ران ها منو تکون داد🫠

زمان

۴ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۸۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۸۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان