دانلود کتاب صوتی جک لندن به دنبال یک رویا با صدای احمد گنجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جک لندن به دنبال یک رویا اثر روث فرانچر

دانلود و خرید کتاب صوتی جک لندن به دنبال یک رویا

نویسنده:روث فرانچر
گوینده:احمد گنجی
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جک لندن به دنبال یک رویا

کتاب صوتی جک لندن به دنبال یک رویا، یک زندگینامه‌ی جذاب از زندگی جک لندن است. نویسنده‌ای که سال‌ها در رویای نوشتن بود و در نهایت توانست رویای همیشگی زندگی‌اش را به حقیقت برساند. 

روث فرانچر، کتاب جک لندن به دنبال یک رویا را نوشته و رکن‌الدین نهاوندی به فارسی برگردانده است. نسخه صوتی این اثر را با صدای گرم احمد گنجی می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی جک لندن به دنبال یک رویا

کتاب صوتی جک لندن به دنبال یک رویا، یک زندگینامه‌ی جذاب و خواندنی از زندگی یکی از بزرگترین نویسندگان دنیا است. جک لندن را در دنیا با آوای وحش و سپید دندان می‌شناسند. کتاب‌هایی که از دیده‌ها و تجربه‌های واقعی او سرچشمه گرفته‌اند. جک لندن سال‌ها در تلاش بود تا از راه نوشتن روزگار بگذراند و درآمدی به دست بیاورد. وقتی که دید شانس چندانی ندارد با گروهی که به دنبال طلا می‌گشتند همسفر شد. بعد از تلاش‌های بی‌نتیجه، بیماری و سختی‌هایی که کشیده بود، برگشت و کتاب‌های آوای وحش و سپید دندان را منتشر کرد که او را به اوج شهرت رساند. جک لندن به دنبال یک رویا، شرحی دقیق، خواندنی و زیبا از روث فرانچر است. فرانچر برای نوشتن کتاب جک لندن به دنبال یک رویا، بارها به کرانه‌های غربی آمریکا سفر کرد. از بایگانی روزنامه‌های قدیمی کمک گرفت. با کسانی که او را می‌شناختند مصاحبه کرد و در نهایت، کتاب زیبا و شنیدنی جک لندن به دنبال یک رویا را نوشت. 

کتاب صوتی جک لندن به دنبال یک رویا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به خواندن زندگینامه‌هایی که در قالب داستان نوشته شده‌اند علاقه دارید و دوست دارید درباره‌ی یکی از مشهورترین نویسندگان جهان بدانید، کتاب صوتی جک لندن به دنبال یک رویا یک انتخاب عالی برای شما است. 

بخشی از کتاب صوتی جک لندن به دنبال یک رویا

زنگ حرکت کشتی بی‌سیتی به صدا در آمد و بلافاصله آب تیره‌ی ساکن، زیر چرخ‌های بزرگ آن، مواج و کف‌آلود شد. کشتی، مثل این‌که از خواب عمیقی برخاسته باشد، تکانی خورد و با تردید، آهسته غرید. سرنشینان کشتی یکدیگر را صدا زدند. به دنبال آن، دروازه‌ی لنگرگاه با صدای گوش‌خراشی بسته شد. کشتی به آهستگی به طرف آب‌های مواج خلیج سانفرانسیسکو خزید و مسافرانی که در جلوی عرشه جمع شده بودند و خواب‌آلودگی صبحگاه هنوز در چشمانشان بود، به سوی عرشه بالا رفتند.

نظرات کاربران

5044976
۱۴۰۳/۰۱/۱۱

باسلام.بسیار سپاسگذارم از مرحوم احمد گنجی با گویندگی بسیار عالیه که کتاب رو جذاب تر کردن طوری که نمیشد بخود استراحت بدی.روحشون شاد که خوب جک لندن رو بمن فهموندنش.سپاس وصد سپاس.ازطاقچه هم ممنونم برای بوجود آوردن این امکانات تشکر..تمیزی..

زمان

۷ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۹۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۹۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان