دانلود کتاب صوتی راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق اثر کوین کروز

دانلود و خرید کتاب صوتی راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق

نویسنده:کوین کروز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق

کتاب ۱۵ راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق، کتابی درباره‌ی روش‌ها و تکنیک‌های عملی مدیریت زمان محدود با تکیه بر تجربه‌ی افراد موفق در زمینه‌های متفاوت درسی و کاری می‌باشد. کوین کروز این کتاب را نوشته است و انتشارات نوین کتاب گویا نسخه صوتی آن را منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب ۱۵ راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق

شاید شما هم به جمله‌ی «وقت طلاست» باور دارید ولی نمی‌دانید با تمام زمان‌هایی که در برنامه‌ریزی‌هایتان کم آمده‌اند، چه کار کنید. چرا که دنیای امروزه، با سرعتی فوق تصور ما در حال پیشرفت و جلو رفتن است. برای همگام شدن با دنیا و همچنین برای اینکه بتوانیم خودمان را با شرایط کاری، درسی و ... وفق دهیم، به زمان احتیاج داریم. حال باید بدانیم که چگونه می‌توانیم زمان محدودمان را طوری مدیریت کنیم که بتوانیم به تمام فعالیت‌هایی که برای خودمان در نظر گرفته‌ایم برسیم. کتاب ۱۵ راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق، به بیان تجریبات میلیاردرها، قهرمانان المپیک، دانشجویان ممتاز و کارآفرینان خستگی‌ناپذیر می‌پردازد و تکنیک‌هایی برای مدیریت زمان را آموزش می‌دهد.

کتاب ۱۵ راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شاید به نظر برسد که کتاب ۱۵ راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق برای افرادی که همیشه وقت کم میاورند کتاب مناسبی باشد، اما خواندن آن برای همه‌ی افرادی که کسب وکار مستقل خودشان را دارند، دانش‌آموزان و دانشجویان خوب است. 

درباره‌ی کوین کروز

کوین کروز (۱۹۶۷) نویسنده‌ای مشهور و یک کارآفرین موفق است که تاکنون چندین کسب‌وکار چند میلیون دلاری راه‌اندازی کرده است. او در سرتاسر جهان به سخنرانی درباره رهبری و موفقیت کسب‌وکارها می‌پردازد. از کتاب‌های دیگر او که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان ۳۶۵ نقل قول الهام بخش از بزرگان و ۱۵ راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق را نام برد.

جملاتی از کتاب ۱۵ راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق

در این کتاب می‌خوانیم:

چرا باید چک لیست وظایف را کنار بگذاریم؟

چطور ام.آی.تی خود را پیدا کنیم؟

چرا نباید چندکار را با هم انجام دهیم؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد