دانلود کتاب صوتی سفر به بهشت برین با صدای فریبا فصیحی‌تاش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفر به بهشت برین اثر مری سی نیل

دانلود و خرید کتاب صوتی سفر به بهشت برین

معرفی کتاب صوتی سفر به بهشت برین

کتاب گویای «سفر به بهشت برین» داستان تجربه نزدیک به مرگ فوق‌العاده یک پزشک و بازگشت دوباره‌اش به زندگی را روایت می‌کند. دکتر مری سی نیل که جراح ارتوپد فارغ التحصیل از دانشگاه UCLA، مادری مهربان و همسری نمونه است در یکی از رودخانه‌های کشور شیلی در جریان حادثه قایق‌رانی غرق می‌شود. قایق او در یک جریان تند آب واژگون شده و او را کامال زیر آب قرار می‌دهد. با وجود تلاش فراوان برای بیرون آوردن مری از زیر قایق متأسفانه او در زیر آب دچار خفگی شده و می‌میرد. سفر به بهشت برین، داستان فوق العاده‌ای است که در آن مری یک مسافرت معنوی از زندگی زمینی به مرگ و سپس به زندگی جاودانه را تجربه می‌کند. او از تمام جزئیات قرار گرفتن در بهشت و ارتباط با فرشتگان و بالاخره دانستن این موضوع غم‌انگیز که هنوز وقت آمدن او به دنیای دیگر و ترک همیشگی زمین نرسیده‌است، صحبت می‌کند. مری درباره معجزه‌ای که در این مقطع از زمان برایش اتفاق می‌افتد صحبت می‌کند. کسب چنین تجربه‌ای زندگی مری را به طور کامل عوض می‌کند، به خصوص که می‌فهمد وظیفه و مسئولیتش روی کره زمین چیست. درک او از خدا و رابطه‌اش با حضرت مسیح در این تجربه نزدیک به مرگ برای او مفهوم بسیار واضح و روشنی به خود می‌گیرد.. مطالب این کتاب امید و کنجکاوی تازه‌ای در مورد بهشت، ایمان داشتن و در کنار خداوند قرار گرفتن را در خواننده بیدار می‌کند. تجربه زندگی بعد از مفارقت از جسم دکتر نیل در مراجع و محافل بسیار معتبر و همچنین مصاحبه‌های تلویزیونی و رادیویی مورد بحث و گفت‌وگو بوده‌است.

نظرات کاربران

مریم
۱۳۹۸/۰۲/۱۳

ممنون از طاقچه..کتاب خوبیه

کاربر ۷۰۲۲۰۳۳
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

واقعا زیبا بود یه جاهاییش فقط اشک ریختم قسمت ۲۱ صوتی این کتاب پاسخی زیبا به علت امدن انسان به این دنیای مادیست . پیشنهاد میکنم این کتاب رو خیلی زیاد

محمد
۱۴۰۰/۰۸/۰۳

چون موضوعش تجربه نزدیک به مرگ بود مشتاق شدم ولی از کل ۵.۳۰ ساعت کمتر از ۱۰ دقیقه به تجربه اختصاص داشت و باقیش زندگینامه خانم دکتر بود.

برلیان
۱۴۰۰/۰۶/۱۱

کتاب بسیار پر محتوا و جذاب ... خصوصا با صدای گرم خانم فریبا فصیحی با خوندن این کتاب یک ارامش خاصی گرفتم

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۰۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۰۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان