دانلود کتاب صوتی نگهبان با صدای منوچهر زنده‌دل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نگهبان اثر پیمان اسماعیلی

دانلود و خرید کتاب صوتی نگهبان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نگهبان

منوچهر زنده‌دل، دوبلو و گوینده خوش‌صدای ایرانی در کتاب گویای«نگهبان»، اولین داستان پیمان اسماعیلی را روایت می‌کند. این رمان، ماجرای مردی به نام سیامک است که با مهاجرت از تهران، برای کار به جنوب کشور می‌رود. اما در ادامه داستان، سر از مناطق غربی کشور و سرمای کوهستان درمی‌آورد و آنجا با همزیستی‌اش با طبیعت به موجود جدیدی تبدیل می‌شود. موجودی که چیزی میان انسان، حیوان و طبیعت برف زده است. پیمان اسماعیلی در این اثر با خلق فضایی آخرزمانی با توصیف هجوم سرمایی که ذره ذره امید را در انسان تحلیل می‌برد، گستره طبیعت کوهستان، طبیعتی خشن که استخوان‌ها را نرم می‌کند و دلهره‌ای که در فضای ناشناخته پس هر صخره وجود دارد، چالش و درگیری انسان با طبیعت برای بقا را به زیبایی تصویر می‌کند. «نگهبان» داستان سفر است و رسیدن به چیزهایی که در انتهای سفر برای انسان باقی می‌ماند؛ همان چیزهایی که باید برای نگه‌داشتنشان نگهبانی داد. پیمان اسماعیلی متولد ۱۳۵۶ است و تا کنون توانسته برای مجموعه داستان «برف و سمفونی ابری» جایزهٔ روزی روزگاری، مهرگان، گلشیری و منتقدان و نویسندگان مطبوعات را دریافت کند. از آثار دیگر این نویسنده می‌توان به مجموعه داستان «جیب‌های بارانی‌ات را بگرد» و «همین امشب برگردیم» اشاره کرد.

نظرات کاربران

افسانه
۱۳۹۷/۰۸/۲۳

یک داستان عجیب، تلخ‌ و سرد که با لذت ،کنجکاوی و یک نفس خواندم. مهارت نویسنده در بازگویی این داستان خاص و ناشنیده قابل ستایش است.

Fateme
۱۴۰۲/۱۱/۱۱

داستان خیلی روون و جالب بود اما می‌تونم بگم شخصیت پردازی خیلی کم داشت یا اصلا نداشت. اینکه آدما کرد بودن یا جنوبی هیچ مشخص نبود و اگر جایی مشخصا اشاره نمیشد طرف کیه از هیچ قسمت اون شخصیت نمیشد

- بیشتر
کاربر 3224895
۱۴۰۰/۰۳/۱۷

بسیار شنیدنی وجالب

زمان

۷ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۴۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۴۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان