دانلود کتاب صوتی پایان افسانه کالری ها با صدای منوچهر زنده‌دل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پایان افسانه کالری ها اثر عانگع اصلانیان

دانلود و خرید کتاب صوتی پایان افسانه کالری ها

معرفی کتاب صوتی پایان افسانه کالری ها

کتاب صوتی پایان افسانه کالری ها نوشته عانگع اصلانیان است که راه حل درمان بیماری چاقی را به شما آموزش می‌دهد. این کتاب صوتی را با صدای گرم منوچهر زنده دل می‌‌شنوید.

درباره کتاب صوتی پایان افسانه کالری ها

تمام باور‌های قدیمی را دور بریزید، کتاب صوتی پایان افسانه کالری‌ها نوشتۀ عانگع اصلانیان، دیدتان به تغذیه را از ریشه زیر و رو خواهد کرد.

اگر باور دارید دلیل چاقی این است که تعداد کالری‌های که خورده‌اید زیاد بوده و تعداد کالری‌هایی که سوزانده‌اید کم بوده و با کمتر خوردن و فعالیت بیشتر می‌توانید لاغر شوید، این کتاب برای شماست، این کتاب تک تک باور‌های شما در مورد تغذیه را زیر و رو خواهد کرد.

کتاب پایان افسانه کالری‌ها، فقط به شما نخواهد گفت که چه‌ کارهایی را انجام دهید، بلکه نوعی فکر کردن هوشمندانه‌تر را به شما می‌آموزد. این کتاب برای کسانی نوشته شده است که توانایی این را دارند که، طرز فکرهای اشتباه را دور بریزند و به دور از تعصب، طرز فکرها و ایده‌های مفید و عملی را جایگزین کنند. پس ذهن‌تان را برای جذب ایده‌های جدید، آزاد بگذارید.

در کتاب صوتی پایان افسانه کالری ها یاد خواهید گرفت، که چرا با وجود ذخایر فراوان انرژی، بدن‌تان گرسنه می‌شود و با ترشح هورمون گرسنگی شما را مجبور به خوردن می‌کند و راه حل این مسئله چیست.

شنیدن کتاب صوتی پایان افسانه کالری ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب صوتی ایده نویی را درباره راه‌های کاهش وزن مطرح می‌کند. اگر از این ایده ها استقبال می‌کنید کتاب را گوش کنید و به توصیه‌های آن عمل کنید.

بخشی از کتاب پایان افسانه کالری ها

چاق‌ها مثل فقیران میلیاردر هستند. فردی که ۳۰کیلو اضافه وزن دارد، ۲۴۰۰۰کالری انرژی ذخیره شده دارد. اما وقتی چند ساعت غذا به او نرسد بدنش انرژی کم می‌آورد و به شدت گرسنه می‌شود.

کسی که ۳۰ کیلو اضافه وزن دارد ولی مدام گرسنه می‌شود و سعی می‌کند انرژی را از خوردن تامین کند، به دید نویسنده مثل فردی است که میلیاردها پول در حساب بانکی خود پس انداز کرده، اما چون رمز دسترسی به حساب‌اش را ندارد، مجبور است هر روز سخت کار کند تا پول لازم برای سر کردن آن روز را به دست آورد.

افراد چاق هزاران کالری انرژی ذخیره شده دارند ولی بدنشان برای چند صد کالری گدایی می‌کند و بی‌تاب می‌شود.

کافی است رمز حساب «بانک چربی‌های» خود را داشته باشید تا بدون زحمت لاغر شوید.

اگر چندین کیلو اضافه وزن دارید ولی همچنان بدن‌تان گرسنه می‌شود و شما را مجبور می‌کند چیزی بخورید تا انرژی به سلول‌ها برسد این یک مشکل هورمونی است و نه مشکل اراده و تلاش.چاقی یک بیماری هورمونی است و در این کتاب یاد خواهید گرفت چطور این مشکل را درمان کنید.

آیا می‌دانید چرا کسانی که اضافه وزن دارند، روی یک وزن تقریبا ثابتی چاق هستند ؟

اگر مثلا به دلیل بیماری و سرماخوردگی وزنشان کم شود، بعد از بیماری باز دوباره چاق می‌شوند تا به همان عدد قبلی برگردند؟ پس اگر حتی با یک معجزه وزن‌تان کم شود اگر بدن‌تان درمان نشود دوباره به همان اضافه وزن قبلی بر خواهد گشت.

چه چیزی این عدد ثابت را مشخص می‌کند و چرا بدنشان به اون حد چربی نیاز دارد و چه کار کنیم که نیاز بدن به نگه داشتن چربی اضافه کم شود ؟

لاغری دقیقا مانند حل کردن معمای مکعب روبیک است؟

اگر یک مکعب روبیک به‌هم‌ریخته نشده را فقط با چهار حرکت به هم بریزیم و از کسی که حل کردن آن را بلد نباشد ‌بخواهیم آن را حل کند، حتی اگر او شخصی فوق‌العاده باپشتکار و سخت‌کوش و بسیار باهوشی باشد، بدون تردید ‌آن‌قدری طول خواهد کشید که خسته و ناامیدانه از حل کردن مکعب صرف نظر کند. اما اگر کسی اصول حل کردن ‌مکعب را یاد بگیرد، حتی اگر یک فرد کم‌هوش، کم‌تلاش و بی‌اراده باشد، حل کردن مکعب روبیک برایش آب خوردن ‌خواهد بود و در کمتر از چند دقیقه آن را پیروزمندانه حل خواهد کرد.‌

لاغر شدن کار بسیار ساده‌ای است اگر راه علمی آن را یاد بگیرید نیاز به تلاش زیاد ندارد و کار بسیار سخت و چالش ‌برانگیزی است اگر راه درست آن را یاد نگیرید.‌

به مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید با دوستی که حتی با اراده‌تر از ما‌ست قرار پیاده‌روی و تفریح و خرید می‌‌گذاریم. با دوست‌مان بیرون می‌رویم با این تفاوت که ما تمام روز دست‌خالی هستیم ولی یک کوله پشتی ده یا بیست کیلویی را به دوست‌مان می‌دهیم که حمل کند. کل روز هر جا که می‌رویم دوست‌مان مجبور است آن کوله‌پشتی را حمل کند، در هنگام راه‌ رفتن، و در هنگام بالا رفتن از پله‌ها.

عصر که به خانه بر‌می‌گردیم، ما مشغول‌ کار‌های روزانه می‌شویم، اما دوست‌مان از شدت خستگی و بی‌حالی جلوی تلویزیون ولو می‌شود و از شدت گرسنگی،هم عصبی می‌شود و هم آماده است هرچیزی که جلویش هست را بخورد.

نظرتان چیه اگر برگردیم و دوست‌مان را سر‌زنش کنیم و بگیم: «ای بابا تو هم چقدر تنبلی، همش ولو می‌شی، پاشو یکم فعال باش، خیلی داغون و بی‌اراده‌ای، منو نگاه، منم اندازه تو راه رفتم ولی اومدم خونه باز دارم کار می‌کنم ولی تو ولو شدی جلوی تلویزیون که چی بشه، بیشتر از منم هم که می‌خوری، دو ساعتم که بیشتر از من خوابیدی، این چه وضعیه تو داری» ... به نظرتان‌ عادلانه است؟

مسلما عادلانه نیست، ولی آیا یک نفر با ده یا بیست کیلو اضافه وزن، همان دوست لاغر با یک کوله‌پشتی سنگین ده بیست کیلو‌یی نیست؟

آیا چاق‌ها انرژی کم‌تری ‌می‌سوزانند و تنبل هستن؟ یا بر‌خلاف باور مردم، آنها خیلی بیشتر از بقیه مردم انرژی مصرف می‌کنند؟ آیا مشکل افراد چاق انرژی نسوزاندن است یا «کاملا برعکس»؟

اگر یک وزنه ده کیلویی را بلند کنیم؛ ۲۰ متر حمل کنیم و به زمین بگذاریم و چند ثانیه استراحت کنیم و بعد همین کار را ده بار تکرار کنیم، آیا ورزش نیست؟ آیا چاق‌هایی که کل روز وزنه‌ی اضافه‌ای را با خود حمل می‌کنند، ورزشکار نیستند؟ چه جوابی می‌دهید؟

اصول فقه کاربردی (دوره مقدماتی)
علیرضا عابدی سرآسیا
پل نامرئی از هنر به سیاست
سیدحسین زرهانی
آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم سیاسی و روابط بین الملل
گروه مولفان سنجش امیرکبیر
بهترین سال زندگی تو
دارن هاردی
مراقبه
وین دایر
آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مرتع و آبخیزداری
گروه مولفان سنجش امیرکبیر
مولوی
داریوش عابدی
سابقه دارها (جلد پانزدهم، دهنتو باز کن بگو اَاَاَ)
آرون بلیبی
نماتدهای بیمارگر حشرات
جواد کریمی
شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها
محمد کشاورز
یک دوست و یک راسوی خانگی
النا کی. آرنولد
قطار شرق هرگز به مقصد نرسید
رومینا نیک‌اندیش
پسر آفتاب
لسلی کانر
عوضی‌ها؛ نظریه‌ای درباره‌ی دونالد ترامپ
علی‌اصغر شجاعی
رمز قهرمانی
ویلیام اچ. مک‌ریون
سوپ جوجه برای روح زنان
ثریا رضایی
بانک تست طلایی اصول و مبانی آموزش و پرورش
پریسا ماه‌زاده
چگونه دیگران را روانکاوی کنیم
جاشوا مور
خلاصه کتاب غرق در نور
بتی جی. ایدی

نظرات کاربران

zahra
۱۴۰۰/۰۱/۲۹

این کتاب خلاصه و ساده شده‌ی کتاب "چرا چاق میشویم" از آقای گری تاوبس هستش که در طاقچه بینهایت هم موجوده، چون در کتاب "چرا چاق میشویم" همه مطالب این کتاب بطور مفصل‌تر اومده و علاوه بر اون نویسنده‌ش توضیحات

- بیشتر
aeel
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

ای کاش جناب نویسنده توضیح می دادند که این کتاب خلاصه شده کتاب چرا چاق می شویم نوشته گری تاویس ترجمه علیرضا هاشمی می باشد ... واقعا خجالت آوره تو این مملکت بی در پیکر هر بی سوادی با کپی

- بیشتر
کاربر 4275497
۱۴۰۱/۰۳/۱۸

جالبه!!!!!!! یجوری اومدن در تعریف از کتاب گفتند که این همه تحقیقاتی که انجام شده غلط هست!!!😅😅😅😅 بعد خودشون کپی کردن و دو کتاب را خلاصه کردن اسم خودشون را هم چسپوندن به کتاب این ینی سرقت ادبی!!!! شرم آوره واقعا این

- بیشتر
sina
۱۴۰۰/۰۲/۲۲

کتابی کپی و ضعیف با محتوایی پر از اشتباه و مطالب غیر علمی

کاربر 6505384
۱۴۰۲/۰۲/۲۳

تا حالا ۳ فصل از کتاب رو گوش کردم چیزی جز اینکه میگه هر چی تا حالا میدونستین غلطه این که من خواهم گفت درسته نشنیدم تجربه میگه معمولا اینطور پیش در امدها که نه تنها وقت گیر هستند بلکه

- بیشتر
Rxkoo
۱۴۰۲/۰۲/۲۴

کاملا کپی و اونم کپی از بخش های بدرد نخور

mahdis
۱۴۰۱/۱۱/۲۶

من جلد 1 این کتاب رو خوندم خیلی عالی بود لطفا جلد دوم ( پایان افسانه کلسترول چربی و نمک) رو هم به صورت صوتی قرار بدین ممنون از برنامه محشرتون

کاربر 5534594
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

خیلی عالی

شهاب
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

کتاب خوبی بود و استفاده کردم خدا نویسندشو حفظ کنه

الی
۱۴۰۲/۰۱/۳۰

کتاب مفید و کاربردی، بخصوص با صدای خوب آقای زنده دل بسیار گیراتر شده

زمان

۶ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۵۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۵۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان