دانلود کتاب صوتی پروانه و تانک و سه داستان دیگر از جنگ داخلی اسپانیا با صدای مهرداد اسکویی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پروانه و تانک و سه داستان دیگر از جنگ داخلی اسپانیا اثر ارنست همینگوی

دانلود و خرید کتاب صوتی پروانه و تانک و سه داستان دیگر از جنگ داخلی اسپانیا

معرفی کتاب صوتی پروانه و تانک و سه داستان دیگر از جنگ داخلی اسپانیا

کتاب صوتی «پروانه و تانک و سه داستان دیگر از جنگ داخلی اسپانیا» اثری از ارنست همینگوی (۱۹۶۱-۱۸۹۹) است. آغاز جنگ‌های داخلی اسپانیا مصادف بود با اوج قدرت نازی (فاشیسم) در اروپا؛ و مخالفان که دنبال فرصت می‌گشتند، اسپانیا را مکان مناسبی برای اولین رویارویی با آن یافتند. درگیری‌های داخلی اسپانیا، به دنبال پیروزی جمهوری‌خواهان و تشکل فرانکیست‌ها و بین‌المللی‌شدن مسأله‌ی اسپانیا، شرایط لازم برای این امر را فراهم آورد. بریگادهای بین‌المللی به کمک جمهوری‌خواهان شتافتند و آلمان نازی با نیروی هوایی‌اش و ایتالیای فاشیست با گردان پیاده‌نظام به یاری فرانکیست‌ها آمدند.
معرفی نویسنده
عکس ارنست همینگوی
ارنست همینگوی
آمریکایی | تولد ۱۸۹۹ - درگذشت ۱۹۶۱

ارنست میلر همینگوی، نویسنده امریکایی برنده نوبل ادبیات است. وی از پایه‌گذاران یکی از تأثیرگذارترین انواع ادبی، موسوم به «وقایع‌نگاری ادبی»، شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

محمد شریعتی
۱۳۹۹/۰۲/۱۹

۴ داستان کوتاه درباره اتفاقات پیرامون جنگ...اینکه جنگ چه اثراتی تو شخصیت آدم‌ها می‌ذاره، با شهرها چه کار می‌کنه و ... در واقع میشه گفت واقعه نگاری، نه داستان اما خب واقعه نگاری هم به نوعی داستانه... چیز خیلی جذابی نبود

- بیشتر
Pedi
۱۳۹۶/۱۲/۱۴

وقتی کتاب صوتی با صدای آرمان سلطان زاده گوش کرده باشین دیگه متاسفانه سخت میتونید کتاب صوتی با صدای گوینده های دیگه رو گوش کنید و لذتِ کافی رو ببرید!

کاربر ۲۵۰۷۳۶۴
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

سه داستان از جنگ داخلی اسپانیا جذاب تره، جنگی نیابتی فاشیسم و کمونیسم که قبل از جنگ جهانی دوم رخ داد. فرانکو دیکتاتور اسپانیا از حمایت هیتلر و موسیلینی برخورداره و جنبشهای مردمی که طرفداران سیوسیالیسم مانند همینگوی و جرج

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱۲۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱۲۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان