دانلود کتاب صوتی من در کوبا یک جرمن شپرد بودم با صدای آزاده رادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب صوتی من در کوبا یک جرمن شپرد بودم

دانلود و خرید کتاب صوتی من در کوبا یک جرمن شپرد بودم

معرفی کتاب صوتی من در کوبا یک جرمن شپرد بودم

کتاب صوتی من در کوبا یک جرمن شپرد بودم اثر آنا منندز، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که به روایت زندگی مهاجران کوبایی در ایالات متحده می‌پردازد. ترجمهٔ این کتاب را کیهان بهمنی انجام داده است. آوانامه این اثر صوتی را با گویندگی آزاده رادمهر و مریم پاک‌ذات و ایمان رئیسی آماده و منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی من در کوبا یک جرمن شپرد بودم

داستان‌های این کتاب از طریق دیدگاه شخصیت‌های مختلفی بیان می‌شوند و به موضوعاتی مانند هویت، غم غربت، و تلاش برای سازگاری با زندگی در محیطی جدید می‌پردازند. مجموعه داستان من در کوبا یک جرمن شپرد بودم با زبانی ساده و احساسی، لحظات گاه دردناک و گاه خنده‌داری را از تجربیات مهاجران به تصویر می‌کشد. آنا منندز نویسندهٔ کوبایی - آمریکایی است که آثارش بیشتر بر موضوعات مهاجرت، هویت و فرهنگ تمرکز دارد. او با نوشتن این کتاب، توانست تجربه‌های مهاجران را به شیوه‌ای عمیق و احساسی به تصویر بکشد.

این مجموعه داستان دربردارندهٔ ۱۱ داستان کوتاه است. من در کوبا یک جرمن شپرد بودم داستان اول این مجموعه به زندگی و اندیشه‌های یک مهاجر کوبایی پیر می‌پردازد که در حالی که در آمریکا زندگی می‌کند، هنوز در دلش رؤیای وطن قدیمی خود را می‌پروراند. عنوان داستان به نمادی از حس نارضایتی و دوگانگی او از هویتش اشاره دارد.

خانهٔ مادر داستانی دیگر است که دربارهٔ روابط بین نسل‌ها و تجربه‌های مختلف مهاجرت و تطبیق با محیط جدید. مادری کوبایی و دخترش در این داستان تلاش می‌کنند تا پیوندی محکم با هم حفظ کنند در حالی که تفاوت‌های فرهنگی بین آنها بیشتر و بیشتر می‌شود.

کتاب صوتی من در کوبا یک جرمن شپرد بودم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که به داستان‌های مربوط به مهاجرت، هویت فرهنگی و زندگی مهاجران علاقه دارند، مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۹۰۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۹۰۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۰۰۰
تومان