دانلود کتاب صوتی داستان های خوب برای دختران بلند پرواز با صدای نگین کیانفر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان های خوب برای دختران بلند پرواز اثر النا فاویلی

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان های خوب برای دختران بلند پرواز

معرفی کتاب صوتی داستان های خوب برای دختران بلند پرواز

کتاب صوتی داستان های خوب برای دختران بلند پرواز نوشتهٔ النا فاویلی و فرانچسکا کاوالو و ترجمهٔ امید سهرابی نیک و آرزو گودرزی است. نگین کیانفر گویندگی این مجموعه داستان صوتی و واقعی را انجام داده و نشر نو آن را منتشر کرده است. این اثر، داستان زندگی الهام‌بخش و جریان‌ساز ۱۰۰ زن موفق و تأثیرگذار تاریخ را در بر گرفته است.

درباره کتاب صوتی داستان های خوب برای دختران بلند پرواز

کتاب صوتی داستان های خوب برای دختران بلند پرواز (Good Night Stories For Rebel Girls) که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و دارای افتخارات گوناگون بوده، حاوی داستان زندگی ۱۰۰ زن جریان‌ساز تاریخ است؛ زنانی جسور و بااراده با وضعیت‌ها و فرهنگ‌های گوناگون از سراسر جهان. النا فاویلی (Elena Favilli) و فرانچسکا کاوالو (Francesca Cavallo) ماجرای زندگی زنانی فضانورد، ریاضی‌دان، پزشک، ورزشکار، سیاست‌مدار، دریانورد و... را روایت کرده‌اند که شبیه شاهزاده‌خانم‌های زیبای قصه‌ها نیستند؛ بلکه زنانی قدرتمند هستند که با حرفه و فعالیت خود جایگاه زنان در دنیا را تغییر داده‌اند. آن‌ها انسان‌هایی هستند که بی‌عدالتی‌های جنسیتی را کنار گذاشته و خود را تسلیم شرایط سخت نکرده‌اند. هر کدام از آن‌ها کارهایی بزرگ و ویژه انجام داده است که برخی از آن‌ها را تا ابد در تاریخ ماندگار کرده و بعضی از آن‌ها نیز همچنان نزد مردم گم‌نام هستند. این کتاب صوتی می‌تواند منبعی الهام‌بخش و تشویق‌کننده برای دختران و البته انسان‌هایی باشد که آرزوها و افکاری بلندپروازانه دارند، اما زمانی که با مانعی مواجه می‌شوند، از تصمیمات خود منصرف می‌شوند. همهٔ روایت‌های این اثر، در امیدوارانه‌بودن و داشتن اراده‌ای محکم برای غلبه بر مشکلات و دستیابی به اهداف، اشتراک دارند. تنوع زمانی و مکانی این داستان‌ها باعث شده تا هر دختری از هر گوشه از جهان و با هر شرایطی بتواند با این کتاب ارتباط برقرار کرده و با یک یا چند تن از شخصیت‌ها هم‌ذات‌پنداری کند.

به‌عنوان نمونه، در بخشی از این اثر صوتی با زنی به نام «گابریل شانل» آشنا و همراه می‌شوید. او دختری بود که در صومعه‌هایی در فرانسه زندگی می‌کرد. در اطراف او راهبه‌ها لباس‌های سیاه و سفید می‌پوشیدند. در صومعه به دخترها خیاطی یاد می‌دادند، اما آن‌ها رنگ‌های بسیاری برای انتخاب نداشتند. آن‌ها باید از پارچه‌هایی لباس می‌دوختند که راهبه‌ها استفاده می‌کردند؛ بنابراین همهٔ عروسک‌های آن‌ها هم لباس سیاه و سفید می‌پوشیدند. وقتی گابریل شانل بزرگ شد، روزها خیاطی و شب‌ها خوانندگی می‌کرد. سربازهایی که او در میکده برای آن‌ها می‌خواند، او را «کوکو» صدا می‌زدند؛ اسم مستعاری که تمام عمر با گابریل شانل ماند. کوکو آرزو داشت مغازه‌ای در پاریس برای خودش داشته باشد. روزی یکی از دوست‌های ثروتمندش به او پول کافی برای بازکردن مغازه قرض داد تا رؤیاهای گابریل به واقعیت تبدیل شود. این زن بعدها با نام «کوکو شانل» مشهور شد. او یک طراح مد پیشتاز فرانسوی شد که مواردی همچون توجه به رویکرد فلسفهٔ مدرن، الهام‌گرفتن از مدل‌های لباس مردانه و دنباله‌روی از طراحی‌هایی که در عین سادگیْ لوکس و گران‌قیمت بود، از او چهره‌ای مهم در عرصهٔ مد در قرن بیستم پدید آورد. کوکو شانل زنی بود که چهرهٔ مد را برای همیشه تغییر داد. او در سال ۱۸۸۳ به دنیا آمد و در ۱۰ ژانویهٔ ۱۹۷۱ درگذشت.

کتاب صوتی داستان های خوب برای دختران بلندپرواز، برندهٔ جایزهٔ کتاب استرالیا (ABIA) برای کتاب‌های بین‌المللی در سال ۲۰۱۸ و نامزد کتاب سال Waterstones در ۲۰۱۷ بوده است. این کتاب اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شد. با ۱۰۰ زن این کتاب همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی داستان های خوب برای دختران بلند پرواز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر جهان و قالب داستان با محتوای واقعی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 1821315
۱۴۰۲/۱۰/۰۶

از زنانی که آخر به خواستشون میرسند خیلی خوشم میاد بیشتر برای همین خوندم

کاربر 1436468
۱۴۰۲/۱۰/۰۸

من هنوز کتاب را نخواندم اما از خلاصه ی ارائه شده احساس میکنم موفقیت زنان را در میزان ثروتشان خلاصه کرده... یک زن موفق وقتی موفق است که در زندگی اش احساس خوب داشته باشد!

sin kamali
۱۴۰۲/۱۰/۰۸

یک کتاب الهام‌بخش برای دختران و زنان، با گویندگی به یادماندنی

saharkariminia
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

عالیه

کاربر 8105054
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

من عاشق این کتابم چون به من آرامش میده

کاربر 4771256
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

خداوند دنیا را زیبا آفریده است و ما باید از خداوند سپاسگذار باشیم🤲🏻

کاربر ۷۷۲۴۶۴۶
۱۴۰۲/۱۱/۰۵

کتاب خیلی خوبیه چون خیلی وازح و دقیق همچیز رو توضیح میده.

زمان

۶ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۳۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۳۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان