دانلود کتاب صوتی سوپر مانولیتو با صدای مهشید اژده‌فر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوپر مانولیتو اثر الویرا لیندو

دانلود و خرید کتاب صوتی سوپر مانولیتو

معرفی کتاب صوتی سوپر مانولیتو

کتاب صوتی سوپر مانولیتو، از مجموعه ماجراهای مانولیتو نوشته الویرا لیندو، داستان‌های خنده‌دار و عجیب‌غریبی است که برای یک مانولیتوی هشت‌ساله اتفاق افتاده است و او را به سوپر مانولیتو تبدیل کرده است. 

اگر دوست دارید بدانید چه بلاهایی سر سوپر مانولیتو آمده است، نسخه صوتی این داستان جذاب را با ترجمه فرزانه مهری و صدای مهشید اژده‌فر گوش کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی سوپر مانولیتو

مانولیتو یک شخصیت خیلی محبوب در ادبیات کودکان اسپانیا و در کل دنیا است. آنقدر محبوب که الویرا لیندو به خاطر خلق این شخصیت، جایزه‌ی ملی ادبیات کودک و نوجوان را از آن خودش کرده است. مانولیتو در مادرید زندگی می‌کند. یک برادر کوچک‌تر به اسم جونور دارد که بعضی اوقات واقعا از او متنفر می‌شود اما بیشتر اوقات او را به همه‌ی برادرهای دنیا ترجیح می‌دهد. مانولیتو برخلاف داستان‌های دیگر دربردارنده‌ی پند و اندرز و نصیحت‌های خسته کننده برای بچه‌ها نیست. مانولیتو بیشتر از سنش می‌فهمد و در گفتگوها اظهار نظر می‌کند، در حرف بزرگ‌ترها می‌پرد، به تنهایی تصمیم می‌گیرد، مسائل مختلف را تحلیل می‌کند و در صورتی که باب میلش نباشد، اعتراض می‌‌کند. مانولیتو یک شخصیت امروزی است. یک انسان واقعی با تمام احساساتش. مانولیتو یک ضخصیت جهانی است، آنقدر که موقع شنیدن داستان فراموش می‌کنیم او اسپانیایی است. مانولیتو شیطانی می‌کند. ماجراهایش را برای شما تعریف می‌کند. شما را می‌خنداند. به شما یاد می‌دهد یک بچه در زندگی واقعی‌اش باید چطور باشد. او روی تمام استانداردهای اشتباه مودب، درس‌خوان، منظم، بدون هیچ اشتباهی و ... خط می‌کشد. مانولیتو یک شخصیت واقعی است!

من سوپر مانولیتو هستم! میخواهید بدانید چرا؟ خب من هشت سال و نیم سن دارم ولی در این چند ماه اخیر آنقدر ماجراهای عجیب و غریب برایم اتفاق افتاده است که نمی‌دانم کدام را تعریف کنم. خب، برای اینکه بدانی چرا من سوپر مانولیتو هستم اینها را برایت تعریف می‌کنم: با بهترین دوستانم، ییهاد و گوش گنده، گروه پاکثیف‌ها را تشکیل دادیم؛ موهای جونور را کوتاه کردم و او شبیه راهب‌های تبتی شد، سوزانا شورت کثیفه نامزد من است ولی این یک راز است، خانم آسانسیون در ریاضی به من صفر داده است ولی هنوز جرات نکرده‌ام موضوع را به مادرم بگویم...

کتاب صوتی سوپر مانولیتو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی سوپر مانولیتو را به همه کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم. داستان سوپر مانولیتو داستانی خنده‌دار برای تمام کسانی است که دوران کودکی خود را فراموش نکرده‌اند یا دوست دارند از یک داستان بامزه لذت ببرند. 

درباره‌ی الویرا لیندو 

الویرا لیندو نویسنده و روزنامه‌نگار ۲۳ ژانویه‌ی ۱۹۶۲ در اسپانیا به دنیا آمد. کمی بعد به مادرید مهاجرت کرد و شروع به تحصیل در دانشگاه یو سی ‌ام در رشته‌ی خبرنگاری شد. اما آن را نیمه‌کاره رها کرد تا به شغلش در تلویزیون و رادیو که گویندگی بود مشغول شود. الویرا لیندو علاوه بر نوشتن داستان‌های جذاب ماجراهای مانولیتو تعدادی فیلمنامه و نمایشنامه هم منتشر کرده است. دریافت جایزه ملی ادبیات کودک و نوجوان اسپانیا برای یکی از قسمت‌ها مانولیتو بخش دیگری از افتخارات او است. 

بخشی از کتاب صوتی سوپر مانولیتو

مادرم این طوری است. از آرتابان هم مغرورتر است. خلاصه جریمه‌ام را روی یک ورق نوشتم و پدربزرگم را فرستادم تا از آن چند فتوکپی بگیرد. می‌خواستم در تمام مناطق استراتژیک خانه یکی از آن‌ها بگذارم: توالت، یخچال، تلویزیون و نیمکت. جاهایی که اغلب به آن‌ها سر می‌زنم. نمی‌خواستم ریسک بکنم و کوچک ترین نکته‌ای را فراموش کنم. جریمه‌های مادرم می‌توانند خیلی وحشتناک باشند. تو او را نمی شناسی.

این هم جریمه‌های من:

۱. آخر هفته تلویزیون تماشا نمی‌کنی و دم به ساعت هم نمی‌پرسی: « دیگر چکار کنم؟ »

۲. به جونور نمی‌گویی جونور (جونور برادر کوچک من است) دم به ساعت نمی‌پرسی: « کسی نیست به من بگوید که اسم جونور چیست؟ »

۳. با دوستانت به پارک اعدامی نمی‌روی.

۴. دو هفته پول توجیبی نداری.

۵. بدون این که بگویی: « اَه! » سبزیجات می‌خوری.

۶. به من در چیدن و جمع کردن سفره کمک می‌کنی.

۷. دندان‌های مصنوعی پدربزرگت را قایم نمی‌کنی.

۸. به خاطر پیدا کردن دندان‌های مصنوعی پدربزرگت از او جایزه نمی‌گیری.

۹. هر شب پاهایت را می‌شوری.

۱۰. تا اطلاع ثانوی از تخم‌مرغ شانسی خبری نیست.

وقتی پدربزرگم آن ده فرمان را خواند، برای این که مادرم نشنود، در گوشم گفت: «مانولیتو، من اگر جای تو بودم، ترجیح می‌دادم به زندان بروم.»

زندان... آن روزها واقعا احساس می‌کردم که در زندان هستم! خانم آسانسیون می‌گوید که باید برای بچه‌هایی مثل ما، بچه‌هایی که شرم و حیا ندارند، زندان درست کنند. 


نظرات کاربران

Rira
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

🤩😍😀😎😘🤗🙂

nika 10
۱۴۰۰/۰۲/۲۸

آخر بنی بزه یا سگ ؟🐩🐐 من همه شو گوش دادم ۱۰۰۰ بار⏯ داستانش دوست دارم 😇😇

کاربر ۲۵۰۷۳۶۴
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

ادامه شیطنت و بامزه‌‌گی های مانولیتو که شنیدن اون برای معلمان هم لازمه، تا مهارت کنترل این مدل دانش آموزان رو کسب کنن.

# زهرا #دهقانی
۱۴۰۲/۰۴/۰۸

من این کتاب رو گوش‌دادنم جلد های دیگه رو گوش دادم آخه شورت کثیفه و مادر... حرف های خوبی هستند

زمان

۳ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان