دانلود کتاب صوتی بریدا با صدای شیما درخشش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بریدا اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی بریدا

گوینده:شیما درخشش
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۲از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بریدا

کتاب صوتی بریدا نوشتهٔ پائولو کوئیلو و ترجمهٔ سیده مریم کشفی است. شیما درخشش گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شرکت آوانامه دانش گستر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بریدا

کتاب صوتی بریدا حاوی داستان دختری جوان و ایرلندی است که می‌کوشد جادو بیاموزد. جادو، جوهر اصلی این داستان است. «بریدا» در آغاز تصور صحیحی از جادو ندارد. او برای آموختن جادو، سراغ استاد جادوگر، استاد سنت خورشید می‌رود که در یک جنگل ساکن است. بریدا نخست باید با سنت‌های جادو آشنا شود. در این کتاب صوتی، پائولو کوئیلو دو سنت جادوگری مطرح می‌کند؛ سنت ماه و سنت خورشید. سنت ماه، جادوگریِ آیینی کهن است که برای دست‌یافتن به آن باید تمرین‌های دشوار و متعددی را به کار برد. سنت خورشید راه جهان‌شمول برای دست‌یافتن به جهان ابدی است که در آن تنها یک اصل حاکم است؛ اعتمادکردن به شب تاریک ایمان. تنها یک تمرین در این رابطه وجود دارد و آن نیایش‌کردن به درگاه خدا با قلب و روح است. فصل نخست کتاب صوتی «بریدا» تابستان و پاییز نام دارد. این فصل در ایرلند و در آگوست ۱۹۸۳ می‌گذرد. فصل دوم زمستان و بهار نام دارد و فصل پایانی نیز «روز موعود: جشن عضویت» نام گرفته است.

شنیدن کتاب صوتی بریدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر برزیل و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ معاصر برزیلی است. رمان‌های او بین مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفت‌وگوی بین‌فرهنگی است. بسیاری از آثار این نویسنده، داستان‌هایی هستند که با رویکردها و درون‌مایه‌های روان‌شناسانه طراحی و نوشته شده‌اند. کوئیلو در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. رمان «کیمیاگر» مشهورترین کتاب او و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است. بخش دیگری از آثار پائولو کوئیلو عبارتند از: تئاتر برای آموزش، برنده تنهاست، بایگانی جهنم، خاطرات یک مغ، بریدا، عطیه برتر، والکیری‌ها (دیدار با فرشتگان)، مکتوب، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، مبارزان راه روشنایی (راهنمای جنگجوی نور)، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کلمات اساسی، شیطان و دوشیزه پریم، داستان‌هایی برای پدران، فرزندان و نوه‌ها، جن و گل‌های رز، سفرها، کمان‌گیر، جاسوس، هستی (زندگی).

بخشی از کتاب صوتی بریدا

«با لبخندی به آن دو، دست لورنز را گرفت و او را به میان جمع کشید و شروع به رقصیدن کردند. اما جادوگر هم‌چنان با لبخند به آن‌ها نگاه می‌کرد. پس از گذشت چند دقیقه که ویکا لحظهٔ مناسب را یافت؛ به میان آمد و آوازی ساده سر داد و از بقیه تقاضای همراهی کرد. هیچ کس نمی‌دانست این کار، یکی از ترفندهای مخصوص ویکا برای این جشن مهم و آیینی است، با این کار، می‌خواست فقط خودش و سه شاگردش در کنار آتش بمانند. همان‌طور که انتظار داشت اکثریت یا مست بودند، یا از رقص خسته شدند و یا به علت بلد نبودن آن آواز خاص، از آتش کناره‌گیری کردند و فقط ویکا، بریدا و دو زن دیگر که امشب شب عضویتشان بود ماندند. ویکا در این لحظه باید انرژی جمع را طوری هدایت می‌کرد که به خلسه‌ای موقت فرو بروند اما مطمئن باشند این کار را با اراده و خواست خود انجام داده‌اند و هیچ‌کس روی آن‌ها اثری نگذاشته است. خیلی سریع با یک ورد، انرژی کل فضا را به انرژی واحد تبدیل کرد. تمام حاضران یکی یکی در حال آمدن به کنار آتش بودند. مردها دایره‌ای بزرگ تشکیل دادند، درون آن دایره‌ای از زن‌ها شکل گرفت و سه نفر دیگر در میان زن‌ها جای گرفتند. با هدایت ویکا همه افراد شروع به خواندن آوازی کردند که برای ورود آن سه نفر به خلسه جادوی عضویت، لازم بود. تنها کسانی که از دور، آن هم به خواست ویکا، در حال تماشا بودند و دخالتی در آن مراسم نداشتند لورنز و جادوگر بودند. بریدا کم کم احساس کرد آتش مقابلش، در درون او شعله‌ور شده؛ به سرعت کت و کفش‌هایش را در آورد؛ فقط همان لباس سفید رنگ حریری که خوابش را دیده بود به تن داشت. ویکا متوجه شد بریدا زودتر از دو زن دیگر، در حال ورود به دنیای دیگر است. از این‌که تمام اتفاقات همان‌طور که از اعماق قلبش دوست داشته در حال رخ دادن است، خوشحال بود. از سه زن خواست که روی زمین به حالت صلیب دراز بکشند و پیشانی‌های خود را به خاک بچسبانند. وقتی آماده شدند مراسم اصلی را آغاز کرد.»

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

رامش مخبر
۱۴۰۲/۰۹/۲۵

هیچ نکته ی آموزشی و جالبی نداشت حیف وقتی که گذاشتم

زمان

۴ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان