دانلود کتاب صوتی جز عشق راهی نیست با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جز عشق راهی نیست اثر برایان ال‌. وایس

دانلود و خرید کتاب صوتی جز عشق راهی نیست

معرفی کتاب صوتی جز عشق راهی نیست

کتاب صوتی جز عشق راهی نیست نوشته برایان ال وایس است که با ترجمه زهره زاهدی منتشر شده است. کتاب صوتی جز عشق راهی نیست شما را به سمت یک زندگی پر از شادی هدایت می‌کند. این کتاب کمک می‌کند تا قدرت شفابخش زندگی‌های آینده را از طریق گذشته درمانی کشف کنید. 

درباره کتاب جز عشق راهی نیست

این کتاب ماجرای یک دکتر روان‌شناس است که مواردی را معاینه می‌کند که درآن فرد در خواب آینده را می‌بیند و دقیقا پیش‌بینی‌اش درست از آب در می‌آید. او می‌گوید با افراد صحبت می‌کردم و می‌خواستم با دعا کاری کنم به خدا نزدیک بشوند و آینده را تا حد بسیاری تغییر بدهند. تمام اتفاقات ان کتاب واقعی است و با تغییر نام بیماران منتشر شده است.

شنیدن کتاب جز عشق راهی نیست را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب جز عشق راهی نیست

تجربهٔ یکی از بیمارانم قدرت و جدیت الهام پیش از وقوع رویداد را نشان می‌دهد. مدتی بود خواب‌هایی دربارهٔ آینده می‌دید که درست از آب درمی‌آمد. خوابی که باعث شده بود به‌سرعت به من مراجعه کند، دربارهٔ تصادف اتومبیل وحشتناکی بود که قرار بود برای پسرش اتفاق بیفتد. به من گفت: «خوابم واقعی بود!» تصادف را به‌وضوح دیده بود و از اینکه پسرش در چنین حادثه‌ای کشته شود، وحشت کرده بود. به‌جز اینکه مردی که در خواب دیده بود موسفید بود، در حالی که پسرش یک مرد بیست و پنج‌ساله با موهای تیره بود.

به کاترین فکر کردم و ناگهان احساس کردم به من الهام شد که توصیهٔ درستی خواهم کرد. به او گفتم: «ببین، می‌دانم که بسیاری از خواب‌های درست از آب درآمده است. اما دلیل نمی‌شود که این یکی هم واقعیت پیدا کند. در اطراف ما موجوداتی با انرژی و آگاهی برتر، هر چه می‌خواهی اسمشان را بگذار، فرشته، فرشتهٔ نگهبان، راهنما یا خدا، وجود دارند و آنها می‌توانند در حوادث زندگی ما دخالت کنند. در اصطلاح ادیان به آن «فیض الهی» می‌گویند، مداخلهٔ یک موجود الهی. دعا کن، نذر کن، هر کاری بلدی به روش خودت انجام بده».

او توصیهٔ مرا موبه‌مو انجام داد و دعا کرد، مراقبه کرد و حادثه را از نو پیش چشم مجسم کرد. با این حال حادثه روی داد. با این تفاوت که دیگر مرگ‌آور نبود. دلیلی برای وحشت کردن او وجود نداشت. درست بود، پسرش از ناحیهٔ سر مجروح شد، اما صدمهٔ جدی ندید. با این حال این جراحت اثر ماندگار خودش را به‌جا گذاشت. وقتی پزشکان پانسمان سر او را باز کردند، دیدند که همهٔ موهایش سفید شده است.

تا همین چند ماه پیش که در یکی از آن موارد نادر بیمارم را به آینده پیش بردم، که معمولاً آیندهٔ زندگی خودشان است. من فقط وقتی احساس می‌کنم بیمار از نظر روانی به قدر کافی قوی هست که بتواند از عهدهٔ شرایط برآید، او را در زمان به جلو می‌برم. معمولاً در خصوص درک مفاهیمی که آنها از آینده با خود می‌آورند، من هم به اندازهٔ خودشان مردد هستم. 

بهار گذشته، مشغول ایراد سخنرانی‌هایی برای کارکنان یک کشتی بودم. در چنین جلساتی معمولاً کل مخاطبینم را به‌صورت جمعی هیپنوتیزم می‌کنم، به زندگی‌های قبل هدایتشان می‌کنم و دوباره به زمان حاضر برشان‌می‌گردانم. بعضی‌ها به‌موقع به عقب برمی‌گردند، بعضی‌ها خوابشان می‌برد، بعضی دیگر هم بدون اینکه هیپنوتیزم شوند همان‌جا که هستند باقی می‌مانند. این بار یکی از حاضرین، والتر، مرد ثروت‌مندی که در حرفهٔ تولید و فروش نرم‌افزار کامپیوتر نبوغی دارد، سرخود به آینده رفت. به آیندهٔ زندگی شخصی خودش هم نرفت، بلکه به هزارهٔ آینده رفت!

نظرات کاربران

نگین
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

کتاب خیلی عالی هستش و دید جدیدی به ادم میده و تاثیرگذاری خیلی زیادی داره امیدوارم طاقچه کتاب های دیگه این نویسنده (معجزه وجود دارد) و (تنها عشق حقیقت دارد) برامون بذاره ممنونم 🌷

محمد
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

اگر به مقوله ی زندگی های گذشته و ماموریت ما در این جهان علاقه دارید این کتاب عالیه. دکتر وایس در این کتاب چند نفر رو به زندگی های گذشته برده تا ماموریتشون رو در این زندگی کشف کنن. نکته

- بیشتر
عباس
۱۴۰۱/۰۳/۱۶

صرف نظر از اینکه نگارش کتاب و گویندگی آن قوی هست یا نه صرفا کتاب را بدلیل قبول نداشتن تناسخ کنار گذاشتم و کامل گوش نکردم، اگر اشتباه نکنم در اسلام هم تناسخ رد شده باشه اما تحقیق در این

- بیشتر

زمان

۱۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۱۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۱۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
تومان