دانلود کتاب صوتی انسان شفابخش با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انسان شفابخش اثر خوزه  سیلوا

دانلود و خرید کتاب صوتی انسان شفابخش

نویسنده:خوزه سیلوا
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی انسان شفابخش

کتاب صوتی انسان شفابخش نوشتهٔ خوزه سیلوا و ترجمهٔ مجید پزشکی است. گویندگی این کتاب صوتی را سلمان ظاهری انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. چگونه می‌توان با بهره‌گرفتن از نیروی ذهن برای معالجهٔ بیماری‌ها اقدام کرد؟

درباره کتاب صوتی انسان شفابخش

کتاب صوتی انسان شفابخش (شما یک شفادهنده هستید) که نوشتهٔ یک روان‌شناس آمریکایی است، درباره‌ روش‌های کاربردی برای افزایش قدرت و کارایی ذهن و بهبود عملکرد مغزی صحبت کرده است. این کتاب صوتی، تکنیک‌ها و روش‌هایی را که قدرت ذهنی ما را بالا می‌برد و به درمان بیماری‌ها کمک می‌کند، در بر گرفته است. خوزه سیلوا را از آن دسته دانشمندانی دانسته‌اند که باور دارد برای مقابله و درمان بیماری‌های روان‌تنی باید از روش‌های ذهنی و درمان‌های ذهنی کمک گرفت. چگونه می‌توان با بهره‌گرفتن از نیروی ذهن برای معالجهٔ بیماری‌ها اقدام کرد؟ نویسنده که یک مسیحی معتقد بود، این جمله از حضرت مسیح را سرلوحهٔ کار خود قرار داده بود «بهشت در درون ما است»؛ بر همین اساس تلاش می‌کرد تا به مخاطبانش نشان دهد چطور می‌توان با قدرت ذهن بر مشکلات و بیماری‌ها غلبه کنند. او موفق شد با ترکیب‌کردن این باور با پژوهش‌‌های علمی، یک روش توسعهٔ قابلیت‌های ذهنی را پایه‌ریزی کند؛ روشی که به درمان بیماری‌ها و داشتن زندگی سالم و سلامت کمک می‌کند. کتاب صوتی «انسان شفابخش» بر اساس یکی از موفق‌‌ترین متدهای توسعه‌ٔ قابلیت‌های ذهنی نوشته شده است که به نام «متد سیلوا» شناخته می‌شود. نویسنده در این اثر از ریشه‌ٔ بیماری‌ها گفته و در ادامه به مخاطبان با روش‌های ساده نشان داده است که چطور می‌توان قدرت و نیروی ذهنی خود را به کار گرفت تا برای درمان بیماری‌ها اقدام شود؛ در مرحلهٔ آخر نیز از سرگذشت افرادی گفته است که موفق به درمان بیماری‌های مشابه با کمک قدرت ذهن شده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی انسان شفابخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره خوزه سیلوا

خوزه سیلوا (José Silva) در سال ۱۹۱۴ در لارودی تکزاس به دنیا آمد. او ثابت کرده است که با به‌کارگیری روش او مغز وارد مرحلهٔ آلفا می‌شود و سمت راست مغز که غریزی و شهودی و خلاق است به کار می‌افتد. او که یک مسیحی مؤمن و معتقد است، در طی مطالعات خود به این نتیجه رسیده است که قدرت خارج‌کردن هیاهوی مسائل دنیای خارج و پرداختن به درون همان است که عیسی مسیح (ع) گفت که «بهشت در درون ما است». خوزه سیلوا به این نتیجه رسیده است که جهان هستی به‌وسیلهٔ یک نیروی متفکر و آگاه ساخته شده و به‌همین‌دلیل کسانی که در دانش متافیزیک کار می‌کنند، در می‌یابند که روز‌به‌روز فاصلهٔ بین علم و مذهب کوتاه‌تر می‌شود. او معتقد است که قدرت عیسی مسیح در استفاده از نوعی انرژی بوده است که با آن می‌توانسته دردها و بیماری‌ها را از بین ببرد. اساس کار خوزه سیلوا را نیز انتقال انرژی دانسته‌اند. این کار را می‌توان هم بر بالین بیمار و هم از راه دور انجام داد. او می‌گوید که می‌توان از انرژی روحی برای تغییر ماده استفاده کرد. آنچه که مهم است آن‌ است که هرگز نمی‌توان از این انرژی برای مقاصد منفی استفاده کرد؛ زیرا چنین کاری برخلاف قوانین حاکم بر طبیعت است. «کنترل ذهن» و «انسان شفابخش» و «بعد دیگر وجود» از کتاب‌های خوزه سیلوا هستند.

بخشی از کتاب صوتی انسان شفابخش

«برای در دست گرفتن کنترل بدن، لازم است بر ذهن‌تان کنترل داشته باشید و برای کنترل ذهن، لازم است بر سطح آلفا، کنترل پیدا کنید و برای کنترل یافتن بر سطح آلفا، لازم است بر حالت آرامش و راحتیِ خود، کنترل داشته باشید. نقطه‌ی شروع کار شما، کنترل حالت آرامش و راحتی‌ست. برای توضیح این مطلب، بگذارید نخست ماجرای آقای ام. آر. ستوان خلبانِ نیروی هوایی را از زبانِ خودش برای شما بازگو کنم: «چند وقتِ پیش، بعد از هشت سال خدمت در نیروی هوایی، موقعیتِ شغلی‌ام به خطر افتاد. من مبتلا به نوعی واکنش‌های آلرژیک نسبت به برخی داروها شده بودم که بی‌نظمی‌هایی یا آریتمی در ضربان قلبم ایجاد کرده بود. آزمایش‌هایی که در بیمارستان ارتش انجام گرفت، نشان می‌داد که دچار افتادگی دریچه‌ی میترال قلب شده‌ام. این بیماری، نوعی اختلال مادرزادی بود که فقط با تجهیزات پیشرفته تشخیص داده می‌شد و طبق مقررات ارتش، هر کس به آن مبتلا می‌شد، اجازه‌ی پرواز نداشت. با آزمایش دیگری که انجام گرفت، ابتلای من به این بیماری را تأیید کردند و قرار شد سه هفته بعد، برای انجام آخرین آزمایش‌ها، حضور پیدا کنم.

من تا آن زمان در اجرای تمرین‌های متد سیلوا، پشتکار زیادی نشان نمی‌دادم اما با ابتلا به این بیماری، به یاد آوردم که متد سیلوا، می‌تونه من رو از شر اون خلاص کنه. بنابراین، بارها و بارها در سطح آلفا قرار گرفتم و خودم را در خیالم با قلبی سالم و بی‌نقص، به تصور درآوردم. همچنین، چندین‌بار به خودم تلقین کردم که قلبم سلامتیِ خودش را باز یافته. این فکر را روزها و شب‌ها در ذهنم نگه داشتم تا اینکه به مرحله‌ی باور و یقین به اون رسیدم. سه هفته بعد، زمانِ آزمایشِ موعود فرا رسید و سه پزشک متخصص من را معاینه کردند. در کمال ناباوری، هیچ‌گونه افتادگی در دریچه‌ی میترال قلبم مشاهده نمی‌شد و یک اختلال مادرزادی با قدمتی سی‌ودو ساله، خودبه‌خود از بین رفته بود. به این ترتیب، دوباره سر خدمت قبلی خودم برگشتم و پرواز با هواپیما را از سر گرفتم. حالا اعتقاد راسخ دارم که ما نیروهای درونی داریم که می‌تونه زندگی‌مون رو کاملاً دگرگون کنه.»»

معرفی نویسنده
خوزه سیلوا

خوزه سیلوا نویسنده و روانشناس مطرح آمریکایی است. این روان‌شناس خودآموخته، نویسنده‌ی کتاب‌ روش سیلوا است که هدف آن، کمک به افراد برای افزایش بهره‌ی هوشی، توسعه‌ی مهارت‌های روانی و همچنین ایجاد توانایی برای درمان خود و دیگران از راه دور، با استفاده از نیروهایی است که کماکان برای علم ناشناخته محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

Laleh Haidari
۱۴۰۲/۱۲/۰۳

بخش نخست جلسه یک اجرا نمیشه اگه امکان داره دوباره بارگزاری کنید.

زمان

۱۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۰۱۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۰۱۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان