دانلود کتاب صوتی بهترین قصه گو برنده است با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهترین قصه گو برنده است اثر آنت سیمونز

دانلود و خرید کتاب صوتی بهترین قصه گو برنده است

نویسنده:آنت سیمونز
گوینده:مریم محبوب
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بهترین قصه گو برنده است

کتاب صوتی بهترین قصه گو برنده است نوشتهٔ آنت سیمونز و ترجمهٔ زهرا باختری است. مریم محبوب گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شرکت آوانامه دانش گستر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بهترین قصه گو برنده است

کتاب صوتی بهترین قصه گو برنده است، به شما می‌آموزد که چطور با قصه کسب‌وکارتان را رونق دهید. کتاب حاضر در سال ۲۰۰۷ به چاپ رسیده است. آنت سیمونز در این اثر صوی دربارهٔ اهمیت و تأثیر قصه‌گویی در پیشرفت و بهبود کسب‌وکار سخن گفته است. قصه‌گویی باعث می‌شود که افراد از جنبه‌های گوناگونی به موضوع نگاه کنند و برداشتی درست از واقعیت داشته باشند. قصه‌ای بامعنا می‌تواند تجربه‌ای را در ذهن فرد بازسازی کند و احساساتش را تحت‌تأثیر قرار دهد. کتاب «بهترین قصه‌گو برنده است»، یک عنوان فرعی روی جلد دارد که گروه مخاطب و هدفش را نشانه گرفته است؛ «چطور با قصه کسب‌وکارتان را رونق دهید». آنت سیمونز سه سرفصل برای این اثرش در نظر گرفته است؛ قصه‌اندیشی، قصه‌یابی و فوت کوزه‌گری. او در این کتاب صوتی می‌خواهد به شما کمک کند تا به قصه‌هایی که می‌گویید توجه بیشتری داشته باشید؛ چون شنونده از هر قصه برداشتی دارد و باید قصه را به بهترین شکل ممکن گفت تا مخاطب با کار شما ارتباط درستی بگیرد. شما می‌توانید با قصه‌گویی افراد را در مسیر خاصی هدایت کنید و با کمک این کتاب فرا می‌گیرید که چگونه قصهٔ کسب‌وکارتان را برای مشتری به‌درستی روایت کنید. قصه‌ای منسجم و صادقانه و تأثیرگذار می‌تواند توجه بسیاری از افراد را جلب کند و تأثیری دوچندان بر ذهن آن‌ها بگذارد.

شنیدن کتاب صوتی بهترین قصه گو برنده است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد قصه‌گویی برای کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی بهترین قصه گو برنده است

«اگر بهترین قصه‌گو برنده است، این قصه‌های برنده را از کجا باید پیدا کرد و از کجا بدانیم چه‌طور تعریف‌شان کنیم؟ برای گفتن قصه‌های برنده، در واقع فقط کافی است قصه‌هایی پیدا کنید که:

۱. پیام شما را منتقل کنند.

۲. از گفتن‌شان لذت ببرید.

۳. راجع به موقعیت‌های واقعی زندگی باشند.

برای بیشترِ ما کار سختی است که تشخیص بدهیم شما احتمالاً دارید قصه می‌گویید یا این‌که واقعاً دارید قصه می‌گویید. این‌جاست که احتمال را کنار می‌گذاریم و واقعی می‌شویم. قصه‌گویی شخصی شما کاملاً با خود شما، قصه‌های شما و تعریف شما از «برنده شدن» مرتبط خواهد بود. شاید متوجه شده باشید که این کتاب هیچ تعریف واضحی از «برنده شدن» به شما نمی‌دهد. برنده شدن می‌تواند به این معنا باشد که تلاش‌های شما باعث شود یک پروژهٔ ساختمانی پیشرفت کند یا منحل شود. برنده شدن می‌تواند به این معنا باشد که شرکت شما دو برابر رشد کند یا این‌که آگاهانه سود خود را فدای رسیدن به اهداف حقوق بشر کند. تعریف شما از «برنده شدن» به خودتان بستگی دارد. هر وقت که دقیقاً فهمیدید دنبال چه چیزی هستید و می‌خواهید روی چه کسی تأثیر بگذارید، شروع کنید.

هیچ چیز به اندازهٔ تمرین نمی‌تواند باعث پیشرفت شما در قصه‌گویی شود. وقتی ببینید قصه‌هایتان چه‌طور معجزه می‌کنند، آن‌قدر لذت می‌برید که برای قصه گفتن دیگر به یادآوری نیاز ندارید؛ این کار خودبه‌خود ملکهٔ ذهن‌تان می‌شود. طبیعی است که اول کمی تردید داشته باشید و پیش خودتان فکر کنید «قصه‌گوی خوبی نیستم»، «قصه‌ام زیادی طولانی است»، «اصلاً حرفه‌ای نیست که آدم سرگذشت شخصی‌اش را با دیگران در میان بگذارد» یا «باید کار واقعی‌ام را انجام بدهم.» این‌ها راه فرار از معذب شدن، دودلی و ریسک است. من راه‌های فرار را خوب می‌شناسم. به عنوان یک نویسنده، ذهنم بهم می‌گوید «ایمیل‌هایت را چک کرده‌ای؟» یا «واقعاً باید به x زنگ بزنی یا از y مطمئن بشوی؟» یا «ماشین ظرفشویی را روشن کردی؟» و بدتر از همه این‌که «یعنی داخل یخچال چه خبر است؟» یک جایی فقط باید تصمیم بگیرید و به خود بگویید «انجامش بده.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۷۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۷۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان