دانلود کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند با صدای سعید نبوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند اثر ست گادین

دانلود و خرید کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند

نویسنده:ست گادین
گوینده:سعید نبوی
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۲.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند

کتاب صوتی «همه بازاریاب ها دروغگو هستند» نوشتهٔ ست گادین با گویندگی سعید نبوی در رادیو مثبت منتشر شده است. ست گادین نویسنده کتاب‌های پرفروش قبایل و مهره حیاتی بر این باور است که همه بازاریاب‌ها داستان می‌گویند و اگر این کار را خوب انجام دهند، به آن‌ها اعتماد می‌کنیم. امروزه اکثر مردم دنیا بیشتر نیازهایشان مرتفع شده است. وقتی نیازها رفع شوند، پای خواسته‌ها وسط می‌آید. بازاریابان موفق ارائه‌کننده‌ی داستان‌هایی هستند که مشتریان تصمیم به باورشان می‌گیرند، کتاب تمام بازاریاب‌ها دروغگو هستند به شما می‌آموزد که چگونه داستان‌های جذاب و جالب‌توجه برای مشتریان‌تان بسازید و از این طریق خود و محصولات یا خدمات خود را از رقبایتان جدا کنید و از آن‌ها پیشی بگیرید.

درباره کتاب همه بازاریاب ها دروغگو هستند

 این کتاب با بررسی مثال‌های موفق و ناموفق در بازاریابی، راز پیروزی و شکست در آن را به شما می‌گوید؛ رازِ آن شخصِ بازاریابی که ازدحام را کنار می‌زند و برای مشتری داستانی صادقانه تعریف می‌کند! ست گادین سال‌های سال است که در زمینه‌ بازاریابی و رفتار درست با مشتریان کتاب می‌نویسد.

برای اینکه رضایت واقعی مشتری را حاصل کنید، باید نیاز‌های آن‌ها را بسنجید و مطابق‌ با آن نیازها شروع به داستان سرایی کنید، این ویژگی یک داستان خوب است. این موضوع می‌توان منشاء سود و آینده کسب و کار یا سازمان‌تان باشد.

ست گادینِ در این کتاب ما را با نوعی از داستان‌سرایی آشنا می‌کند که می‌تواند همهمه‌های قرن بیست‌ویکم را پشت سر بگذارد و به گوش مشتری برسد. وقتی سرگرم داستان‌سرایی برای افرادی هستید که به شنیدن آن تمایل دارند، برای گفتن داستان‌هایی که با واقعیت جور درنمی‌آیند، وسوسه می‌شوید. برای گفتن دروغ‌ها و فریب‌ها. قضیه این است که دروغ دیگر جواب نمی‌دهد. با خواندن این کتاب داستان واقعی‌تان را آن‌چنان خوب روایت خواهید کرد که برای جالب کردن آن نیازی به دروغ گفتن نخواهد بود.

کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید بازاریابی موفق با شیوهٔ داستان‌سرایی صحیح شوید و راه و چاه آن را یاد بگیرید این کتاب می‌تواند به شما کمک کند.

نظرات کاربران

Arman
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

چرا نسخه چاپی این کتاب نیست

زمان

۵ ساعت

حجم

۵۵۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت

حجم

۵۵۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان