دانلود کتاب صوتی فروافتادگان با صدای اشکان فتولی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فروافتادگان اثر ماکسیم گورکی

دانلود و خرید کتاب صوتی فروافتادگان

انتشارات:نشر ارس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فروافتادگان

کتاب صوتی فروافتادگان داستانی از ماکسیم گورکی با ترجمهٔ سعید نفیسی و با صدای اشکان فتولی است و نشر ارس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی فروافتادگان

فروافتادگان داستان زن و شوهری است که در دهکده‌ای دورافتاده زندگی عادی و روزمرهٔ خود را دنبال می‌کنند؛ اما شیوع یک بیماری مسری در منطقه باعث می‌شود تا زندگی معمولی این زوج، به سمت وقایعی غیرعادی حرکت کند.

ماکسیم گورکی از بنیان‌گذاران سبک ادبی واقع گرایی سوسیالیستی، فعال سیاسی و پنج بار نامزد جایزهٔ نوبل ادبیات بود.

شنیدن کتاب صوتی فروافتادگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به ادبیات روسیه پیشنهاد می‌شود.

درباره ماکسیم گورکی

الکسی ماکسیموویچ پشکوف معذوف به ماکسیم گورکی در ۲۸ مارس ۱۸۶۸ در نیژنی نووگورود به دنیا آمد. در سال ۱۸۹۹ او آشکارا با جنبش نوپای سوسیال دموکرات مارکسیستی همکاری کرد. گورکی پیش از موفقیت در حرفهٔ نویسندگی به مدت پانزده سال به اقصی نقاط امپراتوری روسیه مسافرت و چندین بار شغل عوض کرد. از ۱۹۰۶ تا ۱۹۱۳ گورکی هم به دلیل ملاحظاتی در خصوص سلامتی او و هم به دلیل فضای متشنج و سرکوب شدید در روسیه در جزیره کاپری اقامت گزید. گورکی در حدفاصل ۱۹۲۱ تا ۱۹۲۸ عمدتاً در سورنتو ایتالیا اقامت داشت. اثرات این تجربیات بعدها در نوشته‌های او مشهود بودند. در ۱۹۳۲ استالین از او دعوت کرد که برای همیشه به شوروی بازگردد، پیشنهادی که از سوی گورکی پذیرفته شد. به او مدال لنین عطا شد. ماکسیم گورکی در ۱۸ ژوئن ۱۹۳۶ درگذشت. استالین و مولوتوف جزو تشییع‌کنندگان تابوت گورکی بودند. معروف‌ترین آثار گورکی عبارتند از: در اعماق، مادر، بیست وشش مرد و یک دختر، آوای مرغ طوفان، دوران کودکی.

این ارتباط او را به چهرهٔ شناخته‌شده‌ای هم در میان قشر روشنفکر و هم در میان طبقهٔ کارگر تبدیل کرد. در ۱۹۱۶ گورکی گفت تعالیم حکیم کهن یهودی هیلل به‌شدت زندگی او را تحت تأثیر قرار داده‌است. جایی که چندین رمان موفق به رشته تحریر درآورد. در سورنتو گورکی خودش را بی‌پول و گمنام یافت. او پس از ۱۹۲۹ چندین بار از اتحاد جماهیر شوروی دیدن کرد. بازگشت گورکی از ایتالیای فاشیستی پیروزی تبلیغاتی بزرگی برای اتحاد جماهیر شوروی بود. ، در مسکو خانه‌ای (که سابقاً به ثروتمندی به نام پاول ریابوشینسکی تعلق داشت و ا‌کنون موزهٔ گورکی است) به او اهدا شد و همچنین اقامتگاهی در حومهٔ شهر. تا مدت‌های مدیدی حدس و گمان‌های بسیار در خصوص علل مرگ او مطرح بود. در جریان دادگاه بخارین در ۱۹۳۸ (یک از ۳ دادگاه مسکو) یکی از اتهامات علیه یاگودا قتل گورکی توسط مأموران کمیساریای خلق در امور داخلی بود. 

بخشی از کتاب صوتی فروافتادگان

«تقریبا هر روز پنج‌شنبه پیش از نماز بعدازظهر در یک خانه کهنه و کثیف که از آن پتونیکو دکان‌دار بود فریادهای خشمگین زنی از دو پنجره زیرزمینی وارد حیاط تنگی می‌شد که هر نوع خرده‌ریزی را در آن‌جا انبار کرده بودند و در آن‌جا مستراح‌های چوبی‌ای قرار داشت که از بس کهنه بود دیگر سر پا نمی‌ایستاد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۷۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۷۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان