دانلود کتاب صوتی تئاتر مدرن اروپا در ده نمایش تک پرده‌ ای با صدای مهدی فضلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تئاتر مدرن اروپا در ده نمایش تک پرده‌ ای اثر گروه نویسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی تئاتر مدرن اروپا در ده نمایش تک پرده‌ ای

معرفی کتاب صوتی تئاتر مدرن اروپا در ده نمایش تک پرده‌ ای

کتاب صوتی تئاتر مدرن اروپا در ده نمایش تک پرده‌ ای نوشتهٔ گروه نویسندگان و حاصل گردآوری و ترجمهٔ علی امینی نجفی است. علی امینی نجفی و مهدی فضلی و فرزانه فائزی و اشکان فتولی و افروز هاشمی و شهره روحی و افشین اعتماد و محمد ولیان و هوتن شاطری پور گویندگی این مجموعه نمایشنامهٔ تک‌پرده‌ای صوتی را انجام داده‌اند و کتاب نشر نیکا (کتاب‌های صوتی کتابسرای نیک) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تئاتر مدرن اروپا در ده نمایش تک پرده‌ ای

کتاب صوتی تئاتر مدرن اروپا در ده نمایش تک پرده‌ ای حاوی نمایشنامه‌هایی است از «ساندرز»، «پینتر»، «استوپارد»، «روسوی دی سان سکوندو»، «هوفمان»، «تورینی»، «آرابال»، «روزن دورفر»، «داریو فو» و... . تعدادی از این نمایشنامه‌ها در ایران به روی صحنه رفته است و برخی دیگر از آن‌ها پیش از این در مجلهٔ «نگاه نو» به سردبیری «علی میرزایی» منتشر شده است. در سال‌های اخیر بسیاری از نمایشنامه‌های اروپایی،‌ آمریکایی، روسی، ژاپنی و... ترجمه می‌شود و در پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار می‌گیرد و یا به روی صحنه می‌رود. کتاب صوتی حاضر را یکی از بهترین نمونه‌ها به حساب آورده‌اند که حاوی چکیده‌ای از مهم‌ترین آثار نمایشنامه‌‌نویسان مدرن اروپا است. مخاطب با این ۱۰ نمایش تک‌پرده‌ای می‌تواند پرده از رازورمزهای مهم تئاتر مدرن در گوشه‌ای از جهان بردارد. روانی و سادگی قلم نویسنده در ترجمه را می‌توان یکی از نکات قوت این کتاب دانست که موجب ارتباط هر چه بیشتر خواننده با نمایشنامه‌ها می‌شود. «یک اتفاق کوچک»، «صلح انفرادی»، «من اورلاپی هستم»، «نمایندهٔ ما در مدرسه»، «پرده‌برداری»، «مده‌آ»، «همهٔ عطرهای عربستان»، «ایستگاه ویکتوریا»، «آخر خط» و «بچه‌کشی» عنوان نمایشنامه‌های این مجموعه است. وجه اشتراک آن‌ها را می‌توان در نگاه انتقادیشان به مسائل دنیای امروز دانست. تمام نمایشنامه‌ها به غیر از «پرده‌برداری» از زبان‌های اصلی به پارسی برگردانده شده است. از علی امینی نجفی (برگرداننده و گردآورندهٔ این نمایشنامه‌ها) پیش از این ترجمه‌های قابل‌توجهی از آثار برتولت برشت، هاینریش بل، فرانتس کافکا، لوئیس بونوئل و آلبرکامو منتشر شده است.

شنیدن کتاب صوتی تئاتر مدرن اروپا در ده نمایش تک پرده‌ ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات نمایشی مدرن اروپا و قالب نمایشنامهٔ تک‌پرده‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تئاتر مدرن اروپا در ده نمایش تک پرده‌ ای

«جیم سیگل در دفتر کار خود روی صندلی چرخان نشسته است. میزی بزرگ و روی آن تلفن، که گوشی آن را می‌توان روی شانه نگه داشت. دستگاه میکروفن (اف‌اف!) که به اتاق منشی وصل است. پارچ و لیوان آب. سیگل اوراق پرونده‌ای را ورق می‌زند و سر تکان می‌دهد. لختی بعد دکمه‌ی دستگاه را فشار می‌دهد و با منشی حرف می‌زند.

سیگل: جین!

جین: بله آقای سیگل!

سیگل: وصل کنید به نماینده‌ی ما در مدرس!

جین: چشم آقای سیگل!

(سیگل باز کاغذهای روی میز را ورق می‌زند. اندکی بعد زنگی از دستگاه شنیده می‌شود. سیگل دکمه‌ای را فشار می‌دهد.)

سیگل: بله؟

جین: نماینده‌ی‌ ما در مدرس، آقای سیگل!

سیگل: مرسی، جین! (گوشی تلفن را برمی‌دارد.) الو، باب؟ سلام. من جیم هستم، آره از دفتر مرکزی نیویورک ... ما این‌جا داریم به مورد شما رسیدگی می‌کنیم، یعنی مقام ریاست، سرپرست بخش خارجه، رئیس دفتر فروش و خود من ... بله، ما توی جلسه مفصل درباره‌ی فعالیت شما صحبت کردیم و باید صادقانه بهتون بگم که ریاست از آخرین بیلان فروش شما خیلی راضی نبود. البته قبول دارم که وضعیت نسبت به فصل قبل یک کمی، یعنی به میزان هفت‌دوازدهم، بهتر شده، که من اینو خدمت آقای رئیس یادآور شدم؛ اما در مقایسه با سایر همکاران مثلاً در استرالیا یا اروپا وضع شما اصلاً جالب نیست. البته خبر داریم که شما اون‌جا در شرایط خیلی خاصی کار می‌کنید، که در گزارشاتون هم مفصل توضیح دادید؛ اما این کافی نیست، باب!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۷۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۷۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان