دانلود کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس با صدای فاطمه نجار + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس اثر جوجو مویز

دانلود و خرید کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس

نویسنده:جوجو مویز
گوینده:فاطمه نجار
انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس

کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس نوشتهٔ جوجو مویز و ترجمهٔ اسدالله حقانی است. فاطمه نجار گویندگی این رمان صوتی انگلیسی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس

کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس رمانی حاوی حال‌وهواهای عاشقانه و درمورد رابطه‌ها است. دو زوج جوان، علاقه‌ٔ بین آن‌ها و زندگیشان در طول این رمان صوتی روایت می‌شود. کتاب صوتی «ماه‌عسل در پاریس» دو داستان دارد که به‌صورت یکی‌درمیان روایت می‌شود. اولی، داستان دختر جوانی است که با شوهر پولدارش برای ماه‌عسل به پاریس آمده، اما مرد که بیشتر در فکر کار خود است، وقت بسیاری برای همسرش نمی‌گذارد و باعث ایجاد احساسات ناخوشایند در او می‌شود. دومین داستان، داستانی که در سال‌ها پیش می‌گذرد. دختر فروشنده‌ای با مرد نقاشی ازدواج کرده، اما یکی از مدل‌های نقاش باعث برانگیختن حس ترس و حسادت درونی او شده است. زن می‌گوید که در سه هفته‌ای که همسر «ادوارد لِفوره» شده بود و در چند ماه قبل از آن، کشف کرده بود که تعداد افرادی که به همسر جدیدش بدهکارند، بسیار بیشتر از مهارت او به‌عنوان یک نقاش است! این شخصیت می‌گوید که «ادوارد» بخشنده‌ترین مردی بود که می‌شناخت، اما با سرمایه‌گذاری کمتری هم بخشنده‌بودنش حفظ می‌شد. این رمان صوتی را جوجو مویز نوشته است.

شنیدن کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر انگلستان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوجو مویز

جوجو مویز (Jojo Moyes) در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد. او روزنامه‌نگاری انگلیسی است که از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول است. مویز یکی از چند نویسنده‌ای است که ۲ بار برندۀ جایزه سال رمان عاشقانه (Romantic Novel of the Year Award) به‌وسیلۀ انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه (Romantic Novelists' Association) شده است. آثار او به ۱۱ زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. فهرست کتاب‌های جوجو مویز عبارت است از: باران پناه‌دهنده [یا «در پناه باران»] (۲۰۰۲)، میوهٔ خارجی (۲۰۰۳)، مرکز فروش طاووس (۲۰۰۴)، کشتی عروس‌ها (۲۰۰۵)، خلیج نقره‌ای (۲۰۰۷)، موسیقی شب (۲۰۰۸)، اسب رقاص (۲۰۰۹)، آخرین نامه از معشوقت (۲۰۱۰)، من پیش از تو (۲۰۱۲)، ماه عسل در پاریس (۲۰۱۲)، دختری که رهایش کردی (۲۰۱۲)، یک به علاوهٔ یک (۲۰۱۴)، پس از تو (۲۰۱۵)، تک‌وتنها در پاریس (۲۰۱۷)، باز هم من (۲۰۱۸)، بخشندهٔ ستاره‌ها (۲۰۱۹).

بخشی از کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس

«نمی‌دانستم می‌شود به بهانه‌ی قرار ملاقاتی، چیزی، همان‌جا ترکش کنم و بروم یا نه. قطعاً تا همین‌جا هم که تحملش کرده بودم، شاق‌ترین کارِ زندگی‌ام را انجام داده بودم. صدایش را پایین آورد. یک قدم از غرفه دور شد و به من اشاره کرد که همان کار را بکنم.

- خُب، پس اگه قرار باشه رُک صحبت کنیم، حس می‌کنم وظیفه‌ام هست که در مورد یک مورد دیگه نصیحتت کنم؛ یک نصیحت زنانه. البته، اگر بخوای. هرچند، قطعاً خواهی فهمید که ادوارد مردی با یک اشتهای سیری‌ناپذیره.

سپس نگاه معناداری به من کرد.

- مطمئنم از اینکه ازدواج کرده خیلی خوشحاله ولی، از اونجایی که دوباره شروع می‌کنه به نقاشی کردن زن‌های دیگه، باید آماده باشی که بهش آزادی‌های خاصی بدی.

- ببخشید؟!

- می‌خوای کلمه‌به‌کلمه برات بگم سوفیا؟

- سوفی.

دهانم چفت شده و سرم به دَوَران افتاده بود.

- اسم من سوفیه و بله، لطفاً کلمه‌به‌کلمه بگید مادام.

- اگه حرفی که می‌زنم بی‌نزاکتیه، عذرخواهی می‌کنم.

سپس لبخند معناداری بر لب کشاند.»

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظرات کاربران

Judy Abbott
۱۴۰۳/۰۲/۰۷

داستان در دو برهه ی زمانی متفاوت در پاریس اتفاق می افته و دغدغه های دوتا خانم جوان رو بعد از ازدواج و در دوران ماه عسل بیان میکنه که مشکل یکی روابط گذشته ی همسرش هست و مشکل دیگری مشغله

- بیشتر
کاربر ۴۷۹۴۸۷۶
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

یک عاشقانه بچه‌گانه و لوس،فکر کنم نویسنده در سن ۱۲ سالگی نوشته باشه گویندگی عالی

فرنوش محمدزاده
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

از نظر محتوایی خیلی متوسط بود. برای وقت گذروندن بد نبود.

کاربر 3495958
۱۴۰۲/۰۸/۰۹

عالی بود .

خدیجه بلاغی
۱۴۰۲/۰۸/۰۶

عالیه....عالی.....هم داستان جذابی داره و هم گوینده ها کارشون رو عالی انجام دادن😍👏👏👏👏👏👏

زمان

۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۴۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۴۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان