دانلود کتاب صوتی هوگا با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هوگا اثر اولیویا تلفورد

دانلود و خرید کتاب صوتی هوگا

معرفی کتاب صوتی هوگا

کتاب صوتی هوگا؛ هنر شادکامی دانمارکی نوشتهٔ اولیویا تلفورد و ترجمهٔ فرناز ولی زاده و با صدای نازیما حسینی است و انتشارات اندیشه آگاه آن را منتشر کرده است. هوگا هنر شادکامی زندگی است و به ما می‌آموزد که چگونه راحت زندگی کنیم و از لذت‌های سادهٔ زندگی بهره‌مند شویم. هوگا در دانمارک و اسکاندیناوی به معنای «راحتی» است، اما معنای گسترده‌تر آن، نوعی سبک زندگی است و بیشتر توصیف‌کنندهٔ یک احساس است تا یک مفهوم.

درباره کتاب صوتی هوگا

هوگا دربردارندهٔ طرز فکر مثبت‌اندیشی و لذت‌بردن در خلال تجربه‌های روزمره است و رویکرد کلی در رابطه با زندگی و نحوهٔ زندگی‌کردن در منطقهٔ اسکاندیناوی را تحت‌الشعاع خود قرار داده است. دانمارک، به‌طور مستمر در لیست ۱۰ کشور شاد جهان در بالاترین رتبه‌ها قرار می‌گیرد. سال‌های سال است که رتبه‌ٔ دانمارکی‌ها در بین ۳ کشور اول قرار دارد و بیشتر اوقات هم رتبه‌ٔ اول را کسب می‌کنند. باید دلیلی برای چنین چیزی وجود داشته باشد و بسیاری از دانمارکی‌ها معتقدند این دلیل، سبک زندگی هوگاست که در میان تمام فرهنگ‌ها و طبقات درآمدی، از فقیرترین تا پولدارترین، نفوذ کرده است. ما بخش اعظمی از شبانه‌روز را به این اختصاص می‌دهیم که سخت کار و تلاش کنیم و به همین سبب به‌ندرت پیش می‌آید که حالت آرامش‌بخش و دور از استرسی داشته باشیم. به این خاطر، انسان سعی کرده است با ایجاد فلسفه‌هایی مانند فلسفهٔ هوگا، مقداری از این اضطراب‌ها بکاهد.

شنیدن کتاب صوتی هوگا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند با فرهنگ کشورهای اسکاندیناوی و دانمارک آشنا شوند، پیشنهاد می‌شود. همچنین این کتاب برای دوستداران آثاری با موضوع رشد و توسعهٔ فردی نیز مناسب خواهد بود.

بخشی از کتاب صوتی هوگا

«ممکن است بخواهید مکان خاصی را انتخاب کنید تا حس قوی هوگا را از درون در شما تقویت کند و در انتخاب چنین مکانی، پیشنهادها و توصیه‌های مختلفی را دریافت نمایید. این مکان می‌تواند گوشه دنج یک اتاق در درون خانه یا در خارج از خانه و در دامن طبیعت باشد. اختصاص دادن یک مکان برای چنین کاری بسیار مؤثر است و هوگا را نیز تقویت می‌کند. هرچند، زمانی که به این باور برسید هوگا نوعی نگرش است، متوجه می‌شوید که تقریباً در هر محیطی می‌توان آن را پیدا کرد. با اینکه ساختن مکانی خاص یا پیدا کردن مکانی مناسب برای تقویت و بازیابی هوگا به‌شدت پیشنهاد می‌شود، اما این تنها راه تمرین روزمرهٔ هوگا نیست. در عوض، باید هوگا را در همه‌جا تمرین کرد. زمانی که بتوانید فارغ از مکانی که در آن هستید و کاری که انجام می‌دهید، هوگا را تقویت و بازیابی کنید، به ایجاد سبک زندگی هوگا نزدیک می‌شوید. این تفاوت کلیدی بین کسی است که هوگا را به‌عنوان یک کار تفریحی انجام می‌دهد، با کسی که هوگا را به‌طورکامل وارد سبک زندگی خود کرده است. هنر تمرین هوگا در همه مکان‌ها و زمان‌ها ممکن است در ابتدا عجیب به‌نظر برسد، اما زمانی که قلق آن را پیدا کنید، تبدیل به عادتی همیشگی می‌شود. در نهایت، به‌قدری در انجام این کار خوب می‌شوید که بدون اینکه حتی به آن فکر کنید، آن را انجام می‌دهید.

شاید انتظار نداشته باشید در برخی از محیط‌ها بتوانید حس هوگا را تجربه کنید، به‌طور مثال مغازهٔ خواروبارفروشی. بسته به شخصیتتان، ممکن است رفتن به مغازهٔ خواروبارفروشی را سرگرم‌کننده بدانید یا اینکه انرژی‌تان را کاملاً تخلیه کند. خرید کردن می‌تواند حتی برای آسان‌گیرترین افراد هم نوعی چالش محسوب شود زیرا ممکن است مستلزم تعامل با غریبه‌ها تا خرج کردن پولی بیش از آنچه که انتظارش را داشته‌اید، باشد. اینجاست که ماهیت واقعی هوگا نمایان می‌شود. به‌جای اینکه از خرید کردن اجتناب کنید و آرزو کنید که ای‌کاش هیچ‌وقت مجبور نشوید خرید کنید، سعی نمایید به تجربهٔ خرید خود مقداری هوگا اضافه کنید. اینکه چگونه این کار را انجام دهید به خودتان بستگی دارد؛ اما یکی از گزینه‌ها این است که هدفون خود را همراهتان ببرید و آهنگ هوگایتان را گوش دهید تا بتوانید با گوش دادن به آن، خود را از محیط پراسترس فروشگاه دور کنید. یک روش دیگر این است که خود را به چیزی دعوت کنید که حالت ذهنی هوگا را برایتان بازآفرینی می‌کند. خوشبختانه، بسیاری از مغازه‌ها در نزدیکی خود کافی‌شاپ دارند. وجود این کافی‌شاپ‌ها باعث شده که خرید کردن نسبت به گذشته کار دل‌پذیرتری شود. به‌جای اینکه با تمام سرعت وارد مغازه شوید و در سریع‌ترین زمان ممکن از آن خارج شوید، یک لیوان قهوه به همراه کیک بگیرید و پس از صرف آن توأم با حس هوگایی که در شما ایجاد شده، به‌آرامی در راهروهای مغازه قدم بزنید. حالا می‌توانید خرید خود را بدون استرس انجام دهید. با این کار حتی ممکن است راحت‌تر به دنبال وسایلی که می‌خواهید بگردید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۴,۹۰۰
تومان