دانلود کتاب صوتی جو بایدن با صدای ایمان رئیسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جو بایدن اثر اوان اوسنس

دانلود و خرید کتاب صوتی جو بایدن

نویسنده:اوان اوسنس
انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جو بایدن

کتاب صوتی جو بایدن نوشتهٔ اوان اوسنس و ترجمهٔ مریم نیک پور است. ایمان رئیسی گویندگی این زندگینامهٔ صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی جو بایدن

کتاب صوتی جو بایدن را یک برندهٔ جایزهٔ کتاب ملی نوشته است. او در این اثر به زندگی «جوزف آر. بایدن جونیور» و کوشش‌های موفق او برای رسیدن به ریاست جمهوری پرداخته است. این اثر صوتی حاوی زندگی‌نامه‌ای جذاب و شنیدنی دربارهٔ چهل‌وششمین رئیس‌جمهور آمریکا است که زندگی حرفه‌ای و سیاسی جو بایدن را بررسی کرده و نشان داده است که حیات سیاسی و تجربیات تراژیک و غم‌انگیز او چگونه شخصیت کنونی‌اش را شکل داده است. کتاب صوتی حاضر را پرتره‌ای دقیق دانسته‌اند که ضعف‌ها و نقص‌ها و شجاعت و دلسوزی شخصیتی مهم را به تصویر کشیده است. اوان اوسنس با ترکیب گزارش‌های مستقیم و زمینه‌های گسترده، از تقریباً ۱۰ سال گزارش‌دهی برای نیویورکر استفاده کرده تا شخصیت‌ها و معنای انتخابات ریاست جمهوری فوق‌العاده سال ۲۰۲۰ میلادی را به تصویر بکشد.

این کتاب صوتی بر اساس مصاحبه‌های طولانی با جو بایدن و گفت‌وگوهای روشنگر با بیش از ۱۰۰ نفر دیگر، از جمله رئیس‌جمهور باراک اوباما، کوری بوکر، ایمی کلوبوچار، پیت بوتیجج و مجموعه‌ای از فعالان، مشاوران، رقبا و اعضای خانوادهٔ بایدن استفاده کرده است. نویسنده دربارهٔ مشکلاتی که بایدن در آغاز دوران ریاست‌جمهوری با آن‌ها روبه‌رو بوده، سخن گفته است.

شنیدن کتاب صوتی جو بایدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعهٔ زندگی‌نامه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی جو بایدن

«بایدن بین پذیرفتن تصویری از یک پدربزرگ مهربان و در تضاد بودن با این تصویر مردد بود. استیون کلبرت، مجری برنامه‌ی «آخر شب لیت شو»، در آنتن زنده او را «پیرمرد خوب» خطاب کرد. سال 2015 بود. بایدن فردای آن روز با استیون تماس گرفت. کلبرت خودش این را به من گفت:

اگه دوباره من رو پیرمرد خوب خطاب کنی، شخصاً میام اونجا و گوش‌مالیت می‌دم.

هر دو خندیدیم. گفتم:

نگران نباش. دیگه پیرمرد خوب خطابت نمی‌کنم. چون کاملاً مشخصه که تو اون‌قدرا هم خوب نیستی.

در حقیقت، حرارت بایدن همواره با وجهی بدخلق و بدعنق همراه بوده است. او در میان کارکنان به این معروف است که از افراد با استعدادی که پارتی ندارند، حمایت می‌کند و در کمال تعجب، کارکنانش را با فامیل مادرشان صدا می‌زند. اما در عین حال، می‌تواند رُک و سختگیر باشد و کارهای سطح پایین مثل جمع کردن کمک مالی را به بقیه واگذار کند. او گاهی در برابر غریبه‌هایی که می‌خواهند سلفی بگیرند، قدرشناس‌تر است تا دستیارانی که سال‌ها در محل کار برایش کار کرده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۵۱۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۵۱۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان