دانلود کتاب صوتی کلمات جادویی با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کلمات جادویی اثر جونا  برگر

دانلود و خرید کتاب صوتی کلمات جادویی

نویسنده:جونا برگر
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۲.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کلمات جادویی

کتاب صوتی کلمات جادویی نوشتهٔ جونا برگر و ترجمهٔ مهدی رضایی است. امیررضا علی زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی راهنمایی جامع برای ارتباطات مؤثر و مهارت نفوذ بر دیگران.

درباره کتاب صوتی کلمات جادویی

جونا برگر در کتاب صوتی کلمات جادویی از استفاده از واژه‌ها برای همراه‌کردن دیگران سخن گفته است. جونا برگر معتقد است که یک نویسنده یا سخنور بزرگ بودن یک استعداد مادرزادی نیست، بلکه مهارتی است که می‌توانیم آن را یاد بگیریم. کلمات تأثیر شگفت‌انگیزی دارند و با درک اینکه چه زمانی و چرا و چگونه عمل می‌کنند، می‌توانیم از آن‌ها برای افزایش میزان تأثیرگذاری خود استفاده کنیم. نویسندهٔ کتاب حاضر استاد بازاریابی در دانشکدهٔ وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا و نویسندهٔ کتاب‌هایی پرفروش بوده است. نویسنده در این اثر به شما نشان داده که چگونه با استفاده از تنها شش کلمه می‌توانید در هر زمینه‌ای به موفقیت برسید. این کتاب حاصل تحقیقات عمیق و گسترده‌ٔ جونا برگر است و به شما می‌آموزد که چگونه از کلمات برای متقاعد کردن دیگران، ایجاد روابط قوی‌تر، تقویت خلاقیت و ایجاد انگیزه در تیم‌ها استفاده کنید.

شنیدن کتاب صوتی کلمات جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا دهند و با کلام خود دیگران را همراه کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۶۳۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۶۳۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان