دانلود کتاب صوتی شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید اثر جان گردون

دانلود و خرید کتاب صوتی شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید

معرفی کتاب صوتی شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید

شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید اثری در زمینه موفقیت از جان گوردون و مایک اسمیت است. نویسندگان در این کتاب هفت اصل برای ساختن تیمی هیمشه پیروز در ورزش، تجارت و زندگی راب رای شما برمی‌شمارند.

همه ما می‌توانیم یک مربی باشیم و روی انسان‌های اطرافمان تاثیر بگذاریم. هر کسی می‌تواند به روشی که هدایت می‌کند و اثری که روی افراد دیگر دارد، میراثی از خود به جا بگذارد. زمانی که مربی باشید و یک تیم موفق بسازید، برنده‌هایی را برای زندگی آماده می‌کنید.

پیروز شدن در رختکن در گام  اول از فرهنگ مایه می‌گیرد. فرهنگ، خواسته‌ها و عقاید را برانگیخته می‌کند و آنها  رفتار را می‌سازند و شکل می دهند؛ رفتار، عادت‌ها را به دنبال دارد و عادت‌ها آینده ما رامی‌آفرینند. پس همه چیز با فرهنگ شروع می‌شود.

نویسندگان در این کتاب به شما می‌گویند که چگونه هفت اصل زیر را برای ساختن سازمان و تیمی پیروز به کار بگیرید.

• فرهنگ خودتان را بسازید

• به شکلی مثبت واگیردار باشید

• ثابت‌قدم باشید

• گفتگو کنید

• ارتباط برقرار کنید

• متعهد شوید

• اهیت دهید.

جان گوردون سخنران و مربی انگیزشی موفق و مایک اسمیت، سرمربی تیمِ آتلانتا فالکُنز؛ در این کتاب جالب و مفید هفت اصل برای ساختن تیم‌هایی همواره پیروز را با ذکر مثال‌های زیاد و در قالبی داستانی شرح می‌دهند.  این اصول اساسِ کارِگروهی‌اند و در تمامی مراحل زندگی، کسب‌و‌کار و و هدایت تیم‌های ورزشی کاربرد دارند.

 بخشی از کتاب صوتی شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید

روابط شالوده‌هایی هستند که تیم‌های پیروز بر روی آنها ساخته می‌شوند، و اساس همهٔ روابط عالی ارزش، احترام، عشق، اعتماد و اهمیت دادن است.

اهمیت دادن یک استراتژی است

جان گوردون

واتر ایساکسن نویسندهٔ یکی از زندگینامه‌های استیو جابز، دربارهٔ وقتی که استیو یک پسربچه بود و به پدرش در ساختن یک فنس کمک می‌کرد داستانی را با ما در میان می‌گذارد. پدر استیو به او گفت باید مراقب باشد پشت فنس هم به اندازهٔ جلویش خوب و محکم باشد. وقتی استیو می‌پرسد وقتی کسی نمی‌بیند پشت فنس چگونه ساخته شده است چرا پشت آن باید اهمیت داشته باشد، پدر می‌گوید: «اما خودت که می‌دانی.»

پدر استیو به او یاد داد بیشتر به کارش اهمیت دهد. سال‌ها بعد او در ادامه محصولات اپل را با چنان اهمیتی خلق کرد که آن محصولات در میان میلیون‌ها مشتری تازهٔ این برند احساس احترام آمیخته با شگفتی، وفاداری و اشتیاق ایجاد کردند. این امر تصادفی نبود. جاناتان ایو، مردی که بسیاری از محصولات بسیار محبوب و شناخته‌شدهٔ اپل را طراحی کرد، گفت: «ما باور داریم که مشتری‌های ما می‌توانند اهمیتی را که در محصولات‌مان لحاظ کردیم حس کنند.»

اَپل دربارهٔ کاری که انجام می‌داد و به محصولاتی که تولید می‌کرد اهمیت می‌داد و مراقب آنها بود، و در مقابل مشتری‌های‌شان هم به آن‌ها اهمیت می‌دادند.

باور دارم که اهمیت دادن یکی از بزرگ‌ترین استراتژی‌های موفق است. بزرگ‌ترین سازمان‌های این سیاره به کاری که انجام می‌دهند، محصولاتی که تولید می‌کنند و خدماتی که فراهم می‌آورند اهمیت می‌دهند و از آنها مراقبت می‌کنند. من این شانس را داشته‌ام تا با بسیاری از موفق‌ترین شرکت‌های دنیا کار کنم، و دریافته‌ام که همهٔ آنها راهی واحد دارند تا اهمیت دادن‌شان را نشان دهند – من آن را «نشان تجاری اهمیت دادن» می‌نامم – و همین سبب می‌شود آنها یک سر و گردن از رقبای‌شان بالاتر باشند. اپل محصولاتی تولید می‌کند که استفاده از آنها بسیار ساده است حتا پدربزرگ ۷۴ سالهٔ من بدون هیچ مشکلی می‌تواند از آنها استفاده کند.

زاپوس، یک شرکت خرده‌فروش برخط سرویس رایگان ارسال و بازگشت فراهم می‌آورد. انجمن ملی خدمات اتومبیل آمریکا در اندازه‌هایی فراانسانی خواهد رفت تا در امنیت اقتصادی به اعضایش کمک کند. کارمندان سوپرمارکت‌های پابلیکس وقتی مشتری نتواند محصولی را پیدا کند او را تا محل دقیق آن محصول در قفسهٔ موردنظر همراهی می‌کنند. مراکز لاستیک فروشی لس شواَب از کارمندانش می‌خواهد وقتی مشتری‌ها از خودروی‌شان پیاده می‌شوند از فرشگاه بیرون بدوند و به آن‌ها خوشامد بگویند. کارمندان Chick-fil-A به جای «مشکلی نیست» می‌گویند «باعث افتخار است.»

آقای فیتز در لباس‌فروشی رزنبلوم در جکسن‌ویل کاری کرد تا به من نشان دهد اهمیت می‌دهد و من آن کارش را هرگز فراموش نخواهم کرد. چندسال پیش یک دست کت‌وشلوار از او خریدم و بعدها تصمیم گرفتم تا آن را برای نخستین بار بپوشم. نه تنها بسیار اندازه بود و حس بسیار خوبی داشت، بلکه درست پیش از آن برای سخنرانی روی صحنه بروم در جیب کتم کارتی از آقای فیتز پیدا کردم. روی کارت نوشته بود: «امیدوارم در این لحظه در حال انجام دادن کاری مثبت باشی.» اصلاً جای تعجب نداشت که فیتز و رزنبلوم چنان مشتری‌های پر و پا قرص و تجارتی پر رونق و کامیاب دارند.

چند سال پیش یک نجار به خانه‌ام آمد تا چند خرده‌کاری انجام دهد. وقتی از او پرسیدم در آن چند سال و در زمان رکود اقتصادی اوضاع کار و بارش چطور بوده است، گفت: «بیشتر از همیشه سرم شلوغ بوده.» این حرفش کاملاً با عقل جور درمی‌آمد. در شهر ما او بهترین بود. به خاطر اهمیتی که به کارش می‌داد شناخته شده و برای اهمیت دادن به مشتری‌هایش خوشنام بود. یک سر گردن از رقبایش بالاتر و بیشتر از همیشه مورد نیاز بود. در جهانی که به نظر می‌رسد خیلی‌ها به دیگران اهمیت نمی‌دهند، وقتی شما اهمیت می‌دهید یک سر و گردن از بقیه بالاتر می‌ایستید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۷۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۷۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان