دانلود کتاب صوتی مردی از شب با صدای پژمان رمضانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مردی از شب اثر ریچل کین

دانلود و خرید کتاب صوتی مردی از شب

معرفی کتاب صوتی مردی از شب

کتاب صوتی مردی از شب نوشتهٔ ریچل کین و ترجمهٔ مریم رفیعی است. پژمان رمضانی و ماهتینار احمدی و ایمان رئیسی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی ادامهٔ رمان «دریاچهٔ مه‌آلود» و قصهٔ زندگیِ سرشار از ترس و وحشت زنی به نام «گوئن» و تعقیب او به‌دست شوهر قاتلش است.

درباره کتاب صوتی مردی از شب

در کتاب صوتی مردی از شب با «گوئن پراکتور» همراه می‌شویم. او پس از آنکه در «دریاچهٔ مه‌آلود» با این حقیقت مهیب روبه‌رو شد که همسرش قاتلی سریالی است، به هر مشقتی بود زندگی تازه‌ای را همراه ۲ فرزندش ساخت. پس از به زندان‌افتادن همسر سابقش، ناچار وارد جدال‌هایی سخت با هم‌دستان همسر سابق شد تا بتواند جان خود و فرزندانش را نجات دهد. حالا کتاب صوتی «مردی از شب» از یک مسافرخانه شروع می‌شود. آن هیولا چند روزی است که از زندان گریخته و پیامی روی گوشی گوئن، او را به جنگی دیگر فرامی‌خواند که نوشته «دیگه هیچ‌جا جات امن نیست.»، اما گوئن نه خودش آدمی است که به همین سادگی میدان را خالی کند و نه در این جنگ تنها است. «سیم کید» در این مسیر با او همراه است. همهٔ این‌ها چیزی از دهشت نیروی مقابلشان کم نمی‌کند. این جدال پر است از بازی‌های ذهنی پیچیده و بی‌رحم که در آن کشمکش به اوج می‌رسد و تصمیماتی بسیار دشوار سر راه قهرمانان این داستان قرار دارد. کتاب صوتی مردی از شب به قلم ریچل کین ادامهٔ کتاب «دریاچهٔ مه‌آلود» است. این اثر از کتاب‌های پرفروش وال‌استریت ژورنال بوده است.

شنیدن کتاب صوتی مردی از شب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ریچل کین

ریچل کین با نام مستعار «رکسان لانگ استریت کنراد» (Roxanne Longstreet Conrad)، نویسندهٔ آمریکایی داستان‌های علمی، فانتزی، معمایی، هیجانی و رمان‌های ترسناک است؛ او که در سال ۱۹۶۲ در تگزاس به دنیا آمد، رمان‌های رسانه‌ای نیز منتشر کرده است. ریچل کین لیسانس رشتهٔ حسابداری از دانشگاه فنی تگزاس در سال ۱۹۸۵ داشت. او از سال ۱۹۹۰ در حال نوشتن و انتشار داستان‌های کوتاه و رمان بود. کین یک نوازندهٔ حرفه‌ای پیشین بود که افتخار نوازندگی با هنری مانچینی، پیتر نرو و جان ویلیامز را داشت. او از سال ۱۹۹۹ در یک شرکت ارتباطات به‌عنوان طراح وب، ویرایشگر، مدیر شرکت ارتباطات و در نهایت رئیس ارتباطات شرکت برای یک شرکت بزرگ چندملیتی استخدام شد. رمان‌های سریالیِ «شکار هیولا» از آثار مکتوب او هستند. این نویسندهٔ امریکایی در سال ۲۰۲۰ و در اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

بخشی از کتاب صوتی مردی از شب

«دوازده روز پس از فرار شوهر سابقم از زندان، در رختخواب دراز کشیده‌ام. خوابم نمی‌برد. رقص نور و سایه را روی پرده‌ها تماشا می‌کنم. تختم تاشو و باریک است و فشار تک‌تک فنرهایی را که از تشک نازکش بیرون زده، حس می‌کنم. فرزندانم، لنی و کانر، دو تخت بزرگ اتاقمان در این مسافرخانهٔ نسبتآ ارزان‌قیمت را اشغال کرده‌اند. نسبتآ ارزان‌قیمت تنها چیزی است که فعلا استطاعتش را داریم.

تلفنم جدید است. یک تلفن اعتباری دیگر با شماره‌ای کاملا جدید. فقط پنج نفر این شماره را دارند و دو نفرشان همراه من در این اتاق خوابیده‌اند.

نمی‌توانم به کسی خارج از این حلقهٔ کوچک و محدود اعتماد کنم. تمام فکر و ذکرم سایهٔ مردی است که در شب راه می‌رود (راه می‌رود، نمی‌دود؛ چون به نظر من با اینکه نیمی از نیروهای پلیس کشور در تعقیبش هستند، ملوین رویال در حال فرار نیست) و سراغ من می‌آید. سراغ ما.

همسر سابقم یک هیولاست و من فکر می‌کردم در زندان اسیر شده و منتظر اعدام است... اما حتی از پشت میله‌ها هم کمپین رعب و وحشتی را علیه من و فرزندانمان به راه انداخت. بله، نیروی کمکی داشت، هم از داخل زندان و هم بیرون آن؛ دامنه و عمق آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، ولی او نقشه هم داشت. با استفاده از ارعاب و تهدیدهای هدفمند مرا به همان مکانی کشاند که خودش می‌خواست. تله‌ای که از آن جان سالم به در بردیم، ولی به سختی.»

نظرات کاربران

Maryam R
۱۴۰۲/۰۷/۲۴

مردی از شب ( جلد دوم دریاچه متروک): ملوین رویال قاتل زنجیره‌ای تونسته از زندان فرار کنه و معلوم نیست چه نقشه‌ای در سر داره اما قطعا دنبال اون میاد. اما اون دیگه جینا نیست گوئنه. گوئن یه مبارزه، دیگه ازش

- بیشتر
کاربر ۵۶۸۱۳۷۳
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

عالی هیجان انگیز ترجمه فوق العاده و غیر قابل پیش بینی گویندگی هم خوب بود فقط در قسمت های هیجان انگیز آخرای کتاب ، صدای گوینده خانم یه مقدار آزار دهنده بود و به نظرم اگه با لحن آرام‌تری خوانده می شد ، بهتر بود.

کاربر elika
۱۴۰۲/۱۱/۱۱

خوانش کتاب عالی بود مهیج و سرگرم کننده فقط توصیه می کنم شبها قبل از خواب گوش ندهید

کاربر ۵۲۰۹۹۸۱
۱۴۰۲/۱۰/۲۸

بسیار مهیج و غیر تکراری بود گویندگی روان و عالی

nadia
۱۴۰۲/۰۶/۲۷

امیدوارم فیلمشم بسازن. گوینده عالی بود و قدرت انتقال حس ها و تصویر سازیش فوق العاده بود.

aki1516
۱۴۰۲/۰۶/۲۰

فوق‌العاده جذاب و غیر قابل پیش‌بینی حتما کتاب قبلش رو بخونید عالیییی

AS4438
۱۴۰۲/۰۴/۰۲

کتابی جنائی،معمائی،رازآلود وهیجان انگیز، وفوق العاده عالی،این کتاب قسمت دوم کتاب دریاچه متروک یا دریاچه مه آلود است، بینهایت زیبا بود،گویندگی عالی بود، قسمت کوچکی ازکتاب به پسربچه ای که نیازبه پدرجنایتکارخودرا حس میکند قابل توجه است. کاش ابتدا قسمت

- بیشتر
کاربر 4975772
۱۴۰۲/۰۳/۲۲

فوق العاده جذاب و عالی هم داستان پرکشش و هم گویندگان عالی

کاربر ۲۶۲۳۵۳۵مهوش
۱۴۰۲/۰۳/۰۴

کتاب نهایت قساوت قلب وحیوان صفتی بعضی هیولاهای انسان نما را به نمایش میگذارد،گویندگی عالی بود وهمین به کشش رمان کمک خیلی زیادی میکرد ،وگرنه با فرو رفتن در عمق داستان بارها تصمیم میگرفتم رهایش کنم

زمان

۱۵ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۵۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۵۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۱,۰۰۰
تومان