دانلود کتاب صوتی مذاکره بدون ترس با صدای آرش آذردرخش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مذاکره بدون ترس اثر ویکتوریااچ .مدوک

دانلود و خرید کتاب صوتی مذاکره بدون ترس

معرفی کتاب صوتی مذاکره بدون ترس

کتاب صوتی مذاکره بدون ترس نوشتهٔ ویکتوریا اچ مدوک و ترجمهٔ فاطمه هفت اختان و محمود رسولی است. آرش آذردرخش گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مذاکره بدون ترس

گفته شده است که بزرگ‌ترین منبع قدرت شما در هر مذاکره‌ای از بهترین گزینهٔ جایگزین (باتنا) برای توافق در آن مذاکره حاصل می‌شود. باتنای شما بهترین گزینهٔ بیرونی شما از برنامهٔ جایگزین شما است.  باتنای شما نشان می‌دهد که اگر با طرف مقابل خود به توافق نرسید، چه خواهید کرد. کتاب صوتی مذاکره بدون ترس در این باره توضیح داده است. می‌دانیم که این مسئله حیاتی است که شما پیش از این که هر مذاکره‌ای را آغاز کنید، باتنای خود را ساخته باشید. اگر قصد خرید خانه دارید، هرگز نباید عاشق خانه‌ای شوید. شما باید با شناسایی خانه‌های بالقوهٔ بسیاری که ممکن است قصد خرید آن را داشته باشید، باتنای خود را بسازید. اگر شما در حال استخدام یک کارمند باشید، باید جست‌وجوی گسترده‌ای انجام دهید تا به‌جای اینکه محدود به یک فرد خاص شوید، کاندیداهای دیگری هم برای استخدام داشته باشید. درست همان‌گونه که نباید عاشق یک خانهٔ خاص شوید، نمی‌بایست عاشق یک کاندیدای خاص هم برای استخدام شوید. هرچه باتنای شما قدرتمندتر باشد، قدرت شما بیشتر است. باتنا چیست؟ این کتاب صوتی را بشنوید تا بدانید. ویکتوریا اچ مدوک (Victoria H. Medvec) در کتاب صوتی مذاکره بدون ترس، استراتژی‌ها و ابزارهایی برای کسب نتایج بهتر و درست‌تر در کسب‌وکارها ارائه کرده است. این نویسنده به موضوع غلبه بر ترس در مذاکره پرداخته است. او که خود کارشناس بین‌المللی در زمینه‌های استراتژیِ مذاکره و مدیریت است و همچنین تجربهٔ هدایت و ارائهٔ مشاوره به شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ را بر عهده داشته، در این کتاب صوتی شما را با مفهوم ترس در مذاکره و راهکارهای مواجهه با آن آشنا می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی مذاکره بدون ترس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد مذاکره به‌شکل صحیح در حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مذاکره بدون ترس

«ترس مانع بروز قابلیت‌های افراد برای مذاکره می‌شود. ترس فقط برای آماتورها که به ندرت مذاکره می‌کنند، نیست. ترس بر افرادی که هر روز مذاکره می‌کنند نیز تأثیر می‌گذارد. در ۲۰ سال گذشته به بسیاری از مشتریانم که مذاکراتی با ریسک بالا داشتند، مشاوره داده‌ام. به بسیاری از روندهای ادغام و اکتساب، قراردادهای مشتریان بزرگ، معاملات املاک تجاری، توافق‌های مشارکت و توافق‌های تأمین مشاوره داده‌ام. همچنین به هزاران مدیر در سراسر جهان از مدیران عامل تا معاونین عالی‌رتبه توسعه کسب‌وکار تا مدیران فروش، استراتژی‌های مذاکره را آموزش داده‌ام. به آن‌هایی که هر روز مذاکره می‌کنند مانند بانک‌داران سرمایه‌گذار، شرکای شرکت‌های سهامی خاص و سرمایه‌گذاران املاک تجاری و همچنین آن‌هایی که از روند مذاکره بیم دارند، آموزش داده‌ام. شرکت‌هایی نظیر گوگل، مک‌دونالد، ای‌بی‌ام، مک‌کسون، سیسکو و بیش از ۵۰۰ شرکت خوش‌شانس دیگر و همچنین کسب‌وکارهای کوچک‌تر و رشد محور از مشتریان من به شمار می‌آیند.

معمولاً از مدیران ارشد می‌خواهم که اگر احساس می‌کنند که ترس مانع مذکرات آن‌ها و یا تکمیل مذاکرات تیم آن‌ها می‌شود، توصیه‌هایی به آن‌ها ارائه دهم. آن‌ها همگی اذعان دارند که ترس فاکتوری مهم در مذاکرات است. به همین ترتیب، زمانی که دوره مذاکره را برای شرکتی تدریس می‌کنم، اغلب از شرکت‌کنندگان در دوره این سؤال را می‌پرسم که آیا ترس نقشی در مذاکرات آن‌ها دارد؟ و بیش از ۸۰ درصد از حاضران معمولا دست خود را بالا می‌برند و می‌گویند ترس موفقیت آنان را محدود می‌کند.»

فهرست مطالب کتاب صوتی مذاکره بدون ترس

فصل اول: ترس را از مذاکره بیرون کنید

فصل دوم: مسائل درست را پای میز مذاکره مطرح کنید

فصل سوم: باتنای خود را بسازید

فصل چهارم: نقطهٔ کف خود را مشخص کنید

فصل پنجم: یک هدف آرمانی تعیین کنید

فصل ششم: اولین پیشنهاد را ارائه دهید و یک پیام قانع‌کننده بسازید

فصل هفتم: پیام خود را با یک پیشنهاد چندگانه تقویت کنید

فصل هشتم: پیام را بگویید؛ ارسال نکنید

فصل نهم: جایی برای عقب‌کشیدن و امتیازدادن باقی بگذارید تا…

فصل دهم: پنج استراتژی برای اطمینان از اینکه شما یک مذاکره‌کنندهٔ نترس باشید

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۵۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۵۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸۸,۵۰۰
تومان