دانلود کتاب صوتی در کمال خونسردی با صدای اشکان عقیلی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در کمال خونسردی اثر ترومن کاپوتی

دانلود و خرید کتاب صوتی در کمال خونسردی

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی در کمال خونسردی

کتاب صوتی «در کمال خونسردی» نوشتهٔ ترومن کاپوتی با ترجمهٔ لیلا نصیری‌ها و گویندگی اشکان عقیلی‌پور توسط رادیو گوشه منتشر شده است. این کتاب گزارشی واقعی از چند فقره قتل و پیامدهای آن است.

درباره کتاب صوتی در کمال خونسردی

ماجرا از خبر کشتار خانواده چهار نفره در سال ۱۹۵۹ آغاز شد. روز ۱۵ نوامبر ۱۹۵۹ و در محلهٔ کوچک هالکوم واقع در کانزاس، ۴ عضو خانوادهٔ کلاتر با شلیک‌های شات‌گانی از فاصله‌ای نزدیک به شکل وحشیانه‌ای به قتل رسیدند. ۵ سال و ۴ ماه و ۲۹ روز بعد، در ۱۴ آوریل ۱۹۶۵، ریچارد اوژن هیکاک، ۳۳ساله و پری ادوارد اسمیت ۳۶ساله، در رابطه با این جنایت در انباری در ندامتگاه لانسینگ کانزاس به دار آویخته شدند. سال بعد یعنی ۱۹۶۶ کتاب در کمال خونسردی منتشر شد. ترومن کاپوتی برای حل این معمای دشوار آستین بالا زد و سرنخ‌هایی را که دربارهٔ این جنایت وجود داشت مانند کارآگاهی کارکشته، دنبال کرد. کاپوتی علاوه‌بر اینکه با شاهدان و افرادی که نزدیک به این جریان بودند صحبت می‌کرد، پس از دستگیری قاتلین نیز زمان‌های بسیاری را در پی یافتن انگیزهٔ این قتل‌ها با آن‌ها حرف زد. در کمال خونسردی اتفاقات پیرامون زندگی و مرگ این ۶ نفر را روایت می‌کند. هرچند این اثر دربارهٔ واقعه‌ای طبیعی است، هنر نویسندگی و روایت‌گری کاپوتی آن را به شاهکاری ماندگار تبدیل کرده است.  

کتاب صوتی در کمال خونسردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران ناداستان و آثار جنایی پیشنهاد می‌شود.

درباره ترومن کاپوتی

ترومن استرکفوس پرسونز، مشهور به ترومن کاپوتی، در سال ۱۹۲۴ در نیواورلئان به دنیا آمد. او نویسنده‌ای امریکایی بود.

کاپوتی، نخستین داستان خود را با نام «میریام» در سن ۲۰ سالگی منتشر کرد.

مشهورترین کتاب این نویسنده اما کتاب غیرداستانیِ «در کمال خونسردی» است. ترومن کاپوتی بیش از ۶ سال را صرف نوشتن این کتاب کرد، البته این کتاب آنچنان شهرتی را برای این نویسنده رقم زد که ارزش صرف بیش از این ۶ سال را نیز داشت.

در سال ۲۰۰۵، از زندگی نامۀ این نویسنده امریکایی، فیلمی با نام «ترومن کاپوتی» به کارگردانیِ بنت میلر ساخته شده است که به زندگی او در زمان نوشتن کتاب «در کمال خونسردی» می‌پردازد. این فیلم توانست، نامزد جوایز مختلفی شود. فیلیپ سیمور هافمن در این فیلم، نقش کاپوتی را بازی می‌کند.

ترومن کاپوتی در ۲۵ اوت ۱۹۸۴ در لس‌آنجلس درگذشت.

نظرات کاربران

کاربر ۵۳۳۸۵۳۴
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

من واقعا از صمیم قلب امیدوارم که در کارهای کتاب های صوتی مخصوصا باد کست و خواهش میکنم بجای هر سه ماه هر ماه کتاب های صوتی رایگان را در بادکست را ارائه کنید خودتان از وصغ اقتصادی مردم آگاهی

- بیشتر
Ebrahim
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

عالی

pani
۱۴۰۲/۰۲/۰۷

خیلی زیادی از حد همه چیز و توصیف کرده جوری که خارج از حوصله میشه

AS4438
۱۴۰۲/۰۲/۰۱

عالی بود، کتابی جنائی وروانشناسی درمورد قتل یک خانواده، خوانش کتاب جذابیتش را دوچندان کرده بود، ترجمه هم عالی بود، باخواندن یاشنیدن این کتاب میتوان به علت جنایت،دزدی، وبینهایت دلیل برای نابودی انسانها پی برد،در کل عالی بود.

کاربر ۵۲۰۹۹۸۱
۱۴۰۲/۰۷/۰۵

رمان متوسطی بود. گویندگیش عالی بود، و باعث شد تا آخر گوش کنم. و اما موضوع قتل یک خانواده ۴نفره ، اما اینقدر غیر متمرکز به افراد مختلف پرداخته شده که کلافه کننده است

حسین صادقی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷

شخصاً از علاقه‌مندان صدای عقیلی‌پور هستم، و ایرادی به روایت گر وارد نیست؛ اما به گمونم نویسنده نتونسته قالب و لحن هارمونیک و یکدستی ارائه کنه! روایتی‌ست که نه مستند است نه داستانی، و نه Mockumentary!

Shahin Mohammadi
۱۴۰۱/۱۲/۲۷

تا الان بیشتر از نصف کتاب رو گوش کردم گویندگی فوق‌العاده ترجمه میتونست بهتر باشه نظرم در مورد خود کتاب این هست که بنظرم خیلی کش داده بیش از اندازه به جزئیات پرداخته اگه حوصله نداشته باشین ممکنه از حوصله

- بیشتر

زمان

۱۹ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۵۹۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۵۹۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۴,۰۰۰
تومان