دانلود کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟ با صدای نسترن نجاران + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟ اثر اندرو سیمونت

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟

کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟ نوشتهٔ اندرو سیمونت و ترجمهٔ کارن کاوه‌نژاد و با صدای نسترن نجاران است و چتر فیروزه آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی راهنمای زندگی برای هنرمندان است.

درباره کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟

کتاب‌های انگیزشی معمولا مثل آدم‌هایی‌اند که با خروارها تجربه روی سرتان خراب می‌شوند و بی‌وقفه نصیحت‌هایشان را بر پردهٔ گوشتان می‌کوبند و بعد، در حالی که عمیقا به فکر فرو رفته‌اید، شما را به حال خود رها می‌کنند. حال شمایید و یک عالم پرسش که بعضی از آن‌ها به نظرتان بسیار احمقانه است، اما خوب هرچه باشد آن‌ها را در کتاب خوانده‌ یا شنیده‌اید و نمی‌توانید بی‌تفاوت از کنارشان بگذرید. حتی گاهی نیز پیش می‌آید وقتی عمیقا در فکرید، کاملا اتفاقی همان آدم باتجربه را جایی دورادور زیر نظر می‌گیرید و می‌فهمید رفتارش هیچ نشانی از آن نصایح گران‌قدر ندارد. اما خوب همیشه هم چنین نیست، گاهی نیز کتاب‌های انگیزشی مثل دوستی‌اند که آغاز رفاقتتان با او به یک دعوای حسابی برمی‌گردد.

کتاب‌های انگیزشی را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: دسته‌ای که حرفی برای گفتن دارند (و بسیار کم‌اند) و بقیه که مفت نمی‌ارزند (اما فراوان‌اند)، در دنیای ما بی‌تفاوتی و بی‌انگیزگی تبدیل به یک سندروم مزمن و همه‌گیر شده و عجله برای رسیدن به پول بیشتر نیز جنونی است که دیگر عادی شده است؛ کافی است که یکی از این بی‌شمار بیماران مبتلا به بی‌انگیزگی پا به مطب یک فرد سودجوی عجول بگذارد، باقی ماجرا خودبه‌خود جفت‌وجور می‌شود. پس فراوانی دستهٔ دوم کاملا منطقی است! اما همانطور که احتمالا علت دعوا با دوست صمیمی‌تان را درست به یاد نمی‌آورید، علت وجود دستهٔ اول نیز چندان مشخص نیست. گاهی یک درد مشترک، گاهی تجربه‌ای عمیق، گاهی حس تعهد و مسئولیت و گاهی نیز مأموریتی برای زندگی.

از آنجایی که هنر هیچگاه کنشی منطقی و قابل فهم نبوده، علاوه بر بی‌انگیزگی، سردرگمی نیز به مشکلات هنرمندان اضافه شده و در نتیجه بازار کتب انگیزشی به سوی دنیای هنر سرازیر شده است. البته همان دودستگی بالا همچنان جریان دارد؛ چه در کمیت و چه کیفیت.

اندرو سیمونت اما با یک پرسش آغاز می‌کند: چرا هنرمندان دائما خسته، شکست‌خورده و از رمق‌افتاده‌اند؟ و این سؤال سرآغاز یک مأموریت است، مأموریتی که با تجربهٔ هنری نویسنده و لمس دردی مشترک با دیگر هنرمندان و تعهد و مسئولیت او در قبال طرح چنین پرسشی همراه می‌شود. شاید درست در همین نقطه است که مرز بین دستهٔ اول و دوم مشخص می‌شود، نقطه‌ای که در آن صحبت از چگونه مثل بقیه شدن جای خود را به صحبت دربارهٔ چگونه شدن می‌دهد. و در این لحظه کارکرد انگیزه -به جز برای سود و عجله- ناگهان هویدا می‌شود.

از این رو، کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟ شاید قفل قفسهٔ کتاب‌های انگیزشی را بشکند و هیجان زودگذر جملات انگیزه‌بخش را به رویکردی پایدار برای خروج از انفعال و سستی بدل کند و حتی اگر پاسخی برای سؤالات هنرمندان سردرگم نداشته باشد، دست‌کم آ‌ن‌ها را به سوی طرح پرسش‌های درست راهنمایی کند. البته ناگفته نماند: هر سخنی را گوشی باید!

شنیدن کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به تمام هنرمندان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟

«ساختن یک زندگی باثبات و در حد تحمل سخت است اما نه به سختی کارهایی که در حال انجامشان هستید.

درک، طراحی، خلق و نهایی کردن اثر هنری کاری بس دشوار است که عده‌ی کمی از پس آن برمی‌‌آیند.

پس اگر می‌خواهید همین حالا از خواندن دست بکشید، پاسخ کوتاه این است:

تمام خلاقیت، آگاهی، مهارت و توان خودتان در آفرینش هنری را در سایر ابعاد زندگی خود به کار گیرید.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان