دانلود کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده اثر مارتین سلیگمن

دانلود و خرید کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده

معرفی کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده

کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده نوشته مارتین سلیگمن است که با ترجمه آتوسا قلعه منتشر شده است. کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده به شما کمک می‌کند در زندگی مسیر خود را روشن کنید و به موفقیت برسید.

درباره کتاب خوش بینی آموخته شده

منظور از خوش‌بینی صرفا یک روش کورکورانه نیست که تحت هر شرایطی قابل اجرا باشد بلکه منظور دسترسی به‌قابلیت انعطاف است، چراکه در صورت انعطاف‌پذیر بودن هنگام مواجهه با سختی‌ها می‌توانیم تفکرمان را در مسیری صحیح جهت ببخشیم.

اگر بدبین باشیم، شکست‌ها را مشکل خود می‌دانیم و به‌راحتی دچار افسردگی خواهیم شد، از ظرفیت‌هایمان غافل می‌مانیم و از نظر جسمی زود بیمار می‌شویم و در یک نگاه، بدبینی خیانتی در حق خودتان است. این کتاب به شما کمک می‌کند بدبینی را کنار بگذارید و به دنبال تغییر نگاه به زندگی باشید.

نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد فقط دو دسته از افراد نیازی به‌آموزش خوش‌بینی حرفه‌ای ندارند. اول آن دسته از افراد خوشبختی که خوش‌بین به‌دنیا آمده‌اند و دوم کسانی‌که دارای مشاغلی هستند که خیلی کم با شکست مواجهه می‌شوند. برای سایرین آموختن خوش‌بینی بسیار مفید و سودمند است. پس بهتر است همه به دنبال یاد گرفتن خوش‌بینی باشند. 

هدف ما این نیست که فقط خوش‌بین باشیم و با تکرار واژه‌های خوش‌بینانه منتظر تغییری باشیم بلکه ما می‌خواهیم یاد بگیریم که واقعیت‌ها را ببینیم و متوجه تحریف‌های فکری خودمان که منجر به‌فاجعه‌سازی از یک موضوع می‌شود بشویم نه اینکه با دید مثبت غیرواقعی دنیای غیرواقعی در ذهن خود مجسم کنیم.

آدم‌های خوش‌بین این توانایی را دارند که مشکلات را در جعبه گذارده و پی کار و زندگی‌شان بروند. این به‌معنای حذف ماجرا نیست بلکه به‌معنای حذف نکردن بقیه زندگی است. اما آدم‌های بدبین آنقدر به‌آن رویداد ناخوشایند می‌پردازند و منفی‌بافی می‌کنند که از بقیه زندگی و لذت‌های آن باز می‌مانند.

محققین با بررسی سیستم ایمنی موش‌های ناامید، متوجه شدند که تجربه دریافت شوک غیرقابل اجتناب، موجب تضعیف سیستم ایمنی می‌شود و سلول‌های T در این دسته از موش‌ها به‌سرعتی که لازم است تکثیر نمی‌شوند و قادر نیستند که به‌خوبی سلول‌های مهاجم را از بین ببرند. ‫NK های موجود در طهال این گروه از موش‌ها نیز توانایی از بین بردن مهاجمین خارجی را از دست داده بودند. این یافته‌ها نشان می‌دهد که ناامیدی القاشده، تنها در سطح رفتاری عمل نمی‌کند بلکه به‌سطح سلولی رفته و سیستم ایمنی را تضعیف می‌نماید پس این کتاب می‌خواهد جسم و روان شما را خوش‌بین کند تا زندگی‌تان تغییر کند. 

شنیدن کتاب خوش بینی آموخته شده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

محبوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۴

به نظرم فایل صوتی کامل نیست و خیلی کوتاه هست کتاب کامل خوانده نشده من هزینه دادم خریدم ولی کامل نیست

کاربر ۲۱۸۴۲۳۶
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

صدا و لحن گوینده را دوست داشتم

az
۱۴۰۲/۱۲/۱۱

گوینده چه صدای دلنشینی داره

کاربر ۱۶۶۵۲۲۰
۱۴۰۲/۰۴/۰۴

واقعا این کتاب نه تنها خوشبینی رو یاد نمیده تمام سعیش صحبت راجع به مزایای بدبینیه حیف اون پولی که حرومه این کتاب کردم ، من خودم بدبین بودم که با توجه به اسم این کتاب علاقمند شدم واسه رفع

- بیشتر
بهار
۱۴۰۱/۰۷/۲۹

توصیه می کنم .مفید .خودکتاب و متنی خونده بودم کامل

کاربر ۶۷۵۱۳۷۳
۱۴۰۲/۰۳/۲۸

صوتم نیست هزینه ام هم برگشت نخورده

زمان

۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۷۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۷۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان