دانلود کتاب صوتی یافتن جوهر درون با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یافتن جوهر درون اثر لو آرونیکا

دانلود و خرید کتاب صوتی یافتن جوهر درون

معرفی کتاب صوتی یافتن جوهر درون


کتاب صوتی یافتن جوهر درون نوشتهٔ لو آرونیکا و کن رابینسون و ترجمهٔ فرناز تیمورازف و با صدای نسترن حسنی است و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما توضیح می‌دهد که چگونه استعدادها و احساسات خود را کشف کنید و زندگی خود را تغییر دهید.

درباره کتاب صوتی یافتن جوهر درون

شما چگونه هستید؟ آیا در جوهر خود هستید؟ آیا می‌دانید جوهرتان چیست و چگونه می‌توانید آن را پیدا کنید؟ افراد بی‌شماری هستند که در جوهر خود زندگی می‌کنند و حس می‌کنند همان چیزی را انجام می‌دهند که برایش به وجود آمده‌اند. بسیاری هم این گونه نیستند؛ در نتیجه، آن‌ها واقعاً از زندگی خود لذت نمی‌برند؛ آن‌ها زندگی خود را تحمل می‌کنند و انتظار آخر هفته را می‌کشند.

چرا مهم است که جوهر خود را کشف کنید؟ مهم‌ترین دلیل، شخصی است. یافتن جوهرتان، به این دلیل حیاتی است که بفهمید چه کسی هستید و در انجام دادن چه کارهایی در زندگی خود قابلیت دارید.

کتاب صوتی «یافتن جوهر درون» در ادامهٔ کتاب قبلی کن رابینسون، به نام «جوهر درون» که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، نوشته شده‌ و مکمل نهادی و بخش بعدی آن است. ایده‌های درونی ارائه‌شده در کتاب جوهر درون را به تصویر می‌کشد و اندرزها، روش‌ها و منابعی را عرضه می‌دارد که آن ایده‌ها را در زندگی عملی می‌کند.

این کتاب صوتی شامل ۱۰ فصل است. فصل یک اصولی بنیادی و قوانینی اساسی برای یافتن جوهر و اینکه تلاش در این امر چقدر مهم است، شرح می‌هد. فصل ۲ درباره‌ٔ درک استعدادهای شخص است و روش‌ها و ابزاری را برای نیل به این هدف ارائه می‌کند.

فصل ۳ به چرایی این مطلب می‌پردازد که ممکن است عمق واقعی استعدادهای ذاتی خود را ندانید و اینکه در این‌باره چه کار می‌توانید بکنید. فصل ۴ در مورد کشف احساسات خود است و اینکه احساسات چقدر در یافتن جوهر و تقویت انرژی روحی و روانی مؤثر خواهد بود.

فصل ۵ مفهوم شادی را بررسی می‌کند و اینکه یافتن جوهر چقدر به افزایش شادی در زندگی کمک می‌کند. فصل ۶ روی استعدادهای شخص تمرکز می‌کند و اینکه آیا این استعدادها منجر به پیشرفت یا پسرفت شما می‌شود.

فصل ۷ به شما کمک خواهد کرد تا اهمیت و ارزش شرایط کنونی را درک کنید و فرصت‌هایی برای تغییر به وجود آورید.

فصل ۸ درباره‌ٔ ارتباط و چگونگی این ارتباط با کسانی است که از جوهر شما بهره می‌برند. فصل ۹ به شما کمک می‌کند یک برنامه‌ٔ کنشی را طرح‌ریزی و بحران‌های قدم‌های بعدی را پیش‌بینی کنید. فصل ۱۰ تأملی روی موضوعات اصلی کتاب و توان‌دهی برای درک این مطلب است که چرا باید سفر را از ابتدا شروع کنید.

شنیدن کتاب صوتی یافتن جوهر درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی یافتن جوهر درون

«در جوهر خود بودن نقطه‌ی تلاقی استعدادهای ذاتی فرد با احساسات اوست. در این فصل، روی استعدادها تمرکز می‌کنیم؛ بعداً سراغ احساسات می‌رویم. درک و کشف استعدادها بخشی ضروری در یافتن جوهر است. یکی از دلایلی که بسیاری از انسان‌ها تا به حال جوهر خود را نیافته‌اند این است که استعدادهای خود را واقعاً نمی‌شناسند. بنابراین، استعداد چیست و چگونه می‌توانید استعدادهای خود را کشف کنید؟

استعدادها باید با ساختار زیست‌شناختی فرد کار کنند. استعداد ذاتاً در وجود انسان نهفته است و همراه با تولد او به وجود می‌آید. بعضی از استعدادها ممکن است در سال‌های اولیه‌ی زندگی شناخته شوند؛ بعضی دیگر ممکن است نهفته باقی بمانند چرا که هیچ فرصتی برای شکوفایی آن‌ها پیش نیامده است.

برادرم، درک، از کودکی در کار کردن با ابزار و موتور ماهر بود. وقتی ده سال داشت، اجزای موتورسیکلت را باز می‌کرد تا ببیند چگونه کار می‌کنند. من هم می‌توانستم آن کار را بکنم؛ اما برتری او نسبت به من این بود که می‌توانست آن اجزا را دوباره سرهم کند و سر جایشان بازگرداند و این دفعه حتی بهتر از قبل نیز کار می‌کردند. برادر بزرگ‌ترمان، کیت، به درک اطمینان کامل داشت و وقتی موتورگازی‌اش دچار مشکل می‌شد همیشه آن را به دستان درک می‌سپرد. پس از آن، همه‌ی دوستان کیت نیز برای تعمیر موتورسیکلت‌های خود سراغ درک می‌آمدند و سپس نوبت به ساکنین بخشی از لیورپول رسید که به محل زندگی ما نزدیک بودند. وقتی درک سیزده‌ساله بود، موتور اتومبیل را هم تعمیر می‌کرد. گویی خودش بخشی از موتور باشد. می‌توانست مانند یک رام‌کننده‌ی اسب به صدای موتور گوش دهد، مشکل را تشخیص داده و راه‌حل را بیابد. همین‌طور در طی روز ساعت‌ها به طراحی دقیق نمودار فنی موتور مشغول بود. او صاحب دانش دایرة‌المعارفی در زمینه‌ی مدل‌ها و نشان‌های تجاری انواع موتورها بود و حافظه‌ای خیره‌کننده در به خاطر سپردن جزئیات آن‌ها داشت. هنوز نیز این خصوصیات را دارد. او دارای استعداد ذاتی در دانستن چگونگی کار کردن اجزاست.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۱۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۱۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
تومان