دانلود کتاب صوتی درک ارزش شکست با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی درک ارزش شکست اثر الیزابت دی

دانلود و خرید کتاب صوتی درک ارزش شکست

معرفی کتاب صوتی درک ارزش شکست

کتاب صوتی «درک ارزش شکست» نوشتهٔ الیزابت دی با ترجمهٔ زهرا ساعدی و گویندگی فرزانه فائزی در انتشارات بذر خرد چاپ شده است. شکست ما را از بقیه دور نمی‌کند. در حقیقت، برعکسش صادق است: شکست ما را به هم وصل می‌کند. ما را تبدیل به انسان می‌کند.

درباره کتاب صوتی درک ارزش شکست

الیزابت دی صاحب پادکستی است که از شکست می‌گوید و با افرادی که شکستی را تجربه کرده‌اند که برای شنوندگان هم قابل‌توجه است صحبت می‌کند. فلسفهٔ شکست تمام درس‌هایی را که نویسنده گرفته است، جمع می‌کند. این تجربه‌ها از زندگی خودش، میزبانی و مصاحبه با عده‌ای از افراد درخشان و مشوق در پادکستش و ملاقات با عدهٔ زیادی از خوانندگان شگفت‌انگیز کتابش و شنوندگانی که داستانشان را به اشتراک گذاشته‌اند، به‌دست آمده است.

نویسنده چکیدهٔ این مطالب ارزشمند را در هفت اصل شکست گنجانده‌ است. این اصولْ جامع نیست و برای شرایط شخصی هرکس طنین یکسانی نخواهد داشت. قرار است این اصولْ راهنمای مفیدی در شرایط سخت زندگی باشد. آن‌ها را معادل گپ زدن با دوستی خوب در نظر بگیرید که سعی می‌کند حالتان را بهتر کند.

بادقت نقل‌قول‌هایی از مهمان‌های پادکست انتخاب‌ شده است که بینشی در مورد همه چیز دارند، از شکست در امتحان‌ها و رابطه‌های عاطفی گرفته تا کنار آمدن با اضطراب شدید. شما در این صفحات با مالکوم گلدول، آلن دوباتن، فیبی والر بریج، لم سیسی، نایجل اسلیتر، امیلی ساندی، میرا سایال، دیم کلی هولمز، اندرو اسکات و بسیاری دیگر ملاقات می‌کنید و از فوتبالیست‌ها، روان‌شناسان، سیاستمداران، ستاره‌های پاپ، آشپزها و شرکت‌کنندگان سابق برنامه‌های تلویزیونی می‌شنوید.

کتاب صوتی درک ارزش شکست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

کتاب صوتی درک ارزش شکست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی درک ارزش شکست

. شکست وجود دارد

لابد واضح است. با من همراه شوید.

اولین اصل شکست با دانستن این‌که شکست یک واقعیت است شروع می‌شود. شکست وجود دارد، مثل اکسیژن. نمی‌توانید آرزو کنید اکسیژن نباشد یا در زندگی از آن دوری کنید چون احمقانه و غیرممکن است. اکسیژن برای بقای ما ضروری است، همین‌طور شکست، البته از راه خودش. شکست موقعیتی برای یادگیری به ما می‌دهد، البته اگر خودمان بخواهیم. باید اشتباه کنید تا بتوانید مسئله را حل کنید.

شکست برای همهٔ ما اتفاق افتاده و باز هم در مقاطع مختلف زندگی‌مان اتفاق می‌افتد. همین که این نکته را بفهمید شکست تبدیل به سنگ عیار می‌شود. در این سیارهٔ گسترده، وسیع، منحصربه‌فرد و حاصل‌خیز، هیچ چیز برای جدا کردن ما از شکست برای همیشه وجود ندارد. قطعاً وجود ندارد. این‌که آرزو کنیم مسائل طور دیگری اتفاق بیفتند مثل این است که نفس نکشیم. یا هرچیز دیگری که در واقع وجود دارد: مثلا چای کیسه‌ای یا بند کفش. ترسیدن از چای کیسه‌ای یا بند کفش هیچ فایده‌ای ندارد، زندگی با ترس از شکست هم بی‌معناست.

شکست یک واقعیت است. احساس ما به شکست از آن مجزاست و کم و بیش در اختیار خودمان است.

همچنین شکست چیزی نیست که بقیه به شما می‌گویند. تجربهٔ شما از شکست شخصی است. تا حد ممکن باید دور از قضاوت دیگران وجود داشته باشد. برداشت دیگران با انبان احساسی، فرهنگی، خانوادگی و حرفه‌ای خودشان تحریف می‌شود و همیشه بهترین راهنما برای این‌که چطور زندگی کنید نیست. اگرچه در این عصرِ جمع کردن لایک‌ها، سخت به نظر می‌رسد ولی سعی کنید تا حد ممکن احساساتتان درمورد شکست را از ارزیابی دیگران نسبت به آن جدا کنید.

نگرانی درمورد این‌که چیزها خوب پیش نروند اشتباه است. فقط باید این‌طور فکر کرد: «من تمام تلاشم را از بهترین راهی که به نظرم می‌رسد می‌کنم و بعد باید ببینیم چه می‌شود»... شکست بخشی از فرآیند رسیدن به مقصدی است که می‌خواهید.

-اندی مک‌ناب نویسنده و سرباز کهنه‌کار نیروی هوایی ویژه

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱۸۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱۸۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان