دانلود کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر با صدای فرنوش پیغامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر اثر سوزان جفرز

دانلود و خرید کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر

نویسنده:سوزان جفرز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر

کتاب صوتی «ابهام را در آغوش بگیر» از سوزان جفرز با ترجمهٔ بهار صادقیان و گویندگی فرنوش پیغامی در انتشارات ماه آوا چاپ شده است. سوزان جفرز در کتاب ابهام را در آغوش بگیر، به شما کمک می کند تا آرامش ذهنی‌تان را در مواجهه با ناشناخته‌ها به‌دست آورید و نحوهٔ رویارویی با ترس‌ها و غلبه بر چالش‌های بزرگ را بیاموزید و اعتمادبه‌نفستان را افزایش دهید. در این کتاب می‌آموزید که چگونه به‌جای تلاش برای کنترل چیزهایی که قابل کنترل نیستند، از ناشناخته‌ها به‌عنوان تجربه‌ای جدید و ناب استقبال کنید.

درباره کتاب ابهام را در آغوش بگیر

کتاب پیش رو اثری است که چگونگی مواجهه با ترس‌ها و چالش‌های زندگی را آموزش می‌دهد، راه را برای برقراری روابط سالم و موفق می‌گشاید، اعتماد‌به‌نفس را جایگزین ترس می‌کند، ضرورت مسئولیت‌پذیری را آشکار می‌سازد و قدرت در‌آغوش‌گرفتن ابهامات زندگی را به مخاطب خود عرضه می‌کند؛ همان طور که مشخص است تنها خواندن کتاب این هدف‌ها را محقق نمی‌سازد بلکه پیروی از مطالب آن و ممارست بر تمرین‌هاست که موجب تأثیرگذاری حقیقی بر شخصیت فرد و تحقق اهداف می‌شود. همچنین برای بهتر‌رسیدن به این راه تمرین‌هایی نیز در این کتاب تعبیه شده است.

کتاب ابهام را در آغوش بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی و افرادی که مدام در اضطراب کنترل اتفاقات اطرافشان به‌سر می‌برند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ابهام را در آغوش بگیر

«شهود دقیقا به چه معناست؟ تا آنجا که می توانم بگویم هیچ کس حقیقتا نمی داند. ممکن است افراد حدس بزنند، اما درواقع نمی دانند. حتی کسی نمی داند که چطور احساس شهود ما آگاهی حیرت انگیزش را کسب می کند. اما هیچ شکی نیست که شهود بخشی فوق العاده قدرتمند از وجود ماست که به میزان کافی از آن بهره نمی بریم؛ می تواند اموری را «ببیند» که چشمانمان توانایی دیدن آن ها را ندارد و چیزهایی را «می داند» که مغز متفکر ما نمی داند. درحقیقت فقط زمانی که از حیطه تفکرمان خارج شویم، می توانیم از شهودمان به بهترین نحو استفاده کنیم.

اغلب از شهود به عنوان حس ششم یاد می شود؛ نوعی گمان، ادراک فراحسی، بصیرت، روشن بینی، ذهن خوانی و از این قبیل. بسیاری از افراد باور دارند که ذهن شهودی اطلاعاتی دارد که آگاهانه یا ناآگاهانه، به سادگی جمع آوری می شوند و افراد به صورت غیرارادی آن را ذخیره می کنند تا در زمان مناسب به ذهن هوشیار منتقل شوند. اما عده ای دیگر، مثل خود من، باور دارند که این پدیده امری کیهانی است. برای مثال فرانسیس وگان عقیده دارد که شهود متشکل است از «گنجینه بیکران ضمیر ناخودآگاه جمعی یا جهانی، که در آن مجزا بودن افراد و مرزهای انسانی فراسوی حد خود می روند.» قطعا این حالتی کیهانی است!

...

قانونی جهانی وجود دارد که می‌گوید «همسان همسان را جذب می‌کند» با به‌خاطرداشتن این اصل آیا حقیقتاً می‌خواهیم که در تمام روز در حال دادن و گرفتن انرژی بد حاصل از دنیای اخبار بد باشیم؟ من که فکر نمی‌کنم. مزرعۀ انرژی چیزی است که من در تمام کتاب‌هایم در موردش صحبت کرده‌ام؛ زیرا فاکتور بسیار مهمی است تا بتوانید انسانی قدرتمند و عاشق باشید. همچنین همان‌طور که هم اکنون آموختید، فاکتور بسیار مهمی برای داشتن جسمی سالم است.»

نظرات کاربران

بهزاد اشرف گنجوی
۱۴۰۱/۰۲/۳۰

از بین کتاب‌هایی که طی بیست سال اخیر در مورد «عدم قطعیت» نوشته، شدن، این کتاب هم قدیمی‌ترینشون هست که سال ۲۰۰۲ نوشته شده، و هم متن بسیار ساده و روانی داره. خانم جفرز که از دید من نویسنده کتاب‌های روانشناسی

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۴۹۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۴۹۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان