دانلود کتاب صوتی قدرت اراده با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت اراده اثر پل ژاگو

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت اراده

معرفی کتاب صوتی قدرت اراده

کتاب صوتی قدرت اراده نوشته پل ژاگو است که با ترجمه ایرج مهربان و صدای تایماز رضوانی منتشر شده است. کتاب صوتی قدرت اراده به شما نشان می‌دهد چطور در زندگی موفق باشید و از پس مشکلات بربیایید. این کتاب حتی برای نوجوانان هم کتابی کاربردی است.

درباره کتاب قدرت اراده

بخش اول کتاب «آمادگی برای پرورش» نام دارد که در آن نویسنده به تقابل خستگی‌ها، تنبلی‌ها و کلافگی‌هایی که ما را از رویاها‌ی‌مان دور می‌کند با عزم و اراده حقیقی می‌پردازد، او توضیح می‌دهد یک اراده‌ تربیت شده می‌تواند راه رسیدن به هر چیزی که می‌خواهیم را ممکن کند. همچنین توضیح می‌دهد که برای رسیدن به اراده‌ای پولادین، انرژی داشتن بسیار مهم است و در آغاز راه نباید اسیر خستگی شد.

بخش دوم کتاب«چگونه بر خود حاکم شوید» نام دارد، این بخش به موضوع اهمیت و تاثیر مسائل متفاوت بر جسم‌ است. در این فصل از نقش اساسی تغذیه و ورزش گفته می‌شود؛ چرا که برنامه‌ سالم و دقیق غذایی باعث سلامت روح و جسم می‌شود و به شما کمک می‌کند تا با اراده‌ تصمیم بگیرید.

پل ژاگو اعتقاد دارد که اگر عاداتی نادرست داریم باید برای برطرف کردن آن‌ها تلاش کنیم هر چند این عادات در طول ماه‌ها یا سال‌ها شکل گرفته‌اند اما با پشتکار با احساسات ناراحت کننده مقابله کنید و آن‌ها را زودگذر تصور کنید و با مبارزه عادت‌های درست را جایگزین کنید.

بخش سوم کتاب «چگونه به اطمینان کامل دست یابیم» نام دارد نویسنده تلاش می‌کند تا «اندیشه‌ اطمینان به خود» را برای شما واقعی کند و برای این کار چند تمرین مفید دارد تا افراد با کمک آن‌ بتوانند به آزادی کامل در سخن گفتن و عمل کردن برسند.

بخش چهارم «چگونه سرنوشت را در اختیار بگیریم» است. این بخش به به تلاش برای تغییر خودتان اختصاص دارد. نویسنده اعتقاد دارد تغییر فردی اولین و مهم‌ترین قدم برای تغییر سرنوشت است.

«منابع عظیم انرژی» فصل پنجم کتاب قدرت اراده است. در این فصل با تمرین‌هایی که نویسنده به شما یاد می‌دهد انرژی‌های لازم برای حرکت به سوی داشتن اراده‌ قوی را به دست می‌آورید. در این فصل از اهمیت تمرکز گفته می‌شود و چند روش مختلف ارائه می‌شود که در رویارویی با خبری بد و یا در شرایط سخت از آن‌ها استفاده کنید و شرایط را آن طور که می‌خواهید کنترل کنید.

فصل ششم «قدرت مستقیم اراده بر بدن» است و تاثیر اراده بر اعضای مختلف بدن و ماهیچه‌های بدن را شرح می‌دهد. او در این فصل به شما یاد می‌دهد چطور زمان بیماری بتوانید به آرامش برسید.

هفتم «قدرت مستقیم اراده بر دیگران» است، ابتدا نویسنده تاریخچه‌ قدرت اراده گفته است و پس از آن به تاثیر افراد مختلف بر اعمال و رفتار ما اشاره می‌شود.

هشت با نام « تاثیر اراده بر سرنوشت» به ما یاد می‌دهد فقط باید در آرزوی رسیدن به آن چیزی باشیم که می‌خواهیم و فکر خود را روی آن متمرکز کنیم چون یک هدف واحد داشتن بسیار موفقیت‌آمیزتر است. فکر و ذهن درست تاثیر غیرمستقیم بر سرنوشت دارد و ما هدایت آن به آرزوهایمان می‌رسیم.

«چگونه عمل کنیم» فصل نهم کتاب است که با یک سوال مهم آغاز می‌شود: آیا می‌خواهید به نتیجه برسید؟ این فصل برای کسانی است که به دنبال یک راه سریع برای رسیدن به آرزوهایشان هستند.

فصل دهم کتاب قدرت اراده «چگونه در برابر ضعف‌ها، ناتوانی‌ها و اهمال واکنش نشان دهیم» است. این فصل سعی دارد ناتوانی‌ها را کنار بزند.

شنیدن کتاب قدرت اراده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پل ژاگو

پل کلمان ژاگو در متولد سال ۱۸۸۹. او تمام عمر عاشق پاریس بود و در همین شهر هم زندگی کرد تا سال ۱۹۶۲ درگذشت. ژاگو در دوران جوانی با شخصی به نام دکتر دورویل که متخصص هیپنوتیزم بود، آشنا شد و به عنوان دستیار شروع به کار کرد. او تحصیلات دانشگاهی‌ را ادامه نداد و در کنار استادش دورویل به عنوان همکار فعالیت کرد. ژاگو در زندگی‌اش مطالعه‌ زیادی در زمینه‌ روانشناسی انجام داد و با استفاده از تجربیات خودش در حوزه‌ درمان و خودشناسی، کتاب‌های تاثیرگذاری نوشت. ژاگو ساده زندگی می‌کرد و هرگز راه زندگی‌اش را تغییر نداد و تا پایان عمر به مطالعه‌ و یادگیری ادامه داد.

نظرات کاربران

کاربر ۳۲۷۵۱۲۵
۱۴۰۰/۰۳/۲۰

من فصل اولش رو گوش دادم و بشدت لذت بردم تقریبا یه نصف روز وقتم رو گرفت.از بس مسائل جذاب داشت و من لازم دیدم بنویسم ...بسیار حالم خوب شد سپاس

Tin4
۱۴۰۰/۰۵/۲۷

خییییلی گرونه لطفا تخفیف بزارین

مجتبی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

من نسخه چاپیشو خوندم البته انتشارات ققنوس با ترجمه ایرج مهربان. کتاب عالیه بعضی جاها خوندنش سخت میشه نمی دونم بخاطر ترجمه است یا مشکل از متن اصلیه اما درکل کتابهای پل ژاگو رو حتی اگر خواننده درصدد عمل برنیاد،

- بیشتر
کاربر ۴۲۸۶۰۷۵
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

به لطف خدا کتابهای روانشناسی و خود سازی خیلی خوبی تابحال مطالعه کردم و تا جایی که تونستم توی رفتارام عملی کردم اما کتاب قدرت اراده پل ژاگو در نوع خود بهترین بوده و من از این کتاب بی نهایت

- بیشتر
کاربر ۶۴۴۹۱۳۸
۱۴۰۲/۰۳/۰۸

کتاب بسیار کاربردی و خوبی است بسیار عالی و خوب

میلاد
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

سلام و عرض ادب من این کتاب رو ۷سال پیش خوندم اولین کتابی بود که درباره خودسازی میخوندم و جذابیتش باعث شد که به این قبیل کتاب ها علاقه پیدا کنم . دیدم در اینجا دوستانی گفتن کتاب در اواسط

- بیشتر
کاربر ۵۴۸۵۹۹۴
۱۴۰۲/۰۵/۰۹

کتاب پر محتوایی هست ولی جملات به شدت ادبی گونه ادمو خسته میکنه ، ای کاش مترجم دیگری هم داشت

زمان

۶ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۳۶۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۳۶۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان