دانلود کتاب صوتی نیروی پنهان دوستی و رفاقت با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیروی پنهان دوستی و رفاقت اثر ليديا دنورورث

دانلود و خرید کتاب صوتی نیروی پنهان دوستی و رفاقت

معرفی کتاب صوتی نیروی پنهان دوستی و رفاقت

کتاب صوتی نیروی پنهان دوستی و رفاقت به شما یاد می‌دهد از دوستی چه عایدمان می‌شود؟ کتاب صوتی نیروی پنهان دوستی و رفاقت نوشتهٔ لیدیا دنوورث با ترجمهٔ بنفشه شریفی‌خو و صدای شهره روحی منتشر شده است.

درباره کتاب نیروی پنهان دوستی و رفاقت

‬این ‬كتاب ‬به‬ مطالعه‬ٔ ‬جنبه‬‌های ‬پیدا ‬و ‬پنهان ‬دوستى ‬مى‌‬پردازد؛ ‬پديده‌‬ای ‬كه ‬در ‬ طول ‬زندگى ‬و ‬بر‬اساس ‬توانايی‌‬ها ‬و ‬دسترسى ‬پذيری ‬افراد و ‬به‬ عبارت ‬ديگر ‬بسته ‬به ‬اينکه ‬تا ‬چه‬ اندازه‬ خود ‬را‬ در ‬معرض ‬امکانات‬ آن‬ قرار ‬می‌دهيم، تغییر شکل می‌دهد.

در ‬مقايسه ‬با ‬روابطى‬ كه ‬در ‬پیوند ‬خونى ‬يا ‬عاطفى‬ ريشه ‬دارد،‬ در‬ طول‬ تاريخ‬ علم‬ همواره‬ توجه‬ كمتری‬ به‬ پیوند‬ دوستى‬ نشان‬ داده‬ است.‬ باستان‬‌شناسانى كه ‬به ‬مطالعه‬ ‬نياكانمان‬ مى‌‬پردازند ‬بر‬مطالعه‬ ‬استخوان‌‬ها‬ و ‬ابزار‬ به ‬جا مانده ‬از‬آن‬ها ‬تمركز‬ كرده‌‬اند ‬نه ‬زندگى‬ اجتماعى‬‌شان. ‬زيست‬‌شناسان‬ نيز ‬به ‬روابط ‬دوستى ‬علاقه‬ ‬چندانى ‬نشان ‬نداده‌‬اند ‬چون‬ برخلاف‬ روابط‬ عاطفى‬ و‬ جفت‌‬يابی،‬ روابط‬ دوستى‬ تأثيری‬ بر‬ موفقيت‬ در‬ توليدمثل‬ ندارد.

دوستی پدیده‌ای جهانی است. دوستان ما خانواده‌ای هستند که برای خودمان انتخاب می‌کنیم اما آنچه این پیوند‌ها را نه تنها خوشایند، بلکه ضروری می‌کند چیست و چه تاثیری بر بدن و ذهن ما دارد؟ توانایی انسان برای دوستی به قدمت خود بشریت است اما زیست شناسان به روابط دوستی علاقهٔ چندانی نشان نداده‌اند، چون برخلاف روابط عاطفی و جفت‌یابی، روابط دوستی تأثیری بر موفقیت در تولید‌مثل ندارند. برای قرن‌ها، دوستی پدیده‌ای صرفا فرهنگی و اختراع جوامع بشری در نظر گرفته می‌شد. حالا دیگر ثابت شده است که دوستی نیز به معنای واقعی کلمه در بقا نقش و اهمیت دارد: کسانی که بیشتر از دیگران با جامعه در می‌آمیزند، نسبت به کسانی که ارتباطات ضعیف‌تری دارند، بیشتر عمر می‌کنند. واقعیت این است که همه‌ٔ ما از لحاظ بیولوژیکی و برای دسترسی به سطح پایه‌ای از سلامت و بهزیستی به حداقلی از روابط نیازمندیم. هدف این کتاب دست‌یافتن به درکی عمیق‌تر از این است که چرا دوستی می‌تواند بر مسیر زندگیمان اثر بگذارد، پرسش فقط این نیست که چه کسانی به هم جذب می‌شوند، بلکه باید پرسید افرد از این رابطه چه چیزی به دست می‌آورند.

شنیدن کتاب نیروی پنهان دوستی و رفاقت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک ارتباط شاد پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

بنفشه آریاراد
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

اسم کتاب جذاب بود. اما تا نیمه های کتاب که گوش دادم نظرم را جلب نکرد. فاقد اطلاعات مهم از روابط انسانی است وبیشتر شبیه گزارشی از یک سفر و مشاهده روابط حیوانی است.

زمان

۱۵ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۵۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۵۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۶,۵۰۰
تومان