دانلود کتاب صوتی کی ؛ ترفندهای علمی زمان سنجی عالی با صدای حسین غلامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کی ؛ ترفندهای علمی زمان سنجی عالی اثر دنیل اچ. پینک

دانلود و خرید کتاب صوتی کی ؛ ترفندهای علمی زمان سنجی عالی

معرفی کتاب صوتی کی ؛ ترفندهای علمی زمان سنجی عالی

کتاب صوتی کی؛ ترفندهای علمی زمانسنجی عالی نوشتهٔ دنیل اچ. پینک و ترجمه‌شده توسط تیم ترجمه نشر نوین و با صدای حسین غلامی است و نشر نوین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی کی؛ ترفندهای علمی زمانسنجی عالی

همهٔ ما می‌دانیم زمان‌سنجی همه چیز است، اما در مورد خود زمان و زمان‌سنجی اطلاعات کمی داریم. زندگی ما جریان پیوسته‌ای است از تصمیم‌های «کِی»؛ چه وقت یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کنیم، کِی یک کلاس را زمان‌بندی کنیم، کِی در یک رابطه عاطفی با فرد دیگری جدی شویم، و ... ما تاکنون این تصمیمات را بر اساس بینش و حدس‌وگمان‌هایمان اتخاد می‌کرده‌ایم.

اغلب فرض می‌شود که زمان‌سنجی یک هنر است. اما دنیل پینک در کتاب «کِی؛ ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی» نشان می‌دهد که زمان‌سنجی در واقع یک علم است.

دنیل پینک بر اساس مجموعه‌ای گسترده و غنی از تحقیقات روانشناسی، بیولوژی و اقتصاد، نشان می‌دهد که بهترین شیوه زندگی، کار و موفقیت چیست. چگونه می‌توانیم با کمک الگوهای نهان زندگی روزانه، بهترین برنامه زمان‌بندی را تدوین و اجرا کنیم؟ چرا برخی شکست‌ها به طرز شگفت‌انگیزی نمرات دانش‌آموزان را ارتقا می‌دهد؟ چگونه می‌توانیم بهترین شروع‌ها را تجربه کنیم؟ چرا نباید بعدازظهرها به بیمارستان مراجعه کنیم؟ چرا آوازخواندن همزمان با دیگران به اندازه نرمش کردن برایمان مفید است؟ بهترین زمان ترک یک شغل، تغییر کار و یا حتی ازدواج کردن، چه وقتی است؟

دنیل اچ پینک در کتاب «کِی»، آخرین تحقیقات و اطلاعات زمان‌سنجی را با داستان‌هایی جذاب و آموزنده و نیز توصیه‌هایی عملی و کاربردی ترکیب کرده، تا به مخاطبان، بینشی عمیق و متقاعدکننده بدهد که بتوانند زندگی غنی و دوست‌داشتنی‌تری را تجربه کنند.

شنیدن کتاب صوتی کی؛ ترفندهای علمی زمانسنجی عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۴۳۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۴۳۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان