دانلود کتاب صوتی هنر ظریف اهمیت ندادن با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر ظریف اهمیت ندادن اثر مارک منسون

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر ظریف اهمیت ندادن

معرفی کتاب صوتی هنر ظریف اهمیت ندادن

کتاب صوتی هنر ظریف اهمیت ندادن نوشته نویسنده مشهور کتاب الگوها  مارک منسن است. این کتاب با ترجمه فاطمه بلدی و محمد خلعتبری و صدای حمید یزدانی منتشر شده است. 

درباره هنر ظریف اهمیت ندادن

فرهنگ امروزی ما بیش از اندازه بر انتظارات مثبت غیرواقع‌بینانه متمرکز شده است: شادتر باش. سالم‌تر باش. بهترین باش، بهتر از سایرین. باهوش‌تر، سریع‌تر، ثروتمندتر، جذاب‌تر، محبوب‌تر، پربازده‌تر، حسادت‌برانگیزتر و تحسین‌شده‌تر باش. کامل و فوق‌العاده باش،‌ دو فرزند خارق‌العاده‌ات و همسرت را که آمادهٔ انداختن عکس سلفی است ببوس و با آنها خداحافظی کن. سپس با هلیکوپترت به سراغ شغل بی‌نهایت رضایت‌بخشت برو و روزهایت را صرف کارهای شگفت‌انگیز و معناداری بکن که احتمالاً روزی زمین را نجات خواهند داد.

اما اگر صبر کنید و واقعاً فکر کنید، می‌بینید پندهای مرسومی که برای زندگی می‌دهند - همهٔ نکات مربوط به مثبت‌اندیشی و خودیاری که هر روز می‌شنویم - درحقیقت روی نقایص شما تمرکز دارند. این پندها، عیوب و کم‌وکاستی‌هایی را که خودتان فکر می‌کنید دارید، نشانه می‌گیرند و آنها را برایتان برجسته می‌کنند. 

دنیا دائماً به شما می‌گوید که مسیر رسیدن به یک زندگی بهتر، بیشتر، بیشتر و بیشتر است - بیشتر بخرید، بیشتر داشته باشید، بیشتر بسازید، بیشتر باشید. شما همواره با پیام‌هایی بمباران می‌شوید که می‌گویند همیشه باید به همه‌چیز اهمیت بدهید. به یک تلویزیون بهتر اهمیت بدهید. به داشتن تعطیلات بهتر نسبت به همکارانتان اهمیت بدهید. به خریدن آن ماشین چمن‌زنی جدید اهمیت بدهید. به داشتن نوع مناسبی از مونوپاد اهمیت بدهید.

اهمیت دادن به چیزهای بیشتر، به نفع تجارت است.

به تجارت خوب هیچ ایرادی وارد نیست، اما مشکل اینجاست که اهمیت دادن بیش از حد، برای سلامت روان شما ضرر دارد. باعث می‌شود به چیزهای سطحی و جعلی بیش از اندازه وابسته شوید و زندگی خود را وقف تعقیب سرابی از خوشبختی و رضایت بکنید. کلید دستیابی به یک زندگی بهتر، اهمیت دادن به چیزهای بیشتر نیست؛ بلکه اهمیت دادن به چیزهای کمتر است، اهمیت دادن به چیزهایی که واقعی، ضروری و مهم هستند.

بنابراین کتاب هنر ظریف اهمیت ندادن درباره‌ بی‌خیالی نیست؛ بلکه اتفاقاً درباره‌ی توجهِ بیش از حد به اهداف و ارزش‌های کلیدی و بی‌خیالی و بی‌توجهی نسبت به حاشیه‌های دیگر است. این کتاب به شما کمک خواهد کرد به چیزهایی که انتخاب می‌کنید در زندگی برایتان مهم یا بی‌اهمیت باشند، کمی شفاف‌تر فکر کنید.

این کتاب به شما یاد نخواهد داد که چطور چیزی را به دست بیاورید یا به چیزی دست پیدا کنید؛ بلکه به شما یاد خواهد داد که چطور ببازید و رها کنید. که چطور فهرستی از زندگی‌تان بسازید و هر چیزی به‌جز مهم‌ترین موارد را از آن خط بزنید. که چشمانتان را ببندید و با خیال راحت به پشت بیفتید و بدانید که مشکلی برایتان پیش نمی‌آید. به شما یاد خواهد داد که کمتر اهمیت بدهید. این کتاب به شما یاد خواهد داد که سعی نکنید.

شنیدن کتاب هنر ظریف اهمیت ندادن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید انرژی و تمرکزتان را برای کارهای مهم صرف کنید این کتاب را از دست ندهید. 

درباره مارک منسن

مارک منسون، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

 

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

نیلو اقدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴

خیلی لذت بردم،هم محتوای کتاب جذاب بود هم روایت جالب یزدانی عالی بود. مرسی

شِیداتَرین
۱۴۰۲/۰۴/۰۸

شاید فکر کنید با گوش دادن این کتاب صوتی فقط اهمیت ندادن به موضوعات مختلف رو یاد میگیرید اما این کتاب علاوه بر اهمیت ندادن یاد میده چطوری حق به جانب نباشیم چطوری مسئولیت پذیر باشیم چطوری با همسر یا پارتنر

- بیشتر
Benjamin
۱۴۰۱/۱۲/۲۷

مارک منسن یک فرزانه واقعیست، گویندگی آقای یزدانی هم عالی بود، ایشون صدای بسیار جذابی دارن.

مهشاد پاکزاد
۱۴۰۲/۰۱/۰۸

خیلی خوب بود...خداقوت

چالش
۱۴۰۰/۰۷/۰۶

خیلی مسخرست که پول کتاب رو بدی و نتونی داشته باشیش ، یعنی جی صرفا از روی این املیکشن میتونید بخونید ؟ این کار شما و ناشرا خیلی مضحک و صزعا تمسخر خواننده و شنونده هاست

زمان

۹ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۵۲۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۵۲۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان